Ga dat aan een admin vragen, ik kom slechts melden dat hij weg is.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Turquaz52, over the top reactie, 48 uur koelen.
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef Unreal88 het volgende:
Ik vind dat de admins nu een beetje overcompenseren..
Waarschijnlijk omdat Turq die voor een zacht prijsje op de kop heeft kunnen tikkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:10 schreef Charged het volgende:
hmzz,jammer..
anyway Turq..waarom heb je niet gekozen voor een Rieger voorbumper in e46 look..past veel beter en is van ABS plastic,kwalitatief heel wat beter als die polyester meuk.
kan voor 500 euro een 328i blok kopen met automaat bak...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:09 schreef bietelboer het volgende:
Welkom terug, en nou snel zoeken naar je oplossing
Heb er niks aan, ik heb een e36, toch bedanktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi TurQ.
Heb je BMW WDS al? WDS=Wiring Diagram System= schema's
Hier staat ie online: http://spaghetticoder.org/bmw/wds/
Probleem is echter dat het niet 123 te begrijpen valt voor nomale mensen zoals jij en mij.
Ga ik ook doen, deze is voor de e46 gemaakt, dus past niet aan de zijkanten (wist ik niet bij aankoop).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:10 schreef Charged het volgende:
hmzz,jammer..
anyway Turq..waarom heb je niet gekozen voor een Rieger voorbumper in e46 look..past veel beter en is van ABS plastic,kwalitatief heel wat beter als die polyester meuk.
Ik vraag het omdat het mij werd gevraagd door Kevin20vt, hij zou me een handje helpen als ie wat beter zou zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef green_power het volgende:
[..]
Ik had het erover dat je vast wel een kopietje van het schema krijgt... dat ie het niet kan lezen is wat anders, dan snap ik zijn vraag nog niet eens.
Maar is dat wel plug and play?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kan voor 500 euro een 328i blok kopen met automaat bak...
twijfelgeval
Ja en nee.. gewoon kabelboom ecu en dashboard tellers overzetten..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Maar is dat wel plug and play?
Ik wil niet flamen door "the obvious" te "staten", zeg maar... maar koop, wanneer je een blok koopt, zo mogelijk ALTIJD het blok, de bak, het motormanagementsysteem, de kabelboom, de zekeringskast en als het kan het klokkenhuis mee. Hybrid-tuning zonder deze onderdelen van beiden wordt lastig anders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja en nee.. gewoon kabelboom ecu en dashboard tellers overzetten..
Ik doe het toch niet. Zuipt me te veelben ook maar een student
Ok, maar dan zou ik nog steeds even langs de BMW dealer gaan. Ik bel af en toe wel eens met een technische vraag (voor diverse merken) en vaak geven ze me dan even een monteur aan de lijn. Als je de monteur enthousiast over je project verteld (en ik denk dat je dat wel lukt, de mensen hier vermaak je ook goed) en vraagt of je een kopietje van de schema`s mag maken, dan is de kans groot dat je de schema`s krijgt. Hell, wellicht trek je der nog goede contacten aan over wat resulteerd in een stageplek of iets dergelijksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat het mij werd gevraagd door Kevin20vt, hij zou me een handje helpen als ie wat beter zou zijn.
Ik ben meer over de motorische gedeelte, de electronische gedeelte kom ik liever niet aan
oja, zie ik nu pas dat die er niet bij staat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb er niks aan, ik heb een e36, toch bedankt
hmmmm, dat is intressant.. Thanks.quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
oja, zie ik nu pas dat die er niet bij staat.
Hier wel:
http://www.palar.de/e36/e36schalt.pdf
Ik wil:quote:Op zondag 1 november 2009 11:07 schreef Charged het volgende:
@ Turq...als je nou eens duidelijk uitzoekt wat je wilt met de BMW qua blok en bak en het post hier,wil ik je best helpen om aan de benodigde schema's te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |