agh ja, geeft niet hoor, het stond er echt niet met koeienlettersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje moest even zoeken hoe ze een nieuw topic moest openen...wist ik veel...
Zo?quote:
ga jij even lekker je moeder pesten johquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh ja, geeft niet hoor, het stond er echt niet met koeienletters
nee, die is er nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga jij even lekker je moeder pesten joh
ik ben anders heel trots op mijn zelf geopende topic...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, die is er nieten ik pest je niet, ik plaag je, en meisjes plagen is zoentjes vragen (
)
ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben anders heel trots op mijn zelf geopende topic...
dankje!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
op jouw zelfgeopende topic
moet is niet eens zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
waar gaan we het is over hebben mensen
essen und soquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:11 schreef Trevland het volgende:
Ben ik weer voor een 30 min en dan weer ongeveer 2 uur weg
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:11 schreef Trevland het volgende:
Ben ik weer voor een 30 min en dan weer ongeveer 2 uur weg
Een suikertaartje topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben anders heel trots op mijn zelf geopende topic...
Nee dat heb ik net gedaan. Straks naar Judo en dan even bootschappen doen(Kan ik de auto voor nop meenemen naar judo)quote:
Of dalijkquote:
Daar heb ik een patent opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laat me lekker taalvouten maken ja
Erwinquote:
Goed gezien van onze knuffellysdectquote:
Ik verleid niemand hoor...quote:
aaaaawww...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vind je het gekhet is niet zo maar een meid, het is ST
Oh dus dan word ik aan de kant geschovenquote:
Eet smakelijkquote:
Marijke en ik zitten ook wel eens samen op fok hoor..en msn..dus het betekent niet per se dat je me moet missenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh dus dan word ik aan de kant geschovenOf mag ik ertussen liggen?
Nou, dan voegen jullie me toch toequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke en ik zitten ook wel eens samen op fok hoor..en msn..dus het betekent niet per se dat je me moet missen
Maken jullie dan weer een foto met ONZ SC op de achtergrond op de computerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke en ik zitten ook wel eens samen op fok hoor..en msn..dus het betekent niet per se dat je me moet missen
ik heb toch je msn niet...quote:
Die was speciaal voor stoep!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maken jullie dan weer een foto met ONZ SC op de achtergrond op de computer
ja, en dan maak je er nu een speciaal voor onz SC (vandaar onz sc op de achtergrond op de puterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die was speciaal voor stoep!
Die stond in mijn fobo maar die heb ik weggehaald. Maar dat lossen we wel opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb toch je msn niet...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
was dit een tvpdan was ie goed
zo niet
Doe eens oplossen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Die stond in mijn fobo maar die heb ik weggehaald. Maar dat lossen we wel op
Pmquote:
nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, en dan maak je er nu een speciaal voor onz SC (vandaar onz sc op de achtergrond op de puter)
quote:
marijkequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een eerste Suikertaartje topic!met koffie
Zwollequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd hoor!
Ik ook?quote:
Ga lekker buiten spelen danquote:
Ja het word kennelijk een triootjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook?![]()
Pm je of even je msn of voeg je me toe?
![]()
okidokiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het word kennelijk een triootjeIk pm je wel even
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
wie geht's dirquote:
burrito'squote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja het word kennelijk een triootjeIk pm je wel even
Moppie!quote:
heel veel koffie denkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moppie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een treinreis had ik zeg... wat vertraging en toen moeilijk moeilijk, maar ik ben thuis!Heb zin in vanavond
Moet ik nog iets meenemen vanavond naast m'n laptop?
Dat is soms een raadselquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan jij dan fouten verbeteren
Ik eet een tartaartje met gebakken aardappeltjes met lentedressing en witte bonen in tomatensausquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moequote:
Boerenkool met worst?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik dacht nog, ik kom bij jou eten...en toen zei je witte bonen in tomatensaus..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik eet een tartaartje met gebakken aardappeltjes met lentedressing en witte bonen in tomatensaus![]()
Mjum, mjum en ieeeeuw! Geen bonen in tomatensaus voor mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik eet een tartaartje met gebakken aardappeltjes met lentedressing en witte bonen in tomatensaus![]()
Kindjes van 12 spelen ook nog buiten hoorquote:
ik heb 2 uurtjes les gehad (lees 1 uurtje, want godsdienst) dus met mij zit het wel knorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MoeMaar verder goed hoor
En met jou?
Neh, geen burrito's, maar wraps daarentegen zijn wel lekker... mmhhh... (heb vanavond rijles, dus niet te veel knoflook gebruiken)
Was een grapjequote:
maar ik ben 15quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kindjes van 12 spelen ook nog buiten hoor![]()
Lust je sperziebonen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht nog, ik kom bij jou eten...en toen zei je witte bonen in tomatensaus..
Ook voor jou sperziebonen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mjum, mjum en ieeeeuw! Geen bonen in tomatensaus voor mij
Maar dat tartaartje en aardappeltjes is ook wel een idee
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik dan een van de weinige wie witte bonen in tomaten saus wel lekker vind
aaah zijn best wat mensen die dat ook vinden. Zoals de mensen van HAKquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik dan een van de weinige wie witte bonen in tomaten saus wel lekker vind
Jummie! Laten we met z'n allen gezellig bij ajf eten vanavond!quote:
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekkerquote:
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
sperziebonenagh ja ik ben een moeilijke eter
Dat heb ik ook in huisquote:
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koudquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jummie! Laten we met z'n allen gezellig bij ajf eten vanavond!![]()
Hoezo mosterd op sperziebonen is goed te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekker
Te chick?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal wel
dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekker
Koud zijn ze ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koud
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Weet je, ik ben eigenlijk een heel raar mensmijn lievelingseten was toen ik zo ong 9 was en is nu nog steeds gehaktschotel met rode kool en dat op je bord geprakt in aardappels en dan appelmoes er doorheen
daar kan ik 2 porties van op
![]()
trouwens als ik et ooit over wormensoep heb dan is dat dit eten (vanwege de appelsoep en het gehakt)
Ik doe er altijd veel chilisaus overheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dusdas toch normaal
mijn vader doet dat ook
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
chicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal wel
Doe mij maar Ketchupquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik doe er altijd veel chilisaus overheen.![]()
Nou zie je toch dat ik goed ben in het maken van spelfoutenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
chiceen chick is een meisje dat er lekker uit ziet, meestal uitgesproken als chickie
Nou, dan niet hoor...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koud
maar dit is geen spelvoutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou zie je toch dat ik goed ben in het maken van spelfouten
ech nie, ik dacht dat gerard joling of gordon zo'n beetje elke avond voorbij komtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef 8108139dpths het volgende:
Er komt weer geen flikker op tv vanavond...![]()
Een DVD-tje kijken dan maar.
Niet dat soort flikkers naatje...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ech nie, ik dacht dat gerard joling of gordon zo'n beetje elke avond voorbij komt
Mooi dat ik niet de enige ben die er zo over denktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef Smight het volgende:
[..]
Hoezo mosterd op sperziebonen is goed te doen
gelukkig, jij hoort dus niet tot die troep mensenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet dat soort flikkers naatje...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig, jij hoort dus niet tot die troep mensen
Eet smakelijk alvast.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben eten scoren bij m'n overburen (C1000) en dan kokenTot later! Eet smakelijk voor degenen die ook gaan eten!
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben eten scoren bij m'n overburen (C1000) en dan kokenTot later! Eet smakelijk voor degenen die ook gaan eten!
![]()
Tot straks koekiedoekie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
nee, dat is een poetensnoetser!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koekdoekjeis dat iets wat je gebruikt om de kruimels bij een koter weg te vegen
dat heeft echt een naamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is een poetensnoetser!
sjiek bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chiek of hoe je het ook mag schrijven
Snoetenpoetsers zijn tofquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is een poetensnoetser!
het is chicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef ajf het volgende:
[..]
sjiek bedoel je?
Ik ga koken, mensjes. Tot later
Ja, officieel dan snoetenpoetser...of toetenveger...zulke namen.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef ajf het volgende:
[..]
sjiek bedoel je?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef ajf het volgende:
[..]
sjiek bedoel je?
Ja maar dan andersquote:
ik dacht alquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, officieel dan snoetenpoetser...of toetenveger...zulke namen.
Het hangt een beetje af van het 'merk' doekje.
patat...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
wilt niet nu al naar de frietzaak gaan vanwege drukte
ik wee nie hoor, maar met de aanduiding frietzaak bedoel ik niet dat het geen patat isquote:
snackbar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wee nie hoor, maar met de aanduiding frietzaak bedoel ik niet dat het geen patat is
quote:Patat kan verwijzen naar:
een Zuid-Nederlands woord voor aardappel
een Noord-Nederlands woord voor friet, een gerecht vervaardigd door het fritureren van reepjes aardappel (boven de grote rivieren in Nederland)
een Zuid-Nederlands woord voor een sul, een sufferd (een onnozele patat)
een Zuid-Nederlands woord voor een kerel, een man (een ouwe patat)
een Zuid-Nederlands woord voor een mep
jij komt uit zwollequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij komt uit zwollejij zou een frietzegger moeten zijn en ik een patatzegger
jaja wikipedia als bron
EENSquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
iemand moet het patat friet gedeelte is aanpassenwant het is niet meer alleen noord nederlands
Ik woon in Zwolle ja, alleen mijn opvoeding is wel in het ABN geweest en dus zeg ik patat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij komt uit zwollejij zou een frietzegger moeten zijn en ik een patatzegger
jaja wikipedia als bron
ABNquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik woon in Zwolle ja, alleen mijn opvoeding is wel in het ABN geweest en dus zeg ik patat.
Zegt iemand die dat op wikipedia heeft gezet.quote:
Ik zit nu serieus te denken of ik dat bij mn vriend ook zal doen.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu serieus te denken of ik dat bij mn vriend ook zal doen.
Denk alleen dat als hij zo valt dat ie me eerst alle hoeken van Emmen laat zien en me dan op straat zet
het is puur leedvermaakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Het is wel een leuke grap, maar als hij het niet kan hebben...
Later zal ie er wel om kunnen lachen maar dat zal pas na een maand of wat zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Het is wel een leuke grap, maar als hij het niet kan hebben...
Ja hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Later zal ie er wel om kunnen lachen maar dat zal pas na een maand of wat zijn.
Dus als ik bij iemand kan crashen die paar maanden
Dank je en wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk dan, zonder mij...
Brrrrrrrrr....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het zo koud dat mn ring gewoon van mn vinger glijdt
dat had mn oma een keer in het zwembadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het zo koud dat mn ring gewoon van mn vinger glijdt
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je en wat niet is kan nog komen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
Het is hier ook weer voedertijd...
Tot later!
Eet smakelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
Tot later!
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
Tot later!
Ik ging zelf nog niet eten hoor, dat moet nog...pffft.quote:
Paul!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Paul het volgende:
Haaaaaaaaaallllllllllloooooooooooooooo!!!!!!!!!111111111111111ioneinsoneuno
Ik wed dat ik het kan?quote:
Heus wel!quote:
Hoiiiii DW!quote:
het is ok, maar heel klein stukje af gegaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoiiiii DW!
Hoe is het met je haar?
Lucky you!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is ok, maar heel klein stukje af gegaan.
bij mij is er hoogstens 2 cm af gegaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lucky you!
Mijn kapper was laatst heel boos op me omdat ik te lang niet was geweest en toen moest er meer dan 5 cm af!
Ik denk wel bijna 10.
Ooh...nou, dat valt echt mee ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
bij mij is er hoogstens 2 cm af gegaan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef Paul het volgende:
Oh liefie toch, wat leuk voor je.
Ik ben zo trots op mijn vrouwtje
Doe jij niet aan msn vandaag?quote:
Ja zoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe jij niet aan msn vandaag?
Hoe bevalt het leven als vrijgezel nouquote:
kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven als vrijgezel nou
Ik probeer mijn eerste eigen zelf gestarte topic lannggggzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaam vol te maken...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
en tot mijn verbazing zie ik dat dit topic nog niet voll is
Waar? Ik eerstquote:
Trev vriendquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
en tot mijn verbazing zie ik dat dit topic nog niet voll is
En chicks scoren voor 1 maligquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
maar morgen is het vrijdag dus dan kan ik me bezatten![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
En chicks scoren voor 1 malig![]()
kan nu ook wel hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt echt een alcohol probleem volgens mijquote:
Hoiquote:
die voetbalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef Trevland het volgende:
Smilies Attack:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA...die kotsende!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef Trevland het volgende:
Smilies Attack:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
echt waar hebben ze daar ook speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiIk ben morgen even in jouw deel van de school.
Nee, wel de administratie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
echt waar hebben ze daar ook speciaal onderwijs?
Klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij hebt echt een alcohol probleem volgens mij
nee want ik hebben morgen school om 8:30 en dat is vroeg..
Ik ga morgen karaoke zingenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Drukte per ongeluk te vroeg op invoerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die voetbalEn je vegeet die op de kop!
Kijk nou maar eens in die postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA...die kotsende!
inderdaadquote:
Heb je 12 uur de toets in het studiecentrumquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiIk ben morgen even in jouw deel van de school.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Drukte per ongeluk te vroeg op invoeren![]()
[..]
Kijk nou maar eens in die post
Heb je wel * G * alleen dan zonder spatiesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
waarom heb ik geen groene cheerleader
Nee. Moet bij administratie langs, dan kan ik centjes krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je 12 uur de toets in het studiecentrum?
Beter, wij moeten om 12 uur nokken omdat de VAVO studentjes zo nodig bij ons moeten toetsenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Moet bij administratie langs, dan kan ik centjes krijgen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Drukte per ongeluk te vroeg op invoeren![]()
[..]
Kijk nou maar eens in die post
Zing je dan ook een liedje voor mij?quote:
Ik sta er zelfs nog in met mijn paar post van gisteren:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
yeah
omg ik sta 15e bij de dag cijfers
Inderdaad.quote:
Ja maar dat is Nederlands toets en ik heb geen Nederlands.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter, wij moeten om 12 uur nokken omdat de VAVO studentjes zo nodig bij ons moeten toetsen
En ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef -Datdus- het volgende:yeah
Beter, hoe laat ben je bij de administratiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dat is Nederlands toets en ik heb geen Nederlands.
Ik sta er niet in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
yeah
ik denk dat het vandaag bij mij wat minder isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik sta er zelfs nog in met mijn paar post van gisteren:
85. 056 Trevland
Ik denk dat ik in die van vandaag veel hoger sta
weet ik veel. ik weet niet eens hoe laat ik daarheen kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter, hoe laat ben je bij de administratie
21. 113 justmattiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
En ik?
* justmattie is te lui om zelf te kijken
Dan is hij op tijd thuis voor je feestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Joehoe morgen komt huppelman thuis![]()
![]()
21e plaatsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
En ik?
* justmattie is te lui om zelf te kijken
Juistquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is hij op tijd thuis voor je feest
Elk moment van de dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weet ik veel. ik weet niet eens hoe laat ik daarheen kan.
Thanksquote:
LOLquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ehmm.. kweenie kwam het tegen bij active topics
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dagcijfers # 189
In het general chat is dat en jij staat 4de
Ik kom ook al een heel eindquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef -Datdus- het volgende:
OH fock... ik heb vandaag geloof ik meer als 200 post gedaan
Dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef -Datdus- het volgende:
OH fock... ik heb vandaag geloof ik meer als 200 post gedaan
Kuch.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef -Datdus- het volgende:
aantal posts: 837 (gemiddeld 85 per dag)
holy fucking shit
suikertaartje
nouja dan ben ik er om 12 uur ofzo. (: Waarom wil je dat eigenlijk weten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Elk moment van de dag![]()
[..]
Thanks![]()
In dit tempo haalt ze Tong nog inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef -Datdus- het volgende:
holy fucking shit
suikertaartje
Hoe kom jij vierde?quote:
Marijkequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Ben net weer terug van rijles
Hoe is het hier?
Moet jij niet naar Suikertaartje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Hoe is het hier?
ze is niet in toom te houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Hoe is het hier?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef -Datdus- het volgende:
holy fucking shit
suikertaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |