dank jequote:
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.
omquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.
Nee op, mijn scherm staat op zijn kant.quote:
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik weer een beetje aan het opbouwen. De vakantie deed me goed
op welke kantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee op, mijn scherm staat op zijn kant.
Links.quote:
quote:
Was dat die job van 2 jaar oid die ze bij je WG hadden? Of is het een heel andere WG? (dus dat je -mocht je aangenomen worden- ontslag neemt)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..
Voor Ynske: dan kan ik die vriend van Phae eens begroeten
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was dat die job van 2 jaar oid die ze bij je WG hadden? Of is het een heel andere WG? (dus dat je -mocht je aangenomen worden- ontslag neemt)
dat is het bestequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigen
Cool!! doe m de groeten van me!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..
Voor Ynske: dan kan ik die vriend van Phae eens begroeten
Jij krijgt dan nog steeds een loonstrookje van de WG, maar je bent dan 2 jaar in het buitenland? En dan terug oid?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:14 schreef slakkie1 het volgende:
Heb weer salaris binnen, ja altijd de vijftiende!
Nee, 2x eerder in het buitenland aangeboden, maar die faalhazen van sales gaan er niet achteraan. Dit keer ga ik zelf met het de hoogste lulhannes in de boom maar schakelen, dat scheelt die slaapzakken van een salesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij krijgt dan nog steeds een loonstrookje van de WG, maar je bent dan 2 jaar in het buitenland? En dan terug oid?
edit:
Je zei dat je nu derde keer bent aangeboden? Is dit dat ze je CV hebben doorgegeven aan de opdrachtgever zeg maar?
Lounge != veel postenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
I Havez KIlez teh TpociZ AgaiN
quote:
quote:
Duh, loungen op zo'n kussen is vermoeiend hoor.quote:
Och , het is een kwestie van vitaminen en goed alcohol-misbruik. Uiteindelijk lukt het dan welquote:
met de snelheid waar het hier gaat moet je dan wel een week zeker niet komenquote:
qutie.quote:
Dan was ik bijna al halverwege.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de snelheid waar het hier gaat moet je dan wel een week zeker niet komen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan was ik bijna al halverwege.Doe niet zo eng.
* qu63 niet meer postquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Nu niet meer posten he, anders is het topic voor vrijdag vol. Verkleint mijn kansen bij de volgende.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Nu niet meer posten he, anders is het topic voor vrijdag vol. Verkleint mijn kansen bij de volgende.
Mag ik?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je dan wel een week zeker niet komen
morgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Behoorlijk fris vanochtend. Lekker windje ook
bengelquote:
Mogen we alweer posten?quote:
je wilt nog steeds in een zoutwaterbad ?quote:
tuurlijk, dan blijf ik drijven zonder er moeite voor te doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wilt nog steeds in een zoutwaterbad ?
Kan je ook kunstjes?quote:
hier snel gaanquote:
nee alleen t geluidquote:
watquote:
gelukkig was al bang dat het te snel gingquote:
je had niks anders liggenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo.
Ik heb me toch een smerige thee genomen, waarom neem ik ook niet gewoon capp, die smaakt meestal wel.
* GF schuift een senso naar bengeltjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Helaas, er lag niks hier.
Dacht neem eens iets anders....
Dankje, maar die vind ik vies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF schuift een senso naar bengeltje
dan geef maar terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, maar die vind ik vies.Ik neem wel andere viezigheid, oplos capp.
* Bengeltje de senseo koffie uitspuugt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan geef maar terug![]()
senseo rio de janeiro
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje de senseo koffie uitspuugt.
Hoe wil ik weten dat ik het niet lust als ik niet eerst proef???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey je lust hem niet dan moet je het ook niet drinken
sterk puntquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe wil ik weten dat ik het niet lust als ik niet eerst proef???
Volautomatische koffiemachinequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Wat voor iets heb jij dan in gedachten.Wat een bedrag
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef remlof het volgende:
Dhr.Donder, kloon van gebande, weg.
Nou maak je wel een hele ranzige vergelijkingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vind bonen lekker ruiken, maar koffiesmaak
Al komt de boon uit de schijt van een kat, nee
Het is anders een van de duurste koffie van de wereld. Ze laten een of andere kat bepaalde koffieboon eten en door het proces in het MD kanaal blijkt het extra "lekker" te zijn. Nou dank jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou maak je wel een hele ranzige vergelijking
Het is alleen geen katquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is anders een van de duurste koffie van de wereld. Ze laten een of andere kat bepaalde koffieboon eten en door het proces in het MD kanaal blijkt het extra "lekker" te zijn. Nou dank je
Hier een linkje : http://most-expensive.net/coffee-in-world
Denken dat ik uit mijn nek lul
Katachtige, kan mij het bommenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is alleen geen kat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kopi_Loewak
http://nl.wikipedia.org/wiki/Civetkatachtigen
quote:
mensen aan het lachen brengen is ook gezondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
Alleen maar lachen niet, dat is debiel
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
Alleen maar lachen niet, dat is debiel
quote:
aww, moet dat echt?quote:
Dan mag het?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig het is vrijdag, spammen maar.
Ik luister alleen naar jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, duh, minimaal één week werd er in het begin gezegd, moeten wel naar Goldie luisteren.
Van mij mag jequote:
O ben je zo'n vent, wel luisteren maar dan er niets mee doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Van mij mag je
Vraag blijft of ik ook doe wat je zegt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, duh, minimaal één week werd er in het begin gezegd, moeten wel naar Goldie luisteren.
ook geen liefdes tikjes ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word niet geslagen.Duidelijk?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door mijn? Ja dat mag wel.
Er vandoor is.
Okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door mijn? Ja dat mag wel.
Er vandoor is.
quote:
quote:
week 2? wat op papierzetten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
Op naar week twee.![]()
Zo maar weer eens wat op papier zetten.Hoe is het hier.
Van deze lounge.quote:
in deze SC zitten ze meer op de bankquote:
lekker begin van de weekquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
OV
En file bij de afrit. Waardoor de bus later op het station was, en dus de trein gemist
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:yeahhh maandag.
Nee geen speciale reden voor yeah.![]()
jawel het is de laatste maandag en de week en ook nog van de maandquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
yeahhh maandag.
Nee geen speciale reden voor yeah.![]()
Vergeet dan niet te melden dat je eigenlijk te laat je bed uit kwam hequote:Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
OV
En file bij de afrit. Waardoor de bus later op het station was, en dus de trein gemist
en als je het gaat bijhouden in een grafiek valt het wel weer meequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt, af en toe heb ik het gevoel dat mij dat steeds vaker overkomt.
dan zou ik wel veel verkouden zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...
Dan ben je ook niet zo vatbaar voor iemand die depressief doet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef JoeBravo het volgende:
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
jawel het is de laatste maandag en de week en ook nog van de maand
Dat maakt dan ook niet uit. Want de tijd waarop de bus eigenlijk op het station moest aankomen, was dus overschreden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet te melden dat je eigenlijk te laat je bed uit kwam he
die werktquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet zo vatbaar voor iemand die depressief doet.Toch wel een plus dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |