Hoe bevalt het leven als vrijgezel nouquote:
kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven als vrijgezel nou
Ik probeer mijn eerste eigen zelf gestarte topic lannggggzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaam vol te maken...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
en tot mijn verbazing zie ik dat dit topic nog niet voll is
Waar? Ik eerstquote:
Trev vriendquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
en tot mijn verbazing zie ik dat dit topic nog niet voll is
En chicks scoren voor 1 maligquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
maar morgen is het vrijdag dus dan kan ik me bezatten![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
En chicks scoren voor 1 malig![]()
kan nu ook wel hoor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt echt een alcohol probleem volgens mijquote:
Hoiquote:
die voetbalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef Trevland het volgende:
Smilies Attack:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA...die kotsende!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef Trevland het volgende:
Smilies Attack:
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
echt waar hebben ze daar ook speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiIk ben morgen even in jouw deel van de school.
Nee, wel de administratie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
echt waar hebben ze daar ook speciaal onderwijs?
Klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij hebt echt een alcohol probleem volgens mij
nee want ik hebben morgen school om 8:30 en dat is vroeg..
Ik ga morgen karaoke zingenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Drukte per ongeluk te vroeg op invoerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
die voetbalEn je vegeet die op de kop!
Kijk nou maar eens in die postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA...die kotsende!
inderdaadquote:
Heb je 12 uur de toets in het studiecentrumquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiIk ben morgen even in jouw deel van de school.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Drukte per ongeluk te vroeg op invoeren![]()
[..]
Kijk nou maar eens in die post
Heb je wel * G * alleen dan zonder spatiesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
waarom heb ik geen groene cheerleader
Nee. Moet bij administratie langs, dan kan ik centjes krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je 12 uur de toets in het studiecentrum?
Beter, wij moeten om 12 uur nokken omdat de VAVO studentjes zo nodig bij ons moeten toetsenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Moet bij administratie langs, dan kan ik centjes krijgen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Drukte per ongeluk te vroeg op invoeren![]()
[..]
Kijk nou maar eens in die post
Zing je dan ook een liedje voor mij?quote:
Ik sta er zelfs nog in met mijn paar post van gisteren:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
yeah
omg ik sta 15e bij de dag cijfers
Inderdaad.quote:
Ja maar dat is Nederlands toets en ik heb geen Nederlands.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter, wij moeten om 12 uur nokken omdat de VAVO studentjes zo nodig bij ons moeten toetsen
En ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef -Datdus- het volgende:yeah
Beter, hoe laat ben je bij de administratiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dat is Nederlands toets en ik heb geen Nederlands.
Ik sta er niet in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
yeah
ik denk dat het vandaag bij mij wat minder isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik sta er zelfs nog in met mijn paar post van gisteren:
85. 056 Trevland
Ik denk dat ik in die van vandaag veel hoger sta
weet ik veel. ik weet niet eens hoe laat ik daarheen kan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beter, hoe laat ben je bij de administratie
21. 113 justmattiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
En ik?
* justmattie is te lui om zelf te kijken
Dan is hij op tijd thuis voor je feestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Joehoe morgen komt huppelman thuis![]()
![]()
21e plaatsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
En ik?
* justmattie is te lui om zelf te kijken
Juistquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is hij op tijd thuis voor je feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |