dank jequote:
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.
omquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.
Nee op, mijn scherm staat op zijn kant.quote:
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik weer een beetje aan het opbouwen. De vakantie deed me goed
op welke kantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee op, mijn scherm staat op zijn kant.
Links.quote:
quote:
Was dat die job van 2 jaar oid die ze bij je WG hadden? Of is het een heel andere WG? (dus dat je -mocht je aangenomen worden- ontslag neemt)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..
Voor Ynske: dan kan ik die vriend van Phae eens begroeten
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was dat die job van 2 jaar oid die ze bij je WG hadden? Of is het een heel andere WG? (dus dat je -mocht je aangenomen worden- ontslag neemt)
dat is het bestequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigen
Cool!! doe m de groeten van me!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..
Voor Ynske: dan kan ik die vriend van Phae eens begroeten
Jij krijgt dan nog steeds een loonstrookje van de WG, maar je bent dan 2 jaar in het buitenland? En dan terug oid?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:14 schreef slakkie1 het volgende:
Heb weer salaris binnen, ja altijd de vijftiende!
Nee, 2x eerder in het buitenland aangeboden, maar die faalhazen van sales gaan er niet achteraan. Dit keer ga ik zelf met het de hoogste lulhannes in de boom maar schakelen, dat scheelt die slaapzakken van een salesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij krijgt dan nog steeds een loonstrookje van de WG, maar je bent dan 2 jaar in het buitenland? En dan terug oid?
edit:
Je zei dat je nu derde keer bent aangeboden? Is dit dat ze je CV hebben doorgegeven aan de opdrachtgever zeg maar?
Lounge != veel postenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
I Havez KIlez teh TpociZ AgaiN
quote:
quote:
Duh, loungen op zo'n kussen is vermoeiend hoor.quote:
Och , het is een kwestie van vitaminen en goed alcohol-misbruik. Uiteindelijk lukt het dan welquote:
met de snelheid waar het hier gaat moet je dan wel een week zeker niet komenquote:
qutie.quote:
Dan was ik bijna al halverwege.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de snelheid waar het hier gaat moet je dan wel een week zeker niet komen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan was ik bijna al halverwege.Doe niet zo eng.
* qu63 niet meer postquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Nu niet meer posten he, anders is het topic voor vrijdag vol. Verkleint mijn kansen bij de volgende.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Nu niet meer posten he, anders is het topic voor vrijdag vol. Verkleint mijn kansen bij de volgende.
Mag ik?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je dan wel een week zeker niet komen
morgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Behoorlijk fris vanochtend. Lekker windje ook
bengelquote:
Mogen we alweer posten?quote:
je wilt nog steeds in een zoutwaterbad ?quote:
tuurlijk, dan blijf ik drijven zonder er moeite voor te doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wilt nog steeds in een zoutwaterbad ?
Kan je ook kunstjes?quote:
hier snel gaanquote:
nee alleen t geluidquote:
watquote:
gelukkig was al bang dat het te snel gingquote:
je had niks anders liggenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo.
Ik heb me toch een smerige thee genomen, waarom neem ik ook niet gewoon capp, die smaakt meestal wel.
* GF schuift een senso naar bengeltjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Helaas, er lag niks hier.
Dacht neem eens iets anders....
Dankje, maar die vind ik vies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF schuift een senso naar bengeltje
dan geef maar terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, maar die vind ik vies.Ik neem wel andere viezigheid, oplos capp.
* Bengeltje de senseo koffie uitspuugt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan geef maar terug![]()
senseo rio de janeiro
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje de senseo koffie uitspuugt.
Hoe wil ik weten dat ik het niet lust als ik niet eerst proef???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey je lust hem niet dan moet je het ook niet drinken
sterk puntquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe wil ik weten dat ik het niet lust als ik niet eerst proef???
Volautomatische koffiemachinequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Wat voor iets heb jij dan in gedachten.Wat een bedrag
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef remlof het volgende:
Dhr.Donder, kloon van gebande, weg.
Nou maak je wel een hele ranzige vergelijkingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vind bonen lekker ruiken, maar koffiesmaak
Al komt de boon uit de schijt van een kat, nee
Het is anders een van de duurste koffie van de wereld. Ze laten een of andere kat bepaalde koffieboon eten en door het proces in het MD kanaal blijkt het extra "lekker" te zijn. Nou dank jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou maak je wel een hele ranzige vergelijking
Het is alleen geen katquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is anders een van de duurste koffie van de wereld. Ze laten een of andere kat bepaalde koffieboon eten en door het proces in het MD kanaal blijkt het extra "lekker" te zijn. Nou dank je
Hier een linkje : http://most-expensive.net/coffee-in-world
Denken dat ik uit mijn nek lul
Katachtige, kan mij het bommenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is alleen geen kat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi_Loewak
http://nl.wikipedia.org/wiki/Civetkatachtigen
quote:
mensen aan het lachen brengen is ook gezondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
Alleen maar lachen niet, dat is debiel
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
Alleen maar lachen niet, dat is debiel
quote:
aww, moet dat echt?quote:
Dan mag het?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig het is vrijdag, spammen maar.
Ik luister alleen naar jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, duh, minimaal één week werd er in het begin gezegd, moeten wel naar Goldie luisteren.
Van mij mag jequote:
O ben je zo'n vent, wel luisteren maar dan er niets mee doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Van mij mag je
Vraag blijft of ik ook doe wat je zegt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, duh, minimaal één week werd er in het begin gezegd, moeten wel naar Goldie luisteren.
ook geen liefdes tikjes ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word niet geslagen.Duidelijk?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door mijn? Ja dat mag wel.
Er vandoor is.
Okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door mijn? Ja dat mag wel.
Er vandoor is.
quote:
quote:
week 2? wat op papierzetten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
Op naar week twee.![]()
Zo maar weer eens wat op papier zetten.Hoe is het hier.
Van deze lounge.quote:
in deze SC zitten ze meer op de bankquote:
lekker begin van de weekquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
OV
En file bij de afrit. Waardoor de bus later op het station was, en dus de trein gemist
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:yeahhh maandag.
Nee geen speciale reden voor yeah.![]()
jawel het is de laatste maandag en de week en ook nog van de maandquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
yeahhh maandag.
Nee geen speciale reden voor yeah.![]()
Vergeet dan niet te melden dat je eigenlijk te laat je bed uit kwam hequote:Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
OV
En file bij de afrit. Waardoor de bus later op het station was, en dus de trein gemist
en als je het gaat bijhouden in een grafiek valt het wel weer meequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt, af en toe heb ik het gevoel dat mij dat steeds vaker overkomt.
dan zou ik wel veel verkouden zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...
Dan ben je ook niet zo vatbaar voor iemand die depressief doet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef JoeBravo het volgende:
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
jawel het is de laatste maandag en de week en ook nog van de maand
Dat maakt dan ook niet uit. Want de tijd waarop de bus eigenlijk op het station moest aankomen, was dus overschreden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet te melden dat je eigenlijk te laat je bed uit kwam he
die werktquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet zo vatbaar voor iemand die depressief doet.Toch wel een plus dacht ik.
Krijg een deja vue gevoel, staat dit ook ergens anders?quote:
Hey, jij komt in ook singles dacht ik.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg een deja vue gevoel, staat dit ook ergens anders?
en goedemorgen staat ook ergens andersquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg een deja vue gevoel, staat dit ook ergens anders?
ik bekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, jij komt in ook singles dacht ik.
en waarom dan ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.Al valt het goede vandaag wel mee....
er zit dus een stijgende lijn inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
O heb mijn dip dag weer.Niet zo erg als normaal....lijkt met de keer minder te worden, maar helemaal weg is het nog niet.
Ja, het lijkt van wel. Zitten ook veel meer positieve dingen in mijn dagelijks gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zit dus een stijgende lijn in
dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het lijkt van wel. Zitten ook veel meer positieve dingen in mijn dagelijks gebeuren.
natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het met de halloween dingen, ga jij ook verkleed?
Je kan ze toch nog terug brengen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk
ben er achter gekomen dat ik gister toch wel erg veel grafzerken heb gekocht
zou ik kunnen doen maar heb weinig zin plus geen tijd om dat te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan ze toch nog terug brengen.Als wat ga jij?
MacDonalds ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Halloween is amerikaans
Die fake shit hier
Met Halloween in Amerika zijn
Dat is hier dan ook niet te vreten en te duur voor wat je krijgt.quote:
graagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stuur ze naar huis, meer werk voor ons.
goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe staat het met je eenmansbedrijf.
hmm, zo word ik al depri voor ik zelf goed en wel begonnen benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
En hup weer een afwijzing binnen, waarom solliciteren.
Ben al maanden bezig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, zo word ik al depri voor ik zelf goed en wel begonnen ben
inmiddels een jaar of 8 aan het ploeteren in deze betrijfstak (bouw, werk bij contructieadviesbureau) en onlangs in goed overleg met m'n werkgever besloten dat het beter is voor mij om wat anders te gaan zoeken. Ik word daarin begeleid door een extern bureau (door baas betaald), maar zal het solliciteren uiteindelijk wel zelf moeten doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben al maanden bezig.Ik woon gewoon verkeerd.
Je contract wordt niet verlengd?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
En hup weer een afwijzing binnen, waarom solliciteren.
Troost je, _A_ was al een goed jaar bezigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik terug wil die kant uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf november thuis. Wel twee baantjes van korte duur gehad, paar dagen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Troost je, _A_ was al een goed jaar bezig
Nu maar iets onder haar niveau, en dan nog een eigen bedrijfje. Maar daar zou ze op dit moment ook niet van kunnen leven.
Ik zou het niet doen als ik jou was. Maar jij hebt een eigen bedrijfje, dat is toch weer anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:52 schreef Ynske het volgende:
en dan te bedenken dat ik terug wil die kant uit
hoewel ik nu ook bezig ben met antikraak in Tilburg
de optie hierblijven is er gewoon niet, maar goed, eindhoven vind ik ook allang bestquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf november thuis. Wel twee baantjes van korte duur gehad, paar dagen.
Ergens van leven zie ik nog niet eens als een probleem, als ik net meer betaald krijg dan mijn WW ben ik tevreden.![]()
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was. Maar jij hebt een eigen bedrijfje, dat is toch weer anders.
Hoezo is die optie er niet? Je wil dichter bij familie wonen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
de optie hierblijven is er gewoon niet, maar goed, eindhoven vind ik ook allang best
Hadden ze dat niet zelf kunnen doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Lekker ochtendje. Kom er achter toen ik net binnen was dat de mailserver 't niet meer doet (niet meer bereikbaar is), gelijk stress in de tent (waarom weet ik eigenlijk ook niet; mail is toch niet zo belangrijk?).
Eerst zelf ff wat dingen geprobeerd, hielp niet, toen maar de server laten uit en aanzetten. Iedereen ook weer blij
Heel erg rustig.quote:
tja dat klopt ik spreek jou ook in diverse andere SC,squote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel erg rustig.![]()
Misschien de lounge maar opdoeken. Iedereen heeft ook wel een ander topic waar ze veel posten.
Ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel erg rustig.![]()
Misschien de lounge maar opdoeken. Iedereen heeft ook wel een ander topic waar ze veel posten.
Dat ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja dat klopt ik spreek jou ook in diverse andere SC,s
Jij niet?quote:
Naar koffie en sex zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ook.![]()
[..]
Jij niet?![]()
Nemen we jou mee aan de hand.
dan ben jij 1 van de weinige.quote:
er is ook theequote:
Buikshoot?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Ynske het volgende:
pfff moe, ben net terug van een buikshoot, maar file op de a2 is erg vermoeiend
fotoshoot van zwangere buikquote:
Ah! Dat zegt me meer jaquote:
Ik zei alleen dat het vies was, niet dat het niets voor mij was..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zegt het zelf ook, mag ik het dan niet beamen?
Uhm oke, vies doen ze daar niet, dus gewoon komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat het vies was, niet dat het niets voor mij was..
dat is wel weer viesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm oke, vies doen ze daar niet, dus gewoon komen.
Hi hiik zei komen.
wel in die contextquote:
het zal niet waar zijnquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend op een onmens tijdstip (08:30) moeten fluiten. Dat was wel even wennen.
Maar nu de hele dag nog vrij
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's geen weekendtijd
. De ukkies moeten fluiten?
dat is idd wel erg vroegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend op een onmens tijdstip (08:30) moeten fluiten. Dat was wel even wennen.
Maar nu de hele dag nog vrij
Wel leuke leeftijden d/e-tjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Onderlinge wedstrijd (oefenwedstrijdje, eerste in de zaal voor de kids). De D2 tegen de E1. D2 heeft 't wel met overmacht gewonnen, maar dan hebben ze een wedstrijdje gespeeld..
Moet sowieso de 21e november ook om 08uur de kantine openen![]()
. Ook weer zo onmens.
de aanhouder wintquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef HebJeHemWeer... het volgende:
[..]
joh ik ben al weer 3 accounts verder
En dat blijf je houden. Aanvang van 08-09uur in de zaal zijn heel normaal, aangezien we nu maar beschikking hebben tot eigelijk 1 zaal (en evt nog een uitwijkmogelijkheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel leuke leeftijden d/e-tjes. Maar wat een tijden...
![]()
Maakt wel dat ik blij ben dat er hier nog niemand voor korfbal heeft gekozen na de verhuizing. Hoewel rohnradturnen 7,5 km fietsen verderop eigenlijk ook niet optimaal is.
de kraan zit vastquote:Op zondag 1 november 2009 15:57 schreef Ynske het volgende:
wil iemand die kraan ff uitdraaien? k wil graag ff naar de winkel kunnen
dat was pas vanaf de 2e helft van de middag, heb rond een uur of 1 nog heerlijk buiten gelopen.quote:Op maandag 2 november 2009 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
't Was gisteren echt vies weer. Niet normaal meer
Had gelukkig alles in huis, dus hoefde niet door het vieze weer heen
quote:
Oja, natuurlijk, hoe kan ik die vergeten.quote:Op maandag 2 november 2009 09:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan de Senseo rio de janeiro
quote:Op maandag 2 november 2009 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk, hoe kan ik die vergeten.
hoiquote:
Niet zo boos kijkenquote:
De film duurde 2 uur, inclusief pauzequote:Op woensdag 4 november 2009 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Sjowhan.![]()
Twee uur? Dan ben je toch gaar als je naar huis gaat.
Met mij gelukkig primaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het hier? Alles goed met jullie?
Mat mij niezzo eigelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het hier? Alles goed met jullie?
Niezzo is netjes uitgedrukt, je houding is goed zoals je daar beschrijft. Het tempo is zo snel ook voor jouw gemoedsrust. Bij mijn moeder is het ook eens zo snel gegaan en binnen een dag goed nieuws.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Mat mij niezzo eigelijk. Ben een beetje zenuwachtig
.
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:17 schreef leonieke het volgende:
wow es dat kan ik me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar anderzijds is het wel goed dat je zo vlug mag gaan. Hoef je niet te lang moet die onzekerheid rond te lopen. Ik hoop echt dat er niets ernstigs aan de hand is. Ik duim alvast voor jou
Thanksquote:Op donderdag 5 november 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niezzo is netjes uitgedrukt, je houding is goed zoals je daar beschrijft. Het tempo is zo snel ook voor jouw gemoedsrust. Bij mijn moeder is het ook eens zo snel gegaan en binnen een dag goed nieuws.![]()
Zal voor je duimen.
Hoe laat is de afspraak?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef es70 het volgende:
Thanks.
Ik ben zo verdomde zenuwachtig dat ik geloof ik moet oppassen niet te gaan hyperventileren.
Opzich is natuurlijk goed dat je sowieso 't gaat laten controleren. Mocht je het te snel vinden gaan, is het dan niet verstandiger om de afspraak te verzetten naar bijvoorbeeld volgende week?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Ik ben zo verdomde zenuwachtig dat ik geloof ik moet oppassen niet te gaan hyperventileren.
Afspraak verzetten is geen optie geweest, er is een reden dat ze dat zo snel voor je regelen...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Opzich is natuurlijk goed dat je sowieso 't gaat laten controleren. Mocht je het te snel vinden gaan, is het dan niet verstandiger om de afspraak te verzetten naar bijvoorbeeld volgende week?
Enige is dat je nog langer moet wachten totdat de uitslag er is, en soms is 't beter om 't snel te weten (en dus je geen zorgen meer te maken) dan dat je 't alleen maar uitstelt..
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Afspraak verzetten is geen optie geweest, er is een reden dat ze dat zo snel voor je regelen...
Van 11 tot half 3 in het z'huis gezeten, resultaat: OPLUCHTING. Vonnis: mastopathie & cystes
, goedaardig
.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Afspraak verzetten is geen optie geweest, er is een reden dat ze dat zo snel voor je regelen...
Van 11 tot half 3 in het z'huis gezeten, resultaat: OPLUCHTING. Vonnis: mastopathie & cystes
, goedaardig
.
met op zet anders was het een kwartet gewordenquote:
Raam versierd?quote:
Proficiat met je oma.quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen! Vandaag naar verjaardag van oma in Friesland. Wordt 80.
hoiquote:
quote:
môgguhquote:Op zondag 15 november 2009 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh.
Zo richting fitness. Ik heb het al een aantal keren gedaan, en bevalt prima
ah, gelukkig, kan ik eindelijk dat schuldgevoel van me afzettenquote:Op zondag 15 november 2009 10:09 schreef leonieke het volgende:
Het is ook zondag JoeBravo, dat hoort zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |