Mjah, het was een voorronde die op tv is geweest en achter de schermen heb ik toen met ilse de lange staan zingenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toch niet zoiets starmaker achtig ofzo, of wat was dat
Aoh ik ga opzoekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, het was een voorronde die op tv is geweest en achter de schermen heb ik toen met ilse de lange staan zingen
Ik heb het niet meer kunnen vinden, dus ik wens je vast succesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aoh ik ga opzoek, kan ik je ergens om uit lachen
Als ik het vind moet ik het dan toesturenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer kunnen vinden, dus ik wens je vast succes
Nee hoeft niet. Heb geen behoefte om dat nog terug te zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als ik het vind moet ik het dan toesturen
Was het zo verschrikkelijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Heb geen behoefte om dat nog terug te zien
Wij welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Heb geen behoefte om dat nog terug te zien
Euhm, het was een leuke ervaring in een klote periode in mijn leven. En dat heeft gewoon de nodige herinneringen en die houd ik gewoon liever buiten mijn kop op het moment.quote:
Hai, godver alles is in het negatief terwijl ik godverdomme blij benquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, het was een leuke ervaring in een klote periode in mijn leven. En dat heeft gewoon de nodige herinneringen en die houd ik gewoon liever buiten mijn kop op het moment.
Sorry. Het is gewoon niet andersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hai, godver alles is in het negatief terwijl ik godverdomme blij ben
Jij eerst! Als jij daarna een week depri bent, hoef ik het namelijk niet meer te zienquote:
Dat is erg deprimerend ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik ook.. met een vergadering die waarschijnlijk uit gaat lopenquote:
Anderhalfquote:
Ik tot half6quote:
Ga in een hoekje zitten, knurftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Tot half 5, en ik schaam me kapot dat ik blij ben terwijl andere pijn hebben
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is erg deprimerend ja.
Morgen mag ik weer van half 8 tot 5, dus ruilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is erg deprimerend ja.
Maar scheids... ik speelde toch de bal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 meter verderop ligt een gast met een dubbelbeenbreuk..Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik wil best ruilen, alleen jij wil nooitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Morgen mag ik weer van half 8 tot 5, dus ruilen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoi en doei?
Vanmorgen kwam je ook hoi zeggen en was je gelijk weg
Ja, maar dan wil ik ruilen als je een vrije dag hebt hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen, alleen jij wil nooit![]()
Dat weet ik niet, maar goed. Hij komt de laatste tijd wel vaker ff hoi zeggen of tvp-en en verder nietsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Misschien heb ik een verkeerde grappige opmerking gemaakt i.v.m. zijn username
Ik maak altijd domme grappen/opmerkingen die sommige mensen niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar goed. Hij komt de laatste tijd wel vaker ff hoi zeggen of tvp-en en verder niets
Tsja, als je dat van jezelf weet zou ik zeggen dat je er ook aan zou moeten kunnen werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik maak altijd domme grappen/opmerkingen die sommige mensen niet kunnen waarderen
Ik heb zwarte humor maar hoe kan ik dat dan verbeterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, als je dat van jezelf weet zou ik zeggen dat je er ook aan zou moeten kunnen werken
Geen idee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb zwarte humor maar hoe kan ik dat dan verbeteren
als ik daarom weg zou blijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Misschien heb ik een verkeerde grappige opmerking gemaakt i.v.m. zijn username
monique!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef ManianMan het volgende:
Van nananananaa vond ben ik weer blij, want dan sta sta sta je weer aan mijn zij
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik ruilen als je een vrije dag hebt he
Waarom gaat hij je controleren, is er iets mis gegaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
Baas kwam net binnen, ging die op mijn stoel zitten en beetje mn mail lezenDeze tab stond ook nog open maar gelukkig zag die die neit
Niet dat hij daar moeilijk over had gedaan maar toch..
Oh fijn, ff je mail checken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
Baas kwam net binnen, ging die op mijn stoel zitten en beetje mn mail lezenDeze tab stond ook nog open maar gelukkig zag die die neit
Niet dat hij daar moeilijk over had gedaan maar toch..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh fijn, ff je mail checken.Ik ook niet, ik had even subtiel gevraagd "Mag ik uw mails ook even lezen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |