Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.
Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.
Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Hoho! ik gaf enkel voorbeelden, ik zit gelukkig niet in zo'n situatiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet als antisociaal type ook niet in je eentje in een kroeg gaan staan en daar meisjes aan gaan staren. Ga eerst een teamsport of een andere sociale hobby doen. Daar heb je sowieso veel meer succes mee dan suffe regeltjes die gewoon compleet tegen je persoon ingaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Er begint iets te dagen in het oosten,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?
Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef solaire het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komt
Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?
Is dit zelfkennis?":Pquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roert:p
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).
Het zit in ons bloed/dna?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
Blijkbaar is er iets mis gegaan in de evolutie danquote:
Plezier hebben bij het uitgaan heb ik altijd al gehad, maar bij slechts plezier hebben gebeurt er niet veel als je eigenlijk ook op zoek bent naar nieuwe vrouwelijke contacten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef erodome het volgende:
[..]
En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.
Als je gewoon met vrouwen kan praten en lol met ze kan maken komt het ook wel goed met het relatie/seks gebeuren.
Achter meiden aanzitten wel. Maar als ik uitga ga ik om een leuke avond te hebben. Als ik een leuke meid leer kennen prima. Als ik bij een leuke meid in bed beland, best. Maar de leukste avonden die ik gehad heb waren gewoon die avonden dat ik met vrienden gewoon een enorm leuke avond had en er geen vrouwen aan te pas kwamen.quote:
Schrijf je dan in op RP ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef solaire het volgende:
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.
Oh, ik op fok. Werkte ookquote:
Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
Klopt en die houding die jij als laatste noemt wil je je ook eigen maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.
Daarmee bedoel ik dan vooral mannen waarvan je weet dat zodra je de hint laat vallen dat niet van plan te zijn op dit moment ze leuk tegen een ander gaan doen, met zo min mogelijk oponthoud.
Veel leuker zijn de mannen waarbij seksuele interresse ook echt wel opspeelt, maar die gewoon lol aan het maken zijn, of gezellig zijn of weet ik veel wat nog meer, die het werkelijk niet zoveel uitmaakt of ze bij je in bed belanden of niet.
Nee, alhoewel ik zo op zijn tijd met graagte zo'n lekkere klootzak laat doen waar hij goed in is, gewoon een nachtje mij plezier bezorgenquote:
Ten eerste vind ik niks hopeloos aan dating sites. Ik geloof niet dat ze echt werken, maar hopeloos vind ik ze niet. Ten tweede zijn die mensen kennelijk al hopeloos, dus wat heb je te verliezen? Je regelt in ieder geval een paar dates, leer je ook weer vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, want dan ben je hopeloos las ik eerder.
Wat, tenentrappen en opzettelijk mensen pijnigen is medelijden tonen? gaat toch weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?
Met 'je' bedoel ik in zo'n context natuurlijk ook de 25-jarige maagd, niet jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef solaire het volgende:
Zeg Jean Claude ik ben geen 25 jarige maagd he
Ja dat vond ik dus ook, en ik vond hem wel verdacht snel vooruit gaan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef mirved het volgende:
Ik heb net even die docu gekeken. Ik vond dat die ene gast er toch wel enorm op vooruit gegaan was in die korte tijd.
Ik heb je in eerdere topics gewoon hele normale tips e.d. gegeven. Ik vind je nu gewoon een sukkel die ik niet serieus meer kan nemen, maar dat heb je echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat, tenentrappen en opzettelijk mensen pijnigen is medelijden tonen? gaat toch weg.
En die maak jij je eigen door 1.001 theorieën over vrouwen, pickup lines, etc etc ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef TheGame het volgende:
[..]
Klopt en die houding die jij als laatste noemt wil je je ook eigen maken.
Het klopt inderdaad dat die ene gast inderdaad flink vooruitging. Maar ook zijn doel was om met iedereen het bed in te duiken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef mirved het volgende:
Ik heb net even die docu gekeken. Ik vond dat die ene gast er toch wel enorm op vooruit gegaan was in die korte tijd.
Thanks Catbert! ik ben nogal snel op mijn spreekwoordelijke pik getrapt. Maar dat is IMNSHO pas echt een blunder, oh het werkt IRL niet dus ga ik maar achter een computer chickies tjekkequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met 'je' bedoel ik in zo'n context natuurlijk ook de 25-jarige maagd, niet jou
ja of in jouw denken. jij weet het zeker beter dan miljoenen jaren evolutiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar is er iets mis gegaan in de evolutie dan![]()
Als ik jou heb gepijnigd wil ik daarvoor oprecht mijn excuses voor aanbieden. Ik zou toch maar altegraag zien dat jij het sociale leven gaat opzoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat, tenentrappen en opzettelijk mensen pijnigen is medelijden tonen? gaat toch weg.
Het doel van RP is natuurlijk om uiteindelijk in het echt af te spreken. Die mensen die dat doen hebben tenminste nog dates. Da's beter dan alleen maar wanhopig te doen in een kroeg of disco ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef solaire het volgende:
Thanks Catbert! ik ben nogal snel op mijn spreekwoordelijke pik getrapt. Maar dat is IMNSHO pas echt een blunder, oh het werkt IRL niet dus ga ik maar achter een computer chickies tjekke
Heb je je sig nu naar aanleiding van dit topic aangepast? Zoja, wat triestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Schenkstroop het volgende:
ja of in jouw denken. jij weet het zeker beter dan miljoenen jaren evolutie
Ik denk dat 'ie het over mij heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Als ik jou heb gepijnigd wil ik daarvoor oprecht mijn excuses voor aanbieden. Ik zou toch maar altegraag zien dat jij het sociale leven gaat opzoeken.
He, ik ben niet diegene met het probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja of in jouw denken. jij weet het zeker beter dan miljoenen jaren evolutie
'the quickest path is always the dark side' volgens yoda. nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef solaire het volgende:
[..]
Thanks Catbert! ik ben nogal snel op mijn spreekwoordelijke pik getrapt. Maar dat is IMNSHO pas echt een blunder, oh het werkt IRL niet dus ga ik maar achter een computer chickies tjekke
Nee, door te realiseren dat niet ieder meisje een 'once in a lifetime opportunity' is en het gezegde 'er zwemmen genoeg vissen in de zee' vrij letterlijk te nemen en daar ook naar te leven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En die maak jij je eigen door 1.001 theorieën over vrouwen, pickup lines, etc etc ?
Ik heb me die eigen gemaakt door te stoppen met krampachtig een date willen scoren.
Ok dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, door te realiseren dat niet ieder meisje een 'once in a lifetime opportunity' is het gezegde 'er zwemmen genoeg vissen in de zee' vrij letterlijk te nemen en daar ook naar te leven.
Tja. En ik geloof eigenlijk niet dat een boek of een cursus je die instelling bijbrengt. Dat kun je alleen zelf doen. Ik heb morgen een (zoveelste) date met een meisje dat ook niks gaat worden waarschijnlijk. Dus dat wordt voor mij morgen een afwijzing? Ga ik daar mee zitten? Nee, ik ga een date proberen te regelen met een vriendin van d'r.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef TheGame het volgende:
Nee, door te realiseren dat niet ieder meisje een 'once in a lifetime opportunity' is en het gezegde 'er zwemmen genoeg vissen in de zee' vrij letterlijk te nemen en daar ook naar te leven.
En wat is daar zo fout aan, ondertussen leer je toch ook heel wat behalve neuken of niet? je durft tenminste meisjes aante spreken die je anders de bitchface gaven (effe heel extreem getrokken)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat die ene gast inderdaad flink vooruitging. Maar ook zijn doel was om met iedereen het bed in te duiken.
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen die dingen zoeken om hun lege leven op te vullen, maar door dit te doen nog steeds met een leeg leven komen te zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat is daar zo fout aan, ondertussen leer je toch ook heel wat behalve neuken of niet? je durft tenminste meisjes aante spreken die je anders de bitchface gaven (effe heel extreem getrokken)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb je in eerdere topics gewoon hele normale tips e.d. gegeven. Ik vind je nu gewoon een sukkel die ik niet serieus meer kan nemen, maar dat heb je echt aan jezelf te danken.
Nee, dat leer je door de realisatie dat jezelf focussen op één speciaal (vaak voor jou onbereikbaar) meisje en haar in je gedachten helemaal de hemel in prijzen ontzettend self-defeating is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. En ik geloof eigenlijk niet dat een boek of een cursus je die instelling bijbrengt. Dat kun je alleen zelf doen. Ik heb morgen een (zoveelste) date met een meisje dat ook niks gaat worden waarschijnlijk. Dus dat wordt voor mij morgen een afwijzing? Ga ik daar mee zitten? Nee, ik ga een date proberen te regelen met een vriendin van d'r.
Wiens schuld is het dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat moet jij een naar mannetje zijn in het echt. "oh ik heb het geprobeerd ik heb me best gedaan maar het is toch je eigen schuld hoor. ja.. bla bla". Hekel aan dat soort semi-correcte mannetjes.
Ik krijg altijd het idee dat je liever ziet dat die mensen falen. Ipv dat ze én lekker neuken én daarsnaast toch een gelukkig leven kunnen hebben met andere dingen naast dat geneuk. Waraom moeten zij persé volgens jou er een leeg leven aan overhouden dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen die dingen zoeken om hun lege leven op te vullen, maar door dit te doen nog steeds met een leeg leven komen te zitten.
Moet hij dan blijven proberen om je iets duidelijk te maken? Als iemand niet snapt/wil snappen/aannemen wat er word gezegd gaan de meeste mensen op deze aardkloot die persoon niet meer serieus nemen na een bepaalde periode.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat moet jij een naar mannetje zijn in het echt. "oh ik heb het geprobeerd ik heb me best gedaan maar het is toch je eigen schuld hoor. ja.. bla bla". Hekel aan dat soort semi-correcte mannetjes.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Catbert het volgende:
Tja. En ik geloof eigenlijk niet dat een boek of een cursus je die instelling bijbrengt. Dat kun je alleen zelf doen. Ik heb morgen een (zoveelste) date met een meisje dat ook niks gaat worden waarschijnlijk. Dus dat wordt voor mij morgen een afwijzing? Ga ik daar mee zitten? Nee, ik ga een date proberen te regelen met een vriendin van d'r.
Wat ga jij nu concreet doen om jouw kansen op de neukmarkt te verhogen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik krijg altijd het idee dat je liever ziet dat die mensen falen. Ipv dat ze én lekker neuken én daarsnaast toch een gelukkig leven kunnen hebben met andere dingen naast dat geneuk.
Ik heb niks met mensen die met een probleem zitten en als hem dan tips en oplossingen aangedragen worden daar niks mee doet maar alles afschuiven op danwel hun uiterlijk danwel het bizarre idee dat "negers" alle meisjes inpikken. Daarbij komt ook nog eens je gehuil over dat het "onethisch" zou zijn dat je geen seks hebt. Je bent een huilerd en huilerds zijn irritant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het idee dat je liever ziet dat die mensen falen. Ipv dat ze én lekker neuken én daarsnaast toch een gelukkig leven kunnen hebben met andere dingen naast dat geneuk. Waraom moeten zij persé volgens jou er een leeg leven aan overhouden dan?
Weer een topic openen op Seksualiteit waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat ga jij nu concreet doen om jouw kansen op de neukmarkt te verhogen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
Wat ook meespeelt is dat ik vanuit mijn levensovertuiging vind dat sex en een relatie bij elkaar horen, en dat sex zonder een relatie niet die voldoening geeft als die in een relatie. Sex buiten een relatie gaat alleen om het egocentrische gevoel, sex in een relatie gaat over liefde, en heeft de ander als doel.
Ik ben altijd heel gul, ook tijdens niet-relationele seksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
Sex buiten een relatie gaat alleen om het egocentrische gevoel, sex in een relatie gaat over liefde, en heeft de ander als doel.[/sub]
Ik vroeg al wiens schuld het was, maar hij geeft geen antwoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ga jij nu concreet doen om jouw kansen op de neukmarkt te verhogen?
Mwa. Seks is gewoon lekker / leuk. Klaar. Ik seks liever met een meid op wie ik helemaal hoteldebotel ben, en seks is over 't algemeen beter in een relatie. Maar die eerste keer met een 'nieuwe' meid is gewoon spannend, en dat heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
Wat ook meespeelt is dat ik vanuit mijn levensovertuiging vind dat sex en een relatie bij elkaar horen, en dat sex zonder een relatie niet die voldoening geeft als die in een relatie. Sex buiten een relatie gaat alleen om het egocentrische gevoel, sex in een relatie gaat over liefde, en heeft de ander als doel.
Het feit dat sex binnen een relatie beter is, betekent niet dat sex buiten een relatie vervelend is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
ten eerste: vanuit mijn levensovertuigingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa. Seks is gewoon lekker / leuk. Klaar. Ik seks liever met een meid op wie ik helemaal hoteldebotel ben, en seks is over 't algemeen beter in een relatie. Maar die eerste keer met een 'nieuwe' meid is gewoon spannend, en dat heeft ook wel wat.
Gevaarlijk topic voor dergelijke ontboezemingen. (tiehie, 'boezem')quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Ik ben altijd heel gul, ook tijdens niet-relationele seks.
Wat een zwart-witte nonsens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef Goldfoxx het volgende:
ten tweede doel ik op het doel van seks. Seks buiten een relatie is gericht op jezelf, seks binnen een relatie hopelijk niet.
Ik vind het prima dat jij daar voor jezelf zo over denkt hoor, maar dat laatste is gewoon niet waar. Als ik met een 'vreemde' seks heb, vind ik het ook heel belangrijker haar te plezieren. Daar steek ik dan nog meer energie in dan normaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef Goldfoxx het volgende:
ten eerste: vanuit mijn levensovertuiging
ten tweede doel ik op het doel van seks. Seks buiten een relatie is gericht op jezelf, seks binnen een relatie hopelijk niet.
Inderdaad komt mijn levensovertuiging bij anderen over als zwart-witte nonsensquote:
Gevalletje "Let's agree to disagree" denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef Goldfoxx het volgende:
Inderdaad komt mijn levensovertuiging bij anderen over als zwart-witte nonsens![]()
Maar om gelijk mijn mening dan weer af te schrijven omdat ik een andere kijk erop heb lijkt mij minder geslaagd.
Is dat dan bewijsdrang?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het prima dat jij daar voor jezelf zo over denkt hoor, maar dat laatste is gewoon niet waar. Als ik met een 'vreemde' seks heb, vind ik het ook heel belangrijker haar te plezieren. Daar steek ik dan nog meer energie in dan normaal.
Nee, ik vind het gewoon leuk. People pleaserquote:
Het gaat me niet om je levensovertuiging, maar om je rigide waardeoordeel dat je aan seks buiten een relatie hangt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef Goldfoxx het volgende:
Inderdaad komt mijn levensovertuiging bij anderen over als zwart-witte nonsens![]()
Maar om gelijk mijn mening dan weer af te schrijven omdat ik een andere kijk erop heb lijkt mij minder geslaagd.
Agreedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gevalletje "Let's agree to disagree" denk ik
Dat geloof ik niet. Altruisme bestaat niet, Catbert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Catbert het volgende:
Nee, ik vind het gewoon leuk. People pleaser
Dat waardeoordeel leg ik ook niet persé jouw op.;)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat me niet om je levensovertuiging, maar om je rigide waardeoordeel dat je aan seks buiten een relatie hangt.
Dat is geen feit, dat is jouw associatie. Ik denk niet dat je dat voor 100% van de gevallen zo kan zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Goldfoxx het volgende:
Waar we het misschien over eens kunnen worden is het feit dat als iemand met iedereen naar bed wil, dit niet zijn gebrek in de relationele sferen kan verbloemen.
Makkelijk genoeg. Haar een plezier doen zodat je jezelf fijn voelt omdat zij jou weer gaat waarderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Altruisme bestaat niet, Catbert.
Het kan inderdaad zo zijn dat diegene iemand tegenkomt tijdens zijn ons'jes voor de lange termijn. Maar ik denk dat als je het één wilt oplossen, de oplossing dan niet bij iets anders moet vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is geen feit, dat is jouw associatie. Ik denk niet dat je dat voor 100% van de gevallen zo kan zeggen.
Als je een lollie geeft aan een klein kind is dat kind er blij mee. Je schiet er dan ook niks meer mee op dan dat je dat kind blij ziet zijn. Het is niet de enige reden, maar ik doe het niet voor het schouderklopje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
Dat geloof ik niet. Altruisme bestaat niet, Catbert.
Is is een combinatie van factoren. Haar waardering is fijn, het ziet er geil uit, ze wordt botergeil, etc. Maar dat ik het gewoon erg leuk vind haar een groot plezier te doen (er zijn zoveel mannen die alleen neuken, best triest eigenlijk) weegt erg zwaar mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Sander het volgende:
Makkelijk genoeg. Haar een plezier doen zodat je jezelf fijn voelt omdat zij jou weer gaat waarderen.
Goeie instelling.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is is een combinatie van factoren. Haar waardering is fijn, het ziet er geil uit, ze wordt botergeil, etc. Maar dat ik het gewoon erg leuk vind haar een groot plezier te doen (er zijn zoveel mannen die alleen neuken, best triest eigenlijk) weegt erg zwaar mee.
Je kunt denk ik niet één-op-één zeggen dat iemand die veel sex heeft met verschillende mensen, dan dús ook moeite heeft met relaties.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Kan jij aangeven waar dat niet het geval zou zijn?
Ik snap je argument niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
Als je een lollie geeft aan een klein kind is dat kind er blij mee. Je schiet er dan ook niks meer mee op dan dat je dat kind blij ziet zijn. Het is niet de enige reden, maar ik doe het niet voor het schouderklopje.
Ik had het over het probleem van mensen als in de documentaire. Die mensen hebben een heel ander probleem, die voelen zich klote omdat ze geen sociaal leven hebben. Die gaan dat niet op lossen door rond te sexen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt denk ik niet één-op-één zeggen dat iemand die veel sex heeft met verschillende mensen, dan dús ook moeite heeft met relaties.
Er zijn ook mensen die in een bepaalde levensfase zitten waar het beter bij past om een beetje rond te neuken (mensen die steeds voor een paar maanden op een andere plek op de wereld zitten, ik noem maar wat). Die zouden misschien best een relatie kunnen opbouwen en onderhouden, maar het past even niet in de levensstijl, en als ze een keer in rustiger vaarwater komen is een relatie meer een optie voor ze.
Okay, my bad. Daar ben ik het mee eens, dat is een gat vullen met een ander gat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik had het over het probleem van mensen als in de documentaire. Die mensen hebben een heel ander probleem, die voelen zich klote omdat ze geen sociaal leven hebben. Die gaan dat niet op lossen door rond te sexen.
Op die fiets. Tja, als je dat zo ziet dan bestaat altruisme misschien niet, maar ik heb een iets andere definitie daarvanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap je argument niet.
Je bent blij om dat kind blij te zien met die lollie. Netto resultaat voor jezelf is dus: jij bent blij, en ik geloof echt dat dát de uiteindelijke incentive is.
Dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef lichtekooi het volgende:
Ik hou het allemaal niet bij zo.
Het gaat hier hard
Bij mij is et juist precies andersomquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
Oh crap, zijn we nu zo ver in het PUA-onderwerp dat we geacht worden de juiste kretologie te kunnen bezigen? Want ik was nog niet zo ver, terwijl ik toch wel alle delen heb meegepost.
Het boek The Game is op zichzelf ook gewoon leuk om te lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij mij is et juist precies andersomHeb bijna niet hier gepost maar heb wel die afleveringen gezien van Pickup artist dat is echt grappig
Ook al geloof je er niet in dan nog is et leuk om te kijken zeg maar.
Mm ik denk dat ik binnekort wel even ga kijken in de bibliotheek. Ben wel even nieuwschierigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef mirved het volgende:
[..]
Het boek The Game is op zichzelf ook gewoon leuk om te lezen.
Als ik ga graven in mijn geheugen kan ik me niet herinneren dat ik mijn exen tijdens onze eerste ontmoetingen meteen aanraakte en ze speels beledigde. En ik ben echt geen 'natural'.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef mirved het volgende:
neg= speels beledigen Dit wordt gedaan omdat mooie vrouwen dat totaal niet gewend zijn en daardoor onzeker worden als ze merken dat hun uiterlijk niet meetelt.
Kino= Aanraken. Dit om spanning te houden binnen het gesprek zodat het niet uitdraait op de friendszone
Kort samengevat.
Ik moest echt erg hard lachen. Mijn vrouw kijkt me raar aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef mirved het volgende:
neg= speels beledigen Dit wordt gedaan omdat mooie vrouwen dat totaal niet gewend zijn en daardoor onzeker worden als ze merken dat hun uiterlijk niet meetelt.
Kino= Aanraken. Dit om spanning te houden binnen het gesprek zodat het niet uitdraait op de friendszone
Kort samengevat.
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als ik ga graven in mijn geheugen kan ik me niet herinneren dat ik mijn exen tijdens onze eerste ontmoetingen meteen aanraakte en ze speels beledigde. En ik ben echt geen 'natural'.
Jij bent een fast learnerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebtOf dat je zegt er zit nog een beetje lippenstift op je wang en dat je die dan zogenaamd weg haalt (een 2 in 1 aangezien je daarmee ook gelijk een kino zet)
En een kino is ook niet gelijk in de 1e minuut dat je haar ziet een omhelsing geven ofzoMaar beginnen met kleine dingen en dan langzaam opbouwen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef Crutch het volgende:
TVP!
Zijn er al wat theorieën in de praktijk geprobeerd? Dan stel ik voor (desnoods na het weekend) om twee topics naast elkaar te voeren. Dus één voor Field Reports en deze houden we voor algemeen.
O ja, teeeering vierde alweer? Gaat hard.
Een beetje wel dus, maar ook weer niet helemaal omdat ik niet geneggt hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook![]()
Trouwens gisteravond heeft et wel beetje gewerkt3 nummers en een succesratio van 100%
![]()
Alleen weet ik niet zeker of ik wel echt PUmethode heb gebruikt aangezien ik eigenlijk niemand geneggt heb, maar wel kino opgebouwd en set changen enzo
Ik ben een naturalquote:
Neggen is niet eens nodig. Het is gewoon een extra iets wat je kan gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Een beetje wel dus, maar ook weer niet helemaal omdat ik niet geneggt heb
Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebtOf dat je zegt er zit nog een beetje lippenstift op je wang en dat je die dan zogenaamd weg haalt (een 2 in 1 aangezien je daarmee ook gelijk een kino zet)
En een kino is ook niet gelijk in de 1e minuut dat je haar ziet een omhelsing geven ofzoMaar beginnen met kleine dingen en dan langzaam opbouwen
Dat is het juist. Er zijn dus mensen die nooit met meisjes omgingen vroeger en dit soort dingen niet eens weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.
Neil Straus aka Style (ooit uitgeroepen tot beste PUA)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm ik denk dat ik binnekort wel even ga kijken in de bibliotheek. Ben wel even nieuwschierig
Edit: Wie heeft het eigenlijk geschreven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |