helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef Kruger het volgende:
om de zoveel tijd , Meestal als het koud weer is. maar niet elke dag dan raak ik er op uitgekeken
jij houdt van andere mannenpapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:20 schreef heaven7 het volgende:Gelukkig ben ik dan ook geen man anders zou ik hard afgaan
Lekker slim, dan gaan mannen het juist zeggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef heaven7 het volgende:
Yugh, als jullie nog vaker mannenpap zeggen ipv sperma word ik lesbie
Ik heb dan ook een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Idd. Gelukkig voor hen ga ik meteen met foto en filmmaterial van alle opgedane eerste ervaringen topics openen in KPD zodat ze er veel aan hebben!
mMMM , lekker ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:56 schreef genakt het volgende:
Zijn hier meer fokkers die s'ochtends een lekker kopje brinta eten?!
[ afbeelding ]
die echte warme mannenpap
Alleen maar omdat babies iets ook eten dit niet doen.quote:
Je kwam wel even kijkenquote:
Brr, ik wil niet weten hoe dik die buik daarvan wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef robber57 het volgende:
1/2 liter melk ff nuken, brinta erbij, 2 zakjes vanille suiker erbij, gewone suiker erbij( niet zo veel), roeren, dan bovenop suiker strooien en grote klonten roomboter erin
![]()
Valt als een blok cement in je nuchtere maag maar ik kan er de hele dag op hollen
quote:
Tja, dat is natuurlijk sterk afhankelijk van wat je daarna gaat doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Brr, ik wil niet weten hoe dik die buik daarvan wordt.
Ik durf er ook niet op te googlen om te zien of het een normale uitdrukking is voor papsoorten zoals Brintaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb periodes dat ik het vaak eet en dan weer tijden niet....het is gewoon lekker af en toe dus ben ik nu een man dan?
Heb namelijk nog nooit gehoord van de uitdrukking mannenpap bij Brinta
nou ik wel en dit is het eerste wat ik te zien kreeg ....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durf er ook niet op te googlen om te zien of het een normale uitdrukking is voor papsoorten zoals Brinta
Je draait om de stelling heenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:50 schreef robber57 het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk sterk afhankelijk van wat je daarna gaat doen?
Ga je daarna de hele dag op je gat zitten of werk je in de haven en versleep je zo'n 3000 kilo aan zakken met cement, of ga je daarna een kwart marathon lopen gevolgt door 4 KM zwemmen.
Veel,zwaar en zelfs vet eten kan iedereen als je de calorieen maar daarna opbrand is er niets aan de hand, kijk maar eens wat wielrenners wegstouwen op een dag.
Probeer dan eens een paar lekkere scheppen whey, dat is in sommige gevallen nog smeriger dan pap. En soms zitten er ook nog klontjes inquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Pap, dat is wel het smerigste wat er bestaat, echt ongelofelijk, het enige waarvan ik letterlijk braakneigingen krijg
Bruine boterham met oude kaas, en een glas verse jus is bijna oneindig veel lekkerderquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:50 schreef rozenijlpaard het volgende:
Brinta valt best mee als je de meest smerige dingen al geprobeerd hebt. Je moet er iets voor over hebben als je gezond wil zijn
Geeftniet Piet, niet iedereen is perfectquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Pap, dat is wel het smerigste wat er bestaat, echt ongelofelijk, het enige waarvan ik letterlijk braakneigingen krijg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |