quote:
mensen aan het lachen brengen is ook gezondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
Alleen maar lachen niet, dat is debiel
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
Alleen maar lachen niet, dat is debiel
quote:
aww, moet dat echt?quote:
Dan mag het?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig het is vrijdag, spammen maar.
Ik luister alleen naar jouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, duh, minimaal één week werd er in het begin gezegd, moeten wel naar Goldie luisteren.
Van mij mag jequote:
O ben je zo'n vent, wel luisteren maar dan er niets mee doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Van mij mag je
Vraag blijft of ik ook doe wat je zegt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, duh, minimaal één week werd er in het begin gezegd, moeten wel naar Goldie luisteren.
ook geen liefdes tikjes ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik word niet geslagen.Duidelijk?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door mijn? Ja dat mag wel.
Er vandoor is.
Okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door mijn? Ja dat mag wel.
Er vandoor is.
quote:
quote:
week 2? wat op papierzetten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
Op naar week twee.![]()
Zo maar weer eens wat op papier zetten.Hoe is het hier.
Van deze lounge.quote:
in deze SC zitten ze meer op de bankquote:
lekker begin van de weekquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
OV
En file bij de afrit. Waardoor de bus later op het station was, en dus de trein gemist
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:yeahhh maandag.
Nee geen speciale reden voor yeah.![]()
jawel het is de laatste maandag en de week en ook nog van de maandquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
yeahhh maandag.
Nee geen speciale reden voor yeah.![]()
Vergeet dan niet te melden dat je eigenlijk te laat je bed uit kwam hequote:Op maandag 26 oktober 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
OV
En file bij de afrit. Waardoor de bus later op het station was, en dus de trein gemist
en als je het gaat bijhouden in een grafiek valt het wel weer meequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt, af en toe heb ik het gevoel dat mij dat steeds vaker overkomt.
dan zou ik wel veel verkouden zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...
Dan ben je ook niet zo vatbaar voor iemand die depressief doet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef JoeBravo het volgende:
ik zou willen dat ik net zo vatbaar was voor vrolijkheid als voor verkoudheid...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
jawel het is de laatste maandag en de week en ook nog van de maand
Dat maakt dan ook niet uit. Want de tijd waarop de bus eigenlijk op het station moest aankomen, was dus overschreden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet te melden dat je eigenlijk te laat je bed uit kwam he
die werktquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet zo vatbaar voor iemand die depressief doet.Toch wel een plus dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |