9quote:
Waar komt jou plastice troep anders vandaan..?quote:
Plasticequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar komt jou plastice troep anders vandaan..?
Why? Had voor mijn rijbewijs nog 4 auto'squote:
Waarom geen G3 installatie in de 25? Paar tientjes per maand meer aan wegenbelasting, shitload aan benzinekosten minder...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Catch22- het volgende:
Turq, je koopt een 318i automaat, omdat je 325i teveel verbruikt. Ik neem aan dat dat niet meer de hoofdreden is? Want de kosten die je nu maakt, rij je er nooit meer uit toch? Sowieso al niet omdat een 318i niet heel veel zuiniger is dan een 325i, en als je de maandelijkse kosten meerekent kan het toch sowieso al niet?
Waarom een 2.5 als ik LPG ga rijden..?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef green_power het volgende:
[..]
Waarom geen G3 installatie in de 25? Paar tientjes per maand meer aan wegenbelasting, shitload aan benzinekosten minder...
'quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom een 2.5 als ik LPG ga rijden..?![]()
Makes no sense..
Ja okee, maardannog.. ik heb een 2.5liter, wil het nu even houden op 4 cilindertjes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Als jij een fatsoenlijke LPi installatie op je 325i hebt, dan ga je er niet op achteruit
Ik begrijp alleen niet waarom. Voor het geld dat die 318 in de OP gekost heeft kon je waarschijnlijk een hele sjieke gasinstallatie kopen. En anders vanwege de dubbele lasten en versjonniekosten wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja okee, maardannog.. ik heb een 2.5liter, wil het nu even houden op 4 cilindertjes.
"Stiekem" vindt ie het gewoon leuk om een beetje aan die auto's te werkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet waarom. Voor het geld dat die 318 in de OP gekost heeft kon je waarschijnlijk een hele sjieke gasinstallatie kopen. En anders vanwege de dubbele lasten en versjonniekosten wel.
Een 4 cilinder BMW haalt het natuurlijk lang niet bij een 6 cilinder.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:43 schreef Turquaz52 het volgende:
ohwja, indien intresse heb ik nog foto's van de uitbouw
Heijne zometeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |