SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef Steve-O het volgende:
Raggen door 1 of andere landschap waar je auto niet voor is gebouwd.
Net zolang tot het machin de geest geeft .
Dat dus... Maar dan de achterkant vervangen door een lange balk van een meter of 10, met achteraan één winkelwagenwieltje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Wat me ook ontzettend gaaf lijkt is bij een voorwielaandrijver alles achter en naast de bestuurderstoel wegslijpen (rechtse A-stijl, bodemplaat en linkse zijkant etc) en dan gaan rondrijden met alleen een klein boodschappenkarrenwieltje oid er achter onder. Kijken hoe lang zoiets het volhoudt met flink wat misbruik.*
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
Goed je neemt misschien de auto van de buren ook mee, maar het is wel spectaculair!
gaat ook zonder muurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef mime_negert het volgende:
Tegen een stevige muur zetten, in een versnelling en gas blijven geven.
Probeer dat maar eens met een BX of 2cv.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:22 schreef T42 het volgende:
[..]
gaat ook zonder muurdat heet een handrem en dan noemen ze dat een burnout
Ben even benieuwd hoe je dit wil doen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:52 schreef 2cv het volgende:
Stel, je mag een auto slopen. De auto doet het nog (motor draait, hij rijdt, er zitten nog deuren en ramen in, etc.) hoe zou jij dat dan willen doen ? Het gaat er even niet om wat voor auto je sloopt.
Zelf zou ik die auto dan met draaiende motor (!) willen slopen. Bijvoorbeeld door in een steengroeve er een graafmachine er op los te laten en de auto daarmee vanaf de achterkant te slopen en aan stukjes te trekken. Het lijkt mij een leuke uitdaging om dan die auto in de versnelling te forceren zodat het ding uit zichzelf rondjes gaat rijden (de motor loopt nog weet je wel). Natuurlijk met de graafmachine in bedwang houden. Als de achterkant er af is en het dak ook, de motorkap er af trekken en proberen de versnellingsbak te kraken zodat je de tandwielen kan horen krijsen. Op het laatst de motor plat drukken/in de grond drukken zodat die niet stopt met draaien doordat bijvoorbeeld de ontsteking kapot is, maar omdat de krukas geen ruimte meer heeft om te draaien en de motor vast slaat. Uiteindelijk moet alles zo kapot gesloopt zijn dat je de tandwielen van de versnellingsbak en de zuigers + krukas van de motor kan zien. En natuurlijk ook de diepe krassen en andere sporen van excessief geweld
de eend die wij thuis hadden had achterwielen op de handrem d8 ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met een BX of 2cv.
Hoewel ...Nee, probeer maar niet. Handrem van de 2cv en de BX werkt op de voorwielen (die ook aangedreven zijn). Daarbij is het wel leuk om te zien hoe ver de bumper indrukt als je het ding tegen een muur aan 'parkeert'. Zowieso moet de auto gesloopt worden he ?
Vroeger was dat ook zo met Fiatjes 600. Als die op een gegeven moment bij hard remmen in duikstand bleven staan en de neus niet meer terug kwam wist je dat de chassisbalken rot warenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:22 schreef T42 het volgende:
[..]
de eend die wij thuis hadden had achterwielen op de handrem d8 ik
maar een bumper zakt niet zo veel in bij een eend die zijn best sterk
maar heb al een eend doormidden laten brekenreed alleen een drempel over
Alternatieve tank voorin bouwenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef koekkoek het volgende:
[..]
Ben even benieuwd hoe je dit wil doen?
Meeste auto's hebben de brandstoftank achterin zitten, mocht je daar beginnen te slopen en je trekt die tank er uit dan doet ie niet veel meer hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |