Spijker op z'n kopquote:
Tis ook al een tijd geleden, durf zo niet te zeggen hoe lang ongeveer, kan het zijn ongeveer 2 maanden terug?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, de auto staat al een tijdje in de garage met de voorkant er van af, maar daarvoor heb je me wel kunnen zien. hij staat nog in blerick btw.
[..]
Auto staat er zo voor nu (maar dan zonder bumper/nieren/koplampen/motorkap):
[ afbeelding ]
En achter alvast verlaagd:
[ afbeelding ]
Nee, mijn differentieel is beter, heb geprobeerd te driften met een handgeschakelde IS maar eerlijk is eerlijk, mijn Automaat brak toch dus wel veel beter uit dan bij hem waarbij maar 1 wiel spinde steeds..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Tis ook al een tijd geleden, durf zo niet te zeggen hoe lang ongeveer, kan het zijn ongeveer 2 maanden terug?
Volgens mij was het zoiets maar durf het niet meer zeker te zeggen.
Mooie blokje trouwens, me zus vriend had eerst een 318is, maar ga je ook voor een is differntieel(die hebben lsd)?
uitleg over de DME...?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Hyperdude het volgende:
Schöne Spaltmaße bei die Koplampfen, mein Junge.
Respect voor wat je je op je hals haalt met die DME zooi.
Ik durf te wedden dat daar zeker wat bruikbaars tussen staat, maar het is als Arabisch voor mij, ik kan het niet lezen/begrijpenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:10 schreef Googolplexian het volgende:
http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
Staat daar niets bruikbaars tussen?
Wat moet je dan in hemelsnaam met een kabelboomschema?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat daar zeker wat bruikbaars tussen staat, maar het is als Arabisch voor mij, ik kan het niet lezen/begrijpen![]()
Motorisch = Alles no problem
Electronisch= Leek.
Rijdt even langs de BMW dealer en vraag of je een kopietje mag hebben.. als je ff een sigaretje gaat roken met 1 van de jongens uit de werkplaats en uitlegt waar je mee bezig bent willen ze je vast wel helpenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat daar zeker wat bruikbaars tussen staat, maar het is als Arabisch voor mij, ik kan het niet lezen/begrijpen![]()
Electronisch= Leek.
Volgens mij staat in Googols link alles dat je nodig hebt. Misschien is het alleen slimmer om een vraagbaak van beide modellen aan te schaffen. Daar staan meestal dezelfde schema's in maar op papier zie je alles een stuk beter dan op internet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Electronisch= Leek.
Hij kan geen electo-schema's lezen ... dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef green_power het volgende:
[..]
Rijdt even langs de BMW dealer en vraag of je een kopietje mag hebben.. als je ff een sigaretje gaat roken met 1 van de jongens uit de werkplaats en uitlegt waar je mee bezig bent willen ze je vast wel helpen
Werkplaatsjongens bij een BMW dealer weten ook echt niet hoe ze een 318 handbak naar een 320 automaat om moeten bouwen hoor. Of wat je dan ook wilt tenminste..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:15 schreef green_power het volgende:
[..]
Rijdt even langs de BMW dealer en vraag of je een kopietje mag hebben.. als je ff een sigaretje gaat roken met 1 van de jongens uit de werkplaats en uitlegt waar je mee bezig bent willen ze je vast wel helpen
Vraagbaak heb je weinig aan als je onderdelen gaat uitwisselen ... qua kabelboom dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij staat in Googols link alles dat je nodig hebt. Misschien is het alleen slimmer om een vraagbaak van beide modellen aan te schaffen. Daar staan meestal dezelfde schema's in maar op papier zie je alles een stuk beter dan op internet.
Heb je geen maatje die goed is met elektro?
Ik had het erover dat je vast wel een kopietje van het schema krijgt... dat ie het niet kan lezen is wat anders, dan snap ik zijn vraag nog niet eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Werkplaatsjongens bij een BMW dealer weten ook echt niet hoe ze een 318 handbak naar een 320 automaat om moeten bouwen hoor. Of wat je dan ook wilt tenminste..
whyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg net een PM van Turq. dat hij gebanned is, of ik dat even in dit topic wil melden.
Hij stopt dus een tijdje met posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |