Ook voor jou sperziebonen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mjum, mjum en ieeeeuw! Geen bonen in tomatensaus voor mij
Maar dat tartaartje en aardappeltjes is ook wel een idee
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik dan een van de weinige wie witte bonen in tomaten saus wel lekker vind
aaah zijn best wat mensen die dat ook vinden. Zoals de mensen van HAKquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:38 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik dan een van de weinige wie witte bonen in tomaten saus wel lekker vind
Jummie! Laten we met z'n allen gezellig bij ajf eten vanavond!quote:
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekkerquote:
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
sperziebonenagh ja ik ben een moeilijke eter
Dat heb ik ook in huisquote:
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koudquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jummie! Laten we met z'n allen gezellig bij ajf eten vanavond!![]()
Hoezo mosterd op sperziebonen is goed te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekker
Te chick?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal wel
dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekker
Koud zijn ze ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koud
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Weet je, ik ben eigenlijk een heel raar mensmijn lievelingseten was toen ik zo ong 9 was en is nu nog steeds gehaktschotel met rode kool en dat op je bord geprakt in aardappels en dan appelmoes er doorheen
daar kan ik 2 porties van op
![]()
trouwens als ik et ooit over wormensoep heb dan is dat dit eten (vanwege de appelsoep en het gehakt)
Ik doe er altijd veel chilisaus overheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dusdas toch normaal
mijn vader doet dat ook
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
chicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal wel
Doe mij maar Ketchupquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik doe er altijd veel chilisaus overheen.![]()
Nou zie je toch dat ik goed ben in het maken van spelfoutenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
chiceen chick is een meisje dat er lekker uit ziet, meestal uitgesproken als chickie
Nou, dan niet hoor...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |