http://www.telegraaf.nl/b(...)n_wijk_O_hout__.htmlquote:OOSTERHOUT - Een groep Marokkanen terroriseert de buurt rond een buurthuis in Oosterhout.
Zondagavond is een vuurwerkbom bij buurthuis de Bunthoef naar binnen gegooid. Twee dagen later werd bij een 81-jarige vrouw vuurwerk door het raam geschoten. De vrijwilligers van het buurthuis worden al langere tijd door een beveiligingsmedewerker beschermd wanneer zij 's avonds de boel op slot doen.
Schade
Bij een inbraak zijn de beveiligingsbeelden en apparatuur gestolen. Vorige maand is de Bunthoef in brand gestoken. De totale schade bedroeg 50.000 euro. Dat schrijft Omroep Brabant op de website.
Blijkbaar niet. Het is nu volgens de wet al mogelijk om mensen onder bepaalde voorwaarden hun Nederlandse nationaliteit af te pakken. En Hirsch-Ballin is bezig met een wet die de mogelijkheden hiervoor ook nog eens verruimt, zodat tuigmarokkaantjes binnen afzienbare tijd binnen deze wet zullen vallen. Bereid je dus alvast maar voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon Nederlanders hoor, je moet echt de grondwet aanpassen om hun nationaliteit te kunnen afpakken.
Dus tijd dat de echte Marokkaanse gemeenschap en "wij" (wie is wij?) gezamelijk in actie komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef MarkskeVertongen het volgende:
[..]
Ze vallen gewoon tussen wal en schip... de echte en hechte Marokkaanse gemeenschap moet ze ook niet en wij moeten er ook niks van hebben!
Sja, soms is zoiets nodig om echt dingen te kunnen veranderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Af en toe vrees ik daarvoor ja.... En dat willen we allemaal juist niet (mag ik hopen!)
Ik wil best in actie komen hoor. Om dat tuig bijeen te vegen en het land uit te trappen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus tijd dat de echte Marokkaanse gemeenschap en "wij" (wie is wij?) gezamelijk in actie komt.
Dream on.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Het is nu volgens de wet al mogelijk om mensen onder bepaalde voorwaarden hun Nederlandse nationaliteit af te pakken. En Hirsch-Ballin is bezig met een wet die de mogelijkheden hiervoor ook nog eens verruimt, zodat tuigmarokkaantjes binnen afzienbare tijd binnen deze wet zullen vallen. Bereid je dus alvast maar voor.
Dat kan dus niet:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Het is nu volgens de wet al mogelijk om mensen onder bepaalde voorwaarden hun Nederlandse nationaliteit af te pakken. En Hirsch-Ballin is bezig met een wet die de mogelijkheden hiervoor ook nog eens verruimt, zodat tuigmarokkaantjes binnen afzienbare tijd binnen deze wet zullen vallen. Bereid je dus alvast maar voor.
http://www.minbzk.nl/actueel/111289/antwoorden-op_1cquote:4. Vraag
Bent u bereid de religieuze leiders van deze radicale moskeeën de Nederlandse nationaliteit te ontnemen en Nederland uit te zetten? Zo neen, waarom niet?
4. Antwoord
De Rijkswet op het Nederlanderschap bevat geen bepaling op grond waarvan intrekking van het Nederlanderschap wegens gedachtegoed of ideologie mogelijk is. Invoering van een dergelijke bepaling wordt evenmin overwogen. Het Europees verdrag inzake nationaliteit(Trb. 1998, 10), waartoe ook Nederland is toegetreden, beperkt de mogelijkheden op grond waarvan de nationaliteit kan worden ingetrokken. Op grond van artikel 7, eerste lid, onder d, van het
Verdrag is intrekking alleen mogelijk indien (criminele) gedragingen de essentiële belangen van de staat ernstige schade toebrengen. De toelichting bij het Europees verdrag inzake nationaliteit vermeldt hoogverraad en spionage voor een andere staat als voorbeelden van gedrag dat een aantasting van de essentiële belangen van de staat is, en stelt tevens dat misdrijven van algemene aard, hoe ernstig ook, niet worden bedoeld. Er is een voorstel tot wijziging van de Rijkswet op het Nederlanderschap in voorbereiding waarin in bepaling zal worden opgenomen die intrekking van het Nederlanderschap mogelijk maakt in gevallen als in het Europees verdrag bedoeld.
Hoezo het land uit? Als "men" ze gewoon in het gareel kan krijgen, waarom moet iemand dan meteen weg?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Ik wil best in actie komen hoor. Om dat tuig bijeen te vegen en het land uit te trappen!
Waarheen dan? Zijn nogal veel verschillende nationaliteitenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Ik wil best in actie komen hoor. Om dat tuig bijeen te vegen en het land uit te trappen!
Dank je wel, had geen zin om dit zelf op te zoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet:
[..]
http://www.minbzk.nl/actueel/111289/antwoorden-op_1c
Samenvatting: je kan een nationaliteit alleen afnemen in geval van misdrijven als hoogverraad, spionage (terrorisme), maar niet in geval van misdrijven van algemene aard.
En dat moet je ook helemaal niet willen als land/volk zijnde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dank je wel, had geen zin om dit zelf op te zoeken.
Maar idd, iemand een nationaliteit afpakken kan helemaal niet..
Terrorisme? Ze terroriseren elke buurt, moet makkelijk zijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet:
[..]
Samenvatting: je kan een nationaliteit alleen afnemen in geval van misdrijven als hoogverraad, spionage (terrorisme), maar niet in geval van misdrijven van algemene aard.
Dat is geen antwoord op de vraag waarom België er blijkbaar geen moeite mee heeft. Dus kom als antwoord nou niet weer met een lap wetteksten dan ben je namelijk aan het drammen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Ben jij soms een beetje dom? Je komt aanzetten met een link naar het Ministerie van Binnenlandse Zaken en dus niet naar de Europese Rechter. Dat ministerie gaat helemaal niet over wat wel of niet mag/kan. Alleen de rechter gaat daarover. Hoe het ministerie een bepaalde wet of uitspraak interpreteert moet dat ministerie helemaal zelf weten. Maar alleen de rechter mag zich erover uitspreken of die interpretatie juist of onjuist is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet:
[..]
Inderdaad... "Als"....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo het land uit? Als "men" ze gewoon in het gareel kan krijgen, waarom moet iemand dan meteen weg?
Is iig humaner dan schieten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat moet je ook helemaal niet willen als land/volk zijnde.
Dat is ten eerste geen lap wettekst, maar een antwoord op een (Kamer)vraag. Als je daar nog niet achter was gekomen, heb je het niet goed gelezen, dus dan raad ik je aan om dat eerst te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag waarom België er blijkbaar geen moeite mee heeft. Dus kom als antwoord nou niet weer met een lap wetteksten dan ben je namelijk aan het drammen.
Ja Meki7, geef nou gewoon eens antwoord op de vraag, in plaats van met niet terzake doende lulpraat van één of ander ministerie te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag waarom België er blijkbaar geen moeite mee heeft. Dus kom als antwoord nou niet weer met een lap wetteksten dan ben je namelijk aan het drammen.
Touché want als er tegenwoordig iets een flexibel begrip is is het terrorisme wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef MarkskeVertongen het volgende:
[..]
Terrorisme? Ze terroriseren elke buurt, moet makkelijk zijn!
Jahoor, jij je zin geen wettekst maar kamervraag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:00 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is ten eerste geen lap wettekst, maar een antwoord op een (Kamer)vraag. Als je daar nog niet achter was gekomen, heb je het niet goed gelezen, dus dan raad ik je aan om dat eerst te doen.
In dat stuk wordt verwezen naar een Europees verdrag, de Nederlandse wetgever heeft daar rekening mee te houden. Heeft niets met interpretatie te maken verder, er wordt duidelijk verwezen naar de toelichting die bij het verdrag hoort.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Ben jij soms een beetje dom? Je komt aanzetten met een link naar het Ministerie van Binnenlandse Zaken en dus niet naar de Europese Rechter. Dat ministerie gaat helemaal niet over wat wel of niet mag/kan. Alleen de rechter gaat daarover. Hoe het ministerie een bepaalde wet of uitspraak interpreteert moet dat ministerie helemaal zelf weten. Maar alleen de rechter mag zich erover uitspreken of die interpretatie juist of onjuist is.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Ja Meki7, geef nou gewoon eens antwoord op de vraag, in plaats van met niet terzake doende lulpraat van één of ander ministerie te komen.
Ja, ze kunnen verwijzen wat ze willen, zonder uitspraak van de rechter zegt zo'n verwijzing helemaal niets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In dat stuk wordt verwezen naar een Europees verdrag, de Nederlandse wetgever heeft daar rekening mee te houden. Heeft niets met interpretatie te maken verder, er wordt duidelijk verwezen naar de toelichting die bij het verdrag hoort.
Dat heeft niets te maken met "mijn zin", het is zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Jahoor, jij je zin geen wettekst maar kamervraag.
België?
Rechters zijn er om te oordelen binnen grenzen van rechtsregels. Zolang ze niks zeggen geldt de wet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen verwijzen wat ze willen, zonder uitspraak van de rechter zegt zo'n verwijzing helemaal niets.
Hij moet inderdaad nog een beetje oefenen op z'n Taqiyya-kwaliteiten, want dit schiet niet erg op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat zullen we zeggen: The force is not strong in this one.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Touché want als er tegenwoordig iets een flexibel begrip is is het terrorisme wel.
quote:Wetboek van Strafrecht Artikel 83a terroristisch oogmerk: Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie wederrechtelijk te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen.
Ik kan me de topic herinneren. Alleen nieuwkomers was jouw interpretatie. Ik haalde het er niet uit. En om even de lijn te blijven volgen als we jou moeten geloven kan het gewoon niet. Terwijl je nu alweer toegeeft dat het blijkbaar wel voor nieuwkomers kan. Dan zit er blijkbaar toch ruimte in. Ik ben verward Meh7, kun je het even helder maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met "mijn zin", het is zo.
Als je het over België hebt, mag jij mij eerst uitleggen waarom die Belgische wetgeving alleen voor nieuwkomers geldt, voordat je een vergelijking gaat maken.
Precies. En de wet staat toe dat criminele Marokkaantjes en Turkjes binnenkort hun Nederlandse nationaliteit afgenomen gaat worden. Hierbij verwijs ik naar het Europees verdrag inzake nationaliteit. Die bepaalt immers dat dit kan "indien (criminele) gedragingen de essentiële belangen van de staat ernstige schade toebrengen". En ja, het is zolangzamerhand wel duidelijk dat dit zo is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Rechters zijn er om te oordelen binnen grenzen van rechtsregels. Zolang ze niks zeggen geldt de wet.
Dat is een organieke wet hé? Organiek kun je lezen als lager dan de grondwet. Dat houd in dat 1 kamermeerderheid verder die wet ineens heel anders kan zijn. Houd jij jezelf niet een beetje voor de gek als jij denkt dat regeltjes een verschil gaan maken? Want ik ben helemaal niet voor paspoorten afpakken en terrorisme oprekken maar helaas durf ik al niet meer te zeggen dat het niet gaat gebeuren.quote:
Er valt niets helder te maken aangezien er in dat nieuwsbericht geen toelichting was, dus tenzij jij een toelichting hebt en kunt onderbouwen dat Belgische wetgeving gevolgen heeft voor de Nederlandse situatie, is jouw punt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik kan me de topic herinneren. Alleen nieuwkomers was jouw interpretatie. Ik haalde het er niet uit. En om even de lijn te blijven volgen als we jou moeten geloven kan het gewoon niet. Terwijl je nu alweer toegeeft dat het blijkbaar wel voor nieuwkomers kan. Dan zit er blijkbaar toch ruimte in. Ik ben verward Meh7, kun je het even helder maken?
Die definitie van terrorisme komt beter in de buurt van wat terorisme betekent dan wat jij en je vriendjes hier voorstaan. Daarnaast door terrorisme op te rekken naar straatterroristen, win je niks, het valt dan nog steeds onder "misdrijven van algemene aard" en daarmee omzeil je de blokkade van het verdrag niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is een organieke wet hé? Organiek kun je lezen als lager dan de grondwet. Dat houd in dat 1 kamermeerderheid verder die wet ineens heel anders kan zijn. Houd jij jezelf niet een beetje voor de gek als jij denkt dat regeltjes een verschil gaan maken? Want ik ben helemaal niet voor paspoorten afpakken en terrorisme oprekken maar helaas durf ik al niet meer te zeggen dat het niet gaat gebeuren.
Jij bepaalt helemaal niet wat er precies wel of niet valt onder "misdrijven van algemene aard". Alleen de rechter kan dat bepalen. Bovendien zullen "(criminele) gedragingen die de essentiële belangen van de staat ernstige schade toebrengen" nooit vallen onder "misdrijven van algemene aard", want anders zou het Europees verdrag inzake nationaliteit zichzelf tegenspreken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die definitie van terrorisme komt beter in de buurt van wat terorisme betekent dan wat jij en je vriendjes hier voorstaan. Daarnaast door terrorisme op te rekken naar straatterroristen, win je niks, het valt dan nog steeds onder "misdrijven van algemene aard" en daarmee omzeil je de blokkade van het verdrag niet.
Helemaal correct.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Jij bepaalt helemaal niet wat er precies wel of niet valt onder "misdrijven van algemene aard". Alleen de rechter kan dat bepalen. Bovendien zullen "(criminele) gedragingen die de essentiële belangen van de staat ernstige schade toebrengen" nooit vallen onder "misdrijven van algemene aard", want anders zou het Europees verdrag inzake nationaliteit zichzelf tegenspreken.
Met andere woorden: binnenkort is het gewoon exit voor al die criminele Marokkaantjes en Turkjes. Daar is weinig meer aan te doen. Uiteraard zal er in het begin nog wel enige weerstand tegen zijn en zal er altijd wel een omkoopbare extreem-linkse rechter te vinden zijn die dit in eerste instantie nog weet tegen te houden. Maar naarmate de maatschappelijke druk toeneemt, zal het islamitische gespuis er gewoon aan moeten geloven.
Ah dus omdat er geen toelichting is mag Meh7 een slag in de lucht doen en is dat ook meteen de correcte interpretatie totdat de toelichting anders uitwijst? Nee helaas. Ik heb geen regeltjes fetish zoals jij. Ik heb gewoon dat artikel gelezen en haalde er niet uit dat het alleen voor nieuwkomers geld, A. B is het kon toch niet Meh7? Waarom kan het dan nu ineens wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er valt niets helder te maken aangezien er in dat nieuwsbericht geen toelichting was, dus tenzij jij een toelichting hebt en kunt onderbouwen dat Belgische wetgeving gevolgen heeft voor de Nederlandse situatie, is jouw punt niet serieus te nemen.
Je geeft geen enkele onderbouwing waarom de plannen van Wilders inzake het afnemen van een nationaliteit, zouden kunnen. Ik daarentegen, heb onderbouwd waarom het niet kan.
Als voorbeeld van essentiële belangen van de staat schaden, worden hoogverraad en spionage gegeven. Iemand die een terroristische aanslag pleegt of wil plegen, zou hiermee te vergelijken zijn. Een beetje vandalisme op straat, is hier niet mee te vergelijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Jij bepaalt helemaal niet wat er precies wel of niet valt onder "misdrijven van algemene aard". Alleen de rechter kan dat bepalen. Bovendien zullen "(criminele) gedragingen die de essentiële belangen van de staat ernstige schade toebrengen" nooit vallen onder "misdrijven van algemene aard", want anders zou het Europees verdrag inzake nationaliteit zichzelf tegenspreken.
Wilders' plannen gaan niet door.quote:Met andere woorden:
Wat sta ik dan voor?? En voor de rest zou het kunnen wat jij zegt. Maar daar hadden we het toch niet over? Ik wees je alleen op je regeltjes fetish. En dat regeltjes kunnen veranderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die definitie van terrorisme komt beter in de buurt van wat terorisme betekent dan wat jij en je vriendjes hier voorstaan. Daarnaast door terrorisme op te rekken naar straatterroristen, win je niks, het valt dan nog steeds onder "misdrijven van algemene aard" en daarmee omzeil je de blokkade van het verdrag niet.
Als je niet gefundeerd kan aangeven waarom het Belgische geval, gevolgen heeft voor de Nederlandse situatie, neem ik je niet serieus in deze.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ah dus omdat er geen toelichting is mag Meh7 een slag in de lucht doen en is dat ook meteen de correcte interpretatie totdat de toelichting anders uitwijst? Nee helaas. Ik heb geen regeltjes fetish zoals jij. Ik heb gewoon dat artikel gelezen en haalde er niet uit dat het alleen voor nieuwkomers geld, A. B is het kon toch niet Meh7? Waarom kan het dan nu ineens wel?
En dat laatste is dat België het blijkbaar ook kan. Dan zou god verhoedde Wilders dat ook kunnen. Jij ontkracht dat totaal niet. Je copy paste wat linkjes.
Wilders' standpunt omtrent het denaturaliseren van mensen die een misdrijf van algemene aard gepleegd hebben, komt in strijd met het Europees verdrag inzake nationaliteit. PUNT.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat sta ik dan voor?? En voor de rest zou het kunnen wat jij zegt. Maar daar hadden we het toch niet over? Ik wees je alleen op je regeltjes fetish. En dat regeltjes kunnen veranderen.
Meer valt er niet te zeggen, dus ik houd maar op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders' standpunt omtrent het denaturaliseren van mensen die een misdrijf van algemene aard gepleegd hebben, komt in strijd met het Europees verdrag inzake nationaliteit. PUNT.
Hey idee gebruik die regel fetish voor iets nuttigs. Zoek terrorisme op. Kom je iets tegen als ontwrichten van de samenleving. Kom je niks tegen over hoogverraad of spionage. En belangrijker haal je kop uit het zand. Je wilde eerder nog de topic ombuigen naar een pro-anti privacy topic. Maar de kennis die je nodig had voor die poging ben je blijkbaar vergeten. Namelijk dat we tegenwoordig in een sfeer leven waar privacy geen moer meer waard is en teveel dingen onder het kopje terrorisme worden gegooid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als voorbeeld van essentiële belangen van de staat schaden, worden hoogverraad en spionage gegeven. Iemand die een terroristische aanslag pleegt of wil plegen, zou hiermee te vergelijken zijn. Een beetje vandalisme op straat, is hier niet mee te vergelijken.
[..]
Wilders' plannen gaan niet door.
Drammen. Het is in de praktijk blijkbaar niet zo'n probleem. Zie België. PUNT.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders' standpunt omtrent het denaturaliseren van mensen die een misdrijf van algemene aard gepleegd hebben, komt in strijd met het Europees verdrag inzake nationaliteit. PUNT.
Maar dat kan ik heel goed. De relevantie is dat jij je heel zielig vast aan het bijten bent in regels. Regels die voor België ook gelden. In België is het blijkbaar geen probleem conclusie ook in nederland zal dat helaas kunnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je niet gefundeerd kan aangeven waarom het Belgische geval, gevolgen heeft voor de Nederlandse situatie, neem ik je niet serieus in deze.
Dat bepaal jij helemaal niet, of dat wel of niet zo is. Dat bepaalt de rechter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als voorbeeld van essentiële belangen van de staat schaden, worden hoogverraad en spionage gegeven. Iemand die een terroristische aanslag pleegt of wil plegen, zou hiermee te vergelijken zijn. Een beetje vandalisme op straat, is hier niet mee te vergelijken.
Ik heb gewonnenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Meer valt er niet te zeggen, dus ik houd maar op.
Vandaar dat ze in fora's over-actief zijn. Strohalm.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Kietelaar het volgende:
Meki7 is weer eens uitgeluld als je het mij vraagt.
Te lang hebben dit soort multicriminmeeltjes gedacht dat ze zich konden verschuilen achter de regeltjes. En gedurende een te lange tijd ging dit door de te softe instelling van de Nederlandse rechtspraak goed. Maar men is uit het oog verloren dat zo'n beetje alle wetten voor meerdere interpretaties vatbaar zijn. De softe, linkse interpretatie is daar slechts één van.
Dat idee heb ik ook. In het dagelijks leven zijn dergelijke types compleet machteloos en stuiten ze alleen maar op maatschappelijke onwil en onbegrip. Dat zag je bijvoorbeeld ook bij iemand als Mohammed B., die langzaam veranderde in een loser en toen ontspoorde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Vandaar dat ze in fora's over-actief zijn. Strohalm.
Shit, heb jij ff mazzel gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef Langlearn het volgende:
Ik heb zelfs met een Marokkaan gesproken (nee, hij trok geen mes en ik ben ook niet overvallen).
Amen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:48 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. In het dagelijks leven zijn dergelijke types compleet machteloos en stuiten ze alleen maar op maatschappelijke onwil en onbegrip. Dat zag je bijvoorbeeld ook bij iemand als Mohammed B., die langzaam veranderde in een loser en toen ontspoorde.
Overigens waren het 10 jaar geleden nog de criticasters van de multicriminele samenleving die met hun standpunten op louter maatschappelijke onwil en onbegrip stuitten. Gelukkig stonden zij wel sterk in hun schoenen en leidde dat niet tot radicalisering, want anders was Nederland allang aan de eigen linksheid tenonder gegaan. Maar inmiddels zijn de rollen gelukkig omgedraaid en ziet het er sterk naar uit dat de anti-multicriminele PVV de grootste partij gaat worden.
Geef ze enkele straten waar ze zich volledig kunnen uitleven. Dat moet toch te creëren zijn. en daar mogen ze dan ook hun bendeoorlogen uitvechten, gegarandeerd zonder ingrijpen. Dat moet allemaal niet moeilijk te realiseren zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:43 schreef isogram het volgende:
Het is zaak om wet- en regelgeving zodanig aan te passen dat er harder kan worden opgetreden tegen het straattuig. Zwaardere straffen en het afnemen van de Nederlandse nationaliteit moeten wat mij betreft opties zijn die mogelijk worden. Je moet ze de oorlog verklaren en je moet ze ook laten zien en voelen wie de baas is; iets anders (minder) gaat niet werken.
Een getto is inderdaad ook een prima oplossing voor deze problemen. Maar dat wil links ook niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Geef ze enkele straten waar ze zich volledig kunnen uitleven. Dat moet toch te creëren zijn. en daar mogen ze dan ook hun bendeoorlogen uitvechten, gegarandeerd zonder ingrijpen. Dat moet allemaal niet moeilijk te realiseren zijn.
O ja, bijna vergeten: om dat gebied heen een meters hoge betonnen muur, natuurlijk.
Het is iets structureels , alle humane pogingen om dit tuig in het gareel te krijgen zijn geprobeert . Nu is het tijd voor repressieve maatregelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo het land uit? Als "men" ze gewoon in het gareel kan krijgen, waarom moet iemand dan meteen weg?
Probleem is dat de rechtelijke macht geen idee lijkt te hebben wat er onder de mensen leeft. De grootste klootviolen laten ze lopen, ontsnappen of wegblijven na een verlofperiode, terwijl er met een hysterische passie wordt opgetreden tegen normale mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Een getto is inderdaad ook een prima oplossing voor deze problemen. Maar dat wil links ook niet.
Eigenlijk komt het erop neer dat links de problemen gewoon niet wil oplossen.
Dat stompzinnige gelul over links en rechts moet ook eens afgelopen zijn . Er is nog nooit zoiets als een linkse regering geweest . Of een rechtse . De afgelopen decennia is er geregeerd door zowel links ALS rechts.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
Een getto is inderdaad ook een prima oplossing voor deze problemen. Maar dat wil links ook niet.
Eigenlijk komt het erop neer dat links de problemen gewoon niet wil oplossen.
Het heeft te maken met gebrek aan respect voor de niet criminele bewoners van dit land. De criminelen worden uitstekend en met alle egards behandeld door de rechters.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Probleem is dat de rechtelijke macht geen idee lijkt te hebben wat er onder de mensen leeft. De grootste klootviolen laten ze lopen, ontsnappen of wegblijven na een verlofperiode, terwijl er met een hysterische passie wordt opgetreden tegen normale mensen.
Is dat links? Onzin
Is dat rechts? Onzin
Het heeft te maken met gebrek aan respect voor de bewoners van dit land.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat stompzinnige gelul over links en rechts moet ook eens afgelopen zijn . Er is nog nooit zoiets als een linkse regering geweest . Of een rechtse . De afgelopen decennia is er geregeerd door zowel links ALS rechts.
Goede aanvulling.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het heeft te maken met gebrek aan repect voor de niet criminele bewoners van dit land.
Zal helaas nog zeer lang duren, voordat dat gebeurt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, dat marokkaanse tuig moet eens zeer hard worden aangepakt.
Iets wat dus tegen de principes indruist. Wijken voor het kwaad is het opgeven van de eigen verworven vrijheden. En Geert Wilders heeft dat zeer goed in de gaten. Koren op de molen van Wilders dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zal helaas nog zeer lang duren, voordat dat gebeurt.
Altijd wel iemand die het voor die Marokkaanse criminelen opneemt en weer een buurthuis plaatst.
Zo worden er ook weer een paar aan een baantje geholpen.
Verhuizen is de enige optie, nu ook al in Oosterhout dus
Aldus het ADquote:Althans, dat zeggen buurtbewoners aldus Omroep Brabant.
Rot op met je Wilders man . Elk mens dat niet te dom is om uit zijn eigen stront te eten zou niet op die groteske clown gaan stemmen .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iets wat dus tegen de principes indruist. Wijken voor het kwaad is het opgeven van de eigen verworven vrijheden. En Geert Wilders heeft dat zeer goed in de gaten. Koren op de molen van Wilders dus.
We sturen soldaten de halve wereld over om de veiligheid van mensen te garanderen zodat ze 's avonds over straat kunnen lopen, en hier kan 't in sommige wijken al niet eens meer, om nog maar te zwijgen over vernielingen en bedreigingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iets wat dus tegen de principes indruist. Wijken voor het kwaad is het opgeven van de eigen verworven vrijheden. En Geert Wilders heeft dat zeer goed in de gaten. Koren op de molen van Wilders dus.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het is iets structureels , alle humane pogingen om dit tuig in het gareel te krijgen zijn geprobeert . Nu is het tijd voor repressieve maatregelen.
Generaties van incest beginnen hun tol te eisen . Oprotten gewoon!
Nou, schijnbaar nemen velen, waaronder ik, hem wel degelijk serieus ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Rot op met je Wilders man . Elk mens dat niet te dom is om uit zijn eigen stront te eten zou niet op die groteske clown gaan stemmen .
Met zn hoofddoekjes-tax . Hoe kun je zo nu iemand serieus nemen man .
Och, het is maar hoe je het bekijkt. Ik beschouw elke partij behalve de PVV als "links".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat stompzinnige gelul over links en rechts moet ook eens afgelopen zijn . Er is nog nooit zoiets als een linkse regering geweest . Of een rechtse . De afgelopen decennia is er geregeerd door zowel links ALS rechts.
Idd .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
We sturen soldaten de halve wereld over om de veiligheid van mensen te garanderen zodat ze 's avonds over straat kunnen lopen, en hier kan 't in sommige wijken al niet eens meer, om nog maar te zwijgen over vernielingen en bedreigingen.
Elke keer weer ..het is helaas structureel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liefst had ik dat laatste ook gezien. Dat de welwillenden korte metten maken met dat krapuul. Niet enkel marokaantjes, maar echt elk krapuul. Allochtoon of autochtoon dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:11 schreef Aloulou het volgende:
Hilarisch om te zien hoe sommigen hier schuimbekkend roepen dat Geert het maar moet oplossen. Geert kan puntje bij paaltje zijn wilde plannen ook niet uitvoeren, teveel tegenstanders helaas. Beetje relativeren dus, er zijn ergere zaken dan die paar marokkanen die even in hun puberteit de boel op stelten zetten. En anders moet 'het volk' maar zelf in actie komen, dat kan ook nog.
Dit dus, als je er wat van zegt krijg je waarschijnlijk nog een dolk in je rug ook nog van dat rifgebergte tuig, maar als het aan mij lag mogen dat soort "mensen" de tanden uit de bek worden gemept. En de kleinkinderen mogen meekijken hoe opa en oma dit kankervolk een lesje leren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Idd .
En om nog maar te zwijgen over de mate van lafheid en het gebrek aan respect. Poos geleden ging ik naar oorlogswinter , liep er een opa & oma met (denk ik) 2 kleinkinderen van onder de 10 . Liep een groepje van dat tuig met een basketbal te gooien , vroeg die vrouw of ze er ff langs mochten met die kids . Heel fatsoenlijk hoor en was het meteen van kk hoer dit kk hoer dat gewoon zwaar aso man.
Nu ook weer : Vuurwerk naar binnen gooien bij een hoogbejaarde vrouw.. Waar haal je het gore lef vandaan man
O en ga er nou niks van zeggen want dan heb je óf een mes in je donder óf je wordt zelf aangehouden
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar nemen velen, waaronder ik, hem wel degelijk serieus ja.
Dat soort types verdienen naar mijn mening gewoon een injectie met kankercellen. Die worden dan eerst uit hun eigen lichaam gehaald, vervolgens radioactief bestraald met alfa-straling en dan weer teruggeplaatst. Dat zou wel een toepasselijke straf zijn. Weten ze meteen wat dat woordje precies inhoudt dat ze te pas en te onpas gebruiken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Idd .
En om nog maar te zwijgen over de mate van lafheid en het gebrek aan respect. Poos geleden ging ik naar oorlogswinter , liep er een opa & oma met (denk ik) 2 kleinkinderen van onder de 10 . Liep een groepje van dat tuig met een basketbal te gooien , vroeg die vrouw of ze er ff langs mochten met die kids . Heel fatsoenlijk hoor en was het meteen van kk hoer dit kk hoer dat gewoon zwaar aso man.
Camera uit en die Marokkanen lynchen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:21 schreef Winner_Taco het volgende:
En die honden staan nog te lachen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |