Wis en waarachtig, wat prachtig. Ik zal me vanaf heden in dergelijke uitspraak maar zo formuleren als vijfhonderd want dan kan ik overal mee weg komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:32 schreef sp3c het volgende:
ja dat jij een rotventje bent dat wisten we al, hoef je niet uit te spellen
maar als dat hele leger in een vliegtuigongeluk de hel en verdoemenis infikt dan moet je niet in het desbetreffende topic gaan feesten want dan vraag ik weer een ban aan, je lijst met notes zal tegen die tijd toch wel voldoende uitgebreid zijn
ik zeg niet dat ik geen notes zie staan ik zeg dat ik geen hele lijst vergelijkbare notes zie staan, het is wel degenlijk notewaardig en ja ook mods worden hier en daar genote maar die topics beginnen plotseling en gaan heel erg hard dus er word ongetwijfeld hier en daar ook wat gemistquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:29 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Merkwaardig omdat het nagenoeg altijd dezelfde mensen zijn die dat soort uitspraken doen
in het voorbeeld wat ik gaf. Je kunt er de topics op nakijken.
Als jij geen notes ziet staan bij die mensen betekent dat, dat het blijkbaar niet note-waardig is als je de dood van Nederlandse militairen terecht vindt en/of hoopt op meer en/of vervolgens staat te juichen.
van hetzelfdequote:[..]
Waarschijnlijk, derhalve een fijne zaterdagavond gewenst sp3c.
die komt er ook niet mee weg maar in Feedback magtie zich gewoon verklaren als het ter sprake komtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wis en waarachtig, wat prachtig. Ik zal me vanaf heden in dergelijke uitspraak maar zo formuleren als vijfhonderd want dan kan ik overal mee weg komen.![]()
zit er dan niet zo om te zeurenquote:Overigens groeit mijn lijst met notes wel gestaag ja, maar het is maar goed dat die notes geen reet uitmaken, dus blijf maar plakken die notities.
die mensen zijn er nietquote:Als er hier mensen zijn die mogen zeggen dat de Nederlandse militairen dood mogen dan ga ik er faliekant tegen in.
Desalniettemin mogen die landverraders wel *****.
je mening is het probleem niet, de manier waarop je die uit is het probleemquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oh en ik ben geen rotventje, m'n mening staat sommigen gewoon niet aan.
Juichen doe je openlijk en met vreugde, aanmoedigen is meer persoonlijk en genuanceerd, maar daar hoeft geen vreugde achter te zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie idd ook niet zoveel verschil in dat toejuichen of aan moedigen nog meer Nederlanders te doden.
Hoef je me ook niet uit te leggen. Van mij krijgt sp3c groot gelijk. Ik mod trouwens ook wanneer elke Iraniër etc doodgewenst gaat worden.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:24 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Juichen doe je openlijk en met vreugde, aanmoedigen is meer persoonlijk en genuanceerd, maar daar hoeft geen vreugde achter te zitten.
Oké fijn, ik zal er eens op gaan letten, maar niet verzaken die meuk weg te halen dan hé?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
die komt er ook niet mee weg maar in Feedback magtie zich gewoon verklaren als het ter sprake komt
Ach het is een laf systeem, geen kudos voor de "notities", een bij elkaar verzameld hoopje commentaar van mods zonder context.quote:zit er dan niet zo om te zeuren
Er was een heel topic vol met die mensen, en ik kan het weten want ik heb ze het fijne er van verteld wat ik er van vond.quote:die mensen zijn er niet
Juich zelf eens, en moedig eens iemand aan. Zit een wezenlijk verschil tussen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]_!
Jaaaaa ik zie de nuance, heel duidelijk.
"Goed zo Taliban, ga door, ik sta volledig achter jullie!"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Juich zelf eens, en moedig eens iemand aan. Zit een wezenlijk verschil tussen.
Maar waarom moedig je de Taliban aan? Dat begrijp ik niet. En als er geen vreugde achter zit, wat zit er dan achter? Wil het echt graag weten waarom je de Taliban boven 'onze jongens' stelt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:24 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Juichen doe je openlijk en met vreugde, aanmoedigen is meer persoonlijk en genuanceerd, maar daar hoeft geen vreugde achter te zitten.
Maar ik weet dat jullie rechtvaardig modden en geen onderscheid maken als iemand juicht bij meer Nederlandse doden of bij meer Afghaanse doden.
Zoals je ook hebt getypt
Dat is nou juichen. Het eerste is dubieus, maar je kunt daar niet achter de intentie komen, dus puur op tekst is dat geen juichen.quote:
Ik moedig de Taliban aan omdat ik ze bewonder. Dat heeft niks met vreugde te maken, het is een wrede beweging die de islam verkeerd interpreteert en excessen goedpraat. Desondanks zie ik ook de bewonderenswaardige kanten, zoals hun gerechtvaardigde strijd tegen de externe machten die ik bij ze aanmoedig. Het is het gevoel dat je kunt hebben bij een kunstwerk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom moedig je de Taliban aan? Dat begrijp ik niet. En als er geen vreugde achter zit, wat zit er dan achter? Wil het echt graag weten waarom je de Taliban boven 'onze jongens' stelt.
You're walking a very very thin line there, en ik ben helemaal niet aan het trollen, maar wat je hier verkondigd, en over de Nederlandse soldaten. Ik mag hopen dat je werkelijk er nooit een in het echt tegenkomt en deze mening deelt, want je komt er niet van af zonder blauwe plekken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Juichen bij voor Nederland ernstig nieuws is verkeerd en kwetst mensen, maar aanmoedigen is iets anders. Het is aan de mensen hoe ze dat interpreteren, maar het taxonomische verschil ertussen is wezenlijk.
Sorry, maar dit is bijna bedreigen en zeker trollen, weet je wel wat je doet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
You're walking a very very thin line there, en ik ben helemaal niet aan het trollen, maar wat je hier verkondigd, en over de Nederlandse soldaten. Ik mag hopen dat je werkelijk er nooit een in het echt tegenkomt en deze mening deelt, want je komt er niet van af zonder blauwe plekken.
Ik ken persoonlijk militairen, en wat je hier zegt, ik krijg werkelijk de neiging om je zo hard voor je bek te slaan jonge, maar ga je gang, "moedig" je Taliban maar aan. En ja, je bent een landverrader.
Ook al krijg ik hier weer 'n note voor, het is het godverdomme driedubbel en dwars waard.
Ja dat weet ik, en er is geen woord uit die post die te misinterpreteren is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is bijna bedreigen en zeker trollen, weet je wel wat je doet?
Maar waarom?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, en er is geen woord uit die post die te misinterpreteren is.
Omdat de beesten die jij "aanmoedigt" onze jongens moedwillig om zeep helpen, en aanzetten tot aanslagen naar onschuldige burgers. En jij staat er bij ze "aan te moedigen" (in volkstermen; ze toe te juichen). Zoals ik al zei ken ik persoonlijk militairen en jij staat hier lekker even een twee drie te verkondigen dat de Taliban ze maar om zeep moet helpen.quote:
Heb je mijn posts dan niet gelezen? Als je dat niet begrijpt is dat nog geen reden om te lopen bedreigen en trollen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat de beesten die jij "aanmoedigt" onze jongens moedwillig om zeep helpen, en aanzetten tot aanslagen naar onschuldige burgers. En jij staat er bij ze "aan te moedigen" (in volkstermen; ze toe te juichen). Zoals ik al zei ken ik persoonlijk militairen en jij staat hier lekker even een twee drie te verkondigen dat de Taliban ze maar om zeep moet helpen.
Ziekmakend, ik hoop nooit met je van doen te krijgen.
Ik heb ze gelezen, anders stond ik hier niet te reageren ofwel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Heb je mijn posts dan niet gelezen? Als je dat niet begrijpt is dat nog geen reden om te lopen bedreigen en trollen.
Ik ga niet meer op je in. Je zal het nu niet begrijpen. Ooit dacht ik zoals jou, maar nu gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, anders stond ik hier niet te reageren ofwel?
Je kan er omheen lullen zoals je wilt en met de meest "goedpratende" argumenten komen, feit is dat je mensen aanmoedigt die moedwillig onze mensen en burgers neerschieten omdat ze het oneens zijn met hun visie op die schijtreligie.
Ik denk dat je in grootvaders tijd gewoon een NSB'er werd genoemd, maar ik hou het maar op landverrader
Ik vind het onvoorstelbaar dat je de Taliban op zijn minst verdedigt, maar ze tevens bewondert. En de vergelijking met een kunstwerk begrijp ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik moedig de Taliban aan omdat ik ze bewonder. Dat heeft niks met vreugde te maken, het is een wrede beweging die de islam verkeerd interpreteert en excessen goedpraat. Desondanks zie ik ook de bewonderenswaardige kanten, zoals hun gerechtvaardigde strijd tegen de externe machten die ik bij ze aanmoedig. Het is het gevoel dat je kunt hebben bij een kunstwerk.
Het kan je laten walgen en betoveren tegelijk omdat het juist niet eenduidig is en kan staan voor hogere waarden die je respect oproepen.
Juichen bij voor Nederland ernstig nieuws is verkeerd en kwetst mensen, maar aanmoedigen is iets anders. Het is aan de mensen hoe ze dat interpreteren, maar het taxonomische verschil ertussen is wezenlijk.
Nee dat klopt, nu steun je terrorisme. Wellicht bekeerd tot de Islam in afgelopen jaren?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:14 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op je in. Je zal het nu niet begrijpen. Ooit dacht ik zoals jou, maar nu gelukkig niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |