9quote:
Waar komt jou plastice troep anders vandaan..?quote:
Plasticequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar komt jou plastice troep anders vandaan..?
Why? Had voor mijn rijbewijs nog 4 auto'squote:
Waarom geen G3 installatie in de 25? Paar tientjes per maand meer aan wegenbelasting, shitload aan benzinekosten minder...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Catch22- het volgende:
Turq, je koopt een 318i automaat, omdat je 325i teveel verbruikt. Ik neem aan dat dat niet meer de hoofdreden is? Want de kosten die je nu maakt, rij je er nooit meer uit toch? Sowieso al niet omdat een 318i niet heel veel zuiniger is dan een 325i, en als je de maandelijkse kosten meerekent kan het toch sowieso al niet?
Waarom een 2.5 als ik LPG ga rijden..?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef green_power het volgende:
[..]
Waarom geen G3 installatie in de 25? Paar tientjes per maand meer aan wegenbelasting, shitload aan benzinekosten minder...
'quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom een 2.5 als ik LPG ga rijden..?![]()
Makes no sense..
Ja okee, maardannog.. ik heb een 2.5liter, wil het nu even houden op 4 cilindertjes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Als jij een fatsoenlijke LPi installatie op je 325i hebt, dan ga je er niet op achteruit
Ik begrijp alleen niet waarom. Voor het geld dat die 318 in de OP gekost heeft kon je waarschijnlijk een hele sjieke gasinstallatie kopen. En anders vanwege de dubbele lasten en versjonniekosten wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja okee, maardannog.. ik heb een 2.5liter, wil het nu even houden op 4 cilindertjes.
"Stiekem" vindt ie het gewoon leuk om een beetje aan die auto's te werkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet waarom. Voor het geld dat die 318 in de OP gekost heeft kon je waarschijnlijk een hele sjieke gasinstallatie kopen. En anders vanwege de dubbele lasten en versjonniekosten wel.
Een 4 cilinder BMW haalt het natuurlijk lang niet bij een 6 cilinder.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:43 schreef Turquaz52 het volgende:
ohwja, indien intresse heb ik nog foto's van de uitbouw
Heijne zometeenquote:
dat weet ik ook nog niet, maar hij wordt deels zwart en deels in de zelfde kleur als de auto gespoten.. als iemand kan photoshoppen onder de beemer zou dat wel vet zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:02 schreef Koepert het volgende:
zwart-witte combi ? hoe moet ik dat op op die velg zien?
Smaken verschillen en t is je eigen auto... Maar doe dat alsjeblieft niet met die velgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat weet ik ook nog niet, maar hij wordt deels zwart en deels in de zelfde kleur als de auto gespoten.. als iemand kan photoshoppen onder de beemer zou dat wel vet zijnMijn PS is dood.
Wat moet waarop geshopped worden? (Foto's effe herhalen svp)quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat weet ik ook nog niet, maar hij wordt deels zwart en deels in de zelfde kleur als de auto gespoten.. als iemand kan photoshoppen onder de beemer zou dat wel vet zijnMijn PS is dood.
de M5 velgen onder mijn beemer, en dan liefst duo tone (dus de middenste ster als het ware wit en de rand, en de rest zwart, of andersom..quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat moet waarop geshopped worden? (Foto's effe herhalen svp)
geef maar een belletje of parkeer de cabby voor de deur, kijk dan maar hoe snel ik buiten benquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:31 schreef kevin20vt het volgende:
Ben niet in de buurt maar wil zsm wel even komen kijken
jawel.. zal niets uit elkaar draaien wat niet meer in elkaar gaat..quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:52 schreef DoimeN het volgende:
Netjes. Hoop dat je hem ook weer in elkaar krijgt.
Weet je dat zeker? Ik ken de e36 niet goed maar ik kan me voorstellen dat een 318 dezelfde trommels heeft als bijvoorbeeld een 320. Het zou voor BMW veel onnodig geld kosten om voor elk motortype nieuwe remmen te bedenken. Schijven achter staan natuurlijk wel mooierquote:- Remtrommels MOETEN vervangen worden achter door schijven, het gaat hier om een automaat (dus geen gerem van de motor) van 150/160PK
die paintquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
hier een belabberd paint van hoe het geshopt moet worden:
[ afbeelding ]
Hoezo? Ik wil zowiezo een m44 blok.. das dan pech hebben..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef kevin20vt het volgende:
Typisch, maar had je dat blok niet kunnen checken voor je jouw eigen blok eruit ging trekken???
ik heb er maar 3 in bezit. Al het andere is verkocht/gesloopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mag ik vragen wat je ouders hier nou van vinden dat je 9 auto's hebt
Hij had een dak nodigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom heb je nou een Uno erbij gekocht dan?
niet als je een GekkeTurk bentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef Pas259 het volgende:
Maar als je een auto koopt dan reken je toch eerst uit hoeveel het kost en of het niet te duur is?
Wat is het dan welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb vandaag om 4 uur een afspraak met een man om een IS blok over te nemen, incl. kabelboom en ECU.
Enige nadeel is wel dat dit geen 1.9 16v is zoals in de planning stond![]()
En de Uno is een tijdelijk vervoer
1.8 16vquote:
Zo! Nou ik zou het niet doen hoor als ik jou was! Dan zou ik nog dat 1.4 biturbo blok van je Uno erin hangen!quote:
Hij heeft er nu helemaal niks inliggen.. Dat rijdt ook zo kut..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zo! Nou ik zou het niet doen hoor als ik jou was! Dan zou ik nog dat 1.4 biturbo blok van je Uno erin hangen!
-niet trollen, allerlaatste waarschuwing-quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij heeft er nu helemaal niks inliggen.. Dat rijdt ook zo kut..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |