Waarom maar een 1,8? die dingen trekken nog geen vork van tafelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag (net) achter Tiel geweest voor een 1.8 16v blok te halen..
Gelijk een e46 M3 look voorbumper gehaald en echte e46 koplampen![]()
ff gepast en staat fantastisch![]()
![]()
deze week ook nog naar Flevoland voor een 5-traps automaatbak![]()
Al met al ben ik vandaag weer zo'n kleine 300 euri (incl. tank daar heen en terug) lichter
Net zoveel als jij in een weekend zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef fathank het volgende:
omdat een 2,5L 6 in lijn te veel zuipt.
Waarom bouw je dan een B18C huppelepupjappencodetaal coupe?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom maar een 1,8? die dingen trekken nog geen vork van tafel
Lijkt me sterk, de auto staat al een tijdje in de garage met de voorkant er van af, maar daarvoor heb je me wel kunnen zien. hij staat nog in blerick btw.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef MC-Shithead het volgende:
Ik heb je BMW een paar keer gezien volgens mij, ik fiets daar vaker voorbij om naar mijn stageplek te gaan.
Ik woon zelf namelijk in blerick ;p
hou hem heel ;p
en veel succes ermee
Auto staat er zo voor nu (maar dan zonder bumper/nieren/koplampen/motorkap):quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Charged het volgende:
hoop dat daar pics van komen..dat wil ik zien.
hmmm... daar zeg je me wat..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef invine het volgende:
Kevin heeft toch ook geprutst met zijn kabelboom? Misschien weet hij het.
Hij is redelijk serieus bezig, niet helemaal goed nagedacht over wat die doet en dan komt er weer zo'n loze opmerkingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:27 schreef green_power het volgende:
o men, grandioos... real life fok soap serie.. die ludolfs is er niets bij
turquaz, ga standalone man.. bypass al die shit en ga voor 10.000 toeren!!!
Heb het er even met Turq over gehad, maar hij moet eerst stroomschema's gaan regelen van de beide motorblokken!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef invine het volgende:
Kevin heeft toch ook geprutst met zijn kabelboom? Misschien weet hij het.
Waarschuwing; nogmaals trollen en je hebt een afkoelbannetje te pakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:27 schreef green_power het volgende:
o men, grandioos... real life fok soap serie.. die ludolfs is er niets bij
turquaz, ga standalone man.. bypass al die shit en ga voor 10.000 toeren!!!
Standalonesysteem is overigens een uitstekende manier om een blok naar jouw wensen te laten lopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschuwing; nogmaals trollen en je hebt een afkoelbannetje te pakken.
Ik denk idd dat je beter even na vraag kunt doen op een bmw forum, daar zul je meer geluk hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef fathank het volgende:
Dat had je van te voren niet kunnen bedenken?
Misschien eens opzoek gaan naar een bmw-forum?
Dit is geen trol, een standalone motormanagement systeem is the way to go bij een BMW als je der via de ECU niet uitkomt...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschuwing; nogmaals trollen en je hebt een afkoelbannetje te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |