agh ja, geeft niet hoor, het stond er echt niet met koeienlettersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje moest even zoeken hoe ze een nieuw topic moest openen...wist ik veel...
Zo?quote:
ga jij even lekker je moeder pesten johquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh ja, geeft niet hoor, het stond er echt niet met koeienletters
nee, die is er nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga jij even lekker je moeder pesten joh
ik ben anders heel trots op mijn zelf geopende topic...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, die is er nieten ik pest je niet, ik plaag je, en meisjes plagen is zoentjes vragen (
)
ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben anders heel trots op mijn zelf geopende topic...
dankje!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
op jouw zelfgeopende topic
moet is niet eens zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
waar gaan we het is over hebben mensen
essen und soquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:11 schreef Trevland het volgende:
Ben ik weer voor een 30 min en dan weer ongeveer 2 uur weg
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:11 schreef Trevland het volgende:
Ben ik weer voor een 30 min en dan weer ongeveer 2 uur weg
Een suikertaartje topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben anders heel trots op mijn zelf geopende topic...
Nee dat heb ik net gedaan. Straks naar Judo en dan even bootschappen doen(Kan ik de auto voor nop meenemen naar judo)quote:
Of dalijkquote:
Daar heb ik een patent opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laat me lekker taalvouten maken ja
Erwinquote:
Goed gezien van onze knuffellysdectquote:
Ik verleid niemand hoor...quote:
aaaaawww...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vind je het gekhet is niet zo maar een meid, het is ST
Oh dus dan word ik aan de kant geschovenquote:
Eet smakelijkquote:
Marijke en ik zitten ook wel eens samen op fok hoor..en msn..dus het betekent niet per se dat je me moet missenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh dus dan word ik aan de kant geschovenOf mag ik ertussen liggen?
Nou, dan voegen jullie me toch toequote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke en ik zitten ook wel eens samen op fok hoor..en msn..dus het betekent niet per se dat je me moet missen
Maken jullie dan weer een foto met ONZ SC op de achtergrond op de computerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke en ik zitten ook wel eens samen op fok hoor..en msn..dus het betekent niet per se dat je me moet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |