Wat een flapdrolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
Baas kwam net binnen, ging die op mijn stoel zitten en beetje mn mail lezenDeze tab stond ook nog open maar gelukkig zag die die neit
Niet dat hij daar moeilijk over had gedaan maar toch..

Ik gok dat hij me daar niet eens de kans voor had gegeven om dat te zeggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had even subtiel gevraagd "Mag ik uw mails ook even lezen?"

Als ie onderbaas is ging ik direct naar de bigboss even checken wat hij er van vindt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok dat hij me daar niet eens de kans voor had gegeven om dat te zeggen

Jij bent zeker zoeen, och ik heb niks te verberguh!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
Och, hij mag mijn mails gerust lezen hoor, toch weinig interessant

oh het klonk als dat liedje van monique smitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat komt niet voor in dat lied, zelf verzonnen maar goed. Monique

Haha, ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ie onderbaas is ging ik direct naar de bigboss even checken wat hij er van vindt.

Monique Smitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh het klonk als dat liedje van monique smit

quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh fijn, ff je mail checken.Was mijn zakelijke mail gewoon hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+

Hij is de eigenaar van dit allesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ie onderbaas is ging ik direct naar de bigboss even checken wat hij er van vindt.

Ik gok dat ik dat ergens nog minder zou waarderen als mijn privé mailquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was mijn zakelijke mail gewoon hoor

quote:

GMTA!quote:

Daarom spoiler FTWquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef jna het volgende:
Ik denk dat niet idereen even blij is met dat plaatje op hun stage

L2googlequote:

Jij geeft alles met een hartslag. Ik denk zelfs dat als ze grote borsten heeft dat je zelfs een lijk zou gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dr geven hoor

Roflquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef jna het volgende:
[..]
Jij geeft alles met een hartslag. Ik denk zelfs dat als ze grote borsten heeft dat je zelfs een lijk zou geven

Lekker ik moet dadelijk nog mijn avondeten naarbinnen werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef jna het volgende:
[..]
Jij geeft alles met een hartslag. Ik denk zelfs dat als ze grote borsten heeft dat je zelfs een lijk zou geven

Tubgirl.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lekker ik moet dadelijk nog mijn avondeten naarbinnen werken

It crossed my mindquote:

Dat dus vooral. Ik kreeg gelijk al vragen toen ik even langs scrolde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef jna het volgende:
Ik denk dat niet idereen even blij is met dat plaatje op hun stage

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van MM
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P

maar monique zou ik echt geven hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef jna het volgende:
[..]

Ik ook ik kom klaar tussen de hamsterwangetjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar monique zou ik echt geven hoor

Ik zit hier nu bijna 2 jaar maar qua niveau hebben we nu wel rock bottom geraakt hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ook ik kom klaar tussen de hamsterwangetjes

quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
Kerels, donder alsjeblieft op naar een ander forum als het zo moet. Kom op zeg, enig niveau is hier wel gewenst.

quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
Kerels, donder alsjeblieft op naar een ander forum als het zo moet. Kom op zeg, enig niveau is hier wel gewenst.

Ik zit er echt niks mee, staat toch niks interessants in..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat ergens nog minder zou waarderen als mijn privé mail

wij konden af en toe ook best laag gaan hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit hier nu bijna 2 jaar maar qua niveau hebben we nu wel rock bottom geraakt hoor

vergeleken met dit was dat snorkelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wij konden af en toe ook best laag gaan hoor

mja.. das wel waar, maar goed.. who cares toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
vergeleken met dit was dat snorkelen

[klb]Huilliequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:

Dan is heel fok toch eigenlijk een grote KLB?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is de Stage SC al één grote KLB, iedereen klaagt dat ie niks te doen heeft, niet serieus genomen wordt (serieus genomen) en dat dit en dat kut is enzo ongeveer.

Geef maar hier danquote:

Nederlanders klagen sowieso vaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is de Stage SC al één grote KLB, iedereen klaagt dat ie niks te doen heeft, niet serieus genomen wordt (serieus genomen) en dat dit en dat kut is enzo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |