Ja? In beide gevallen?quote:
Oh, mijn school zou al tevreden zijn met 1 server installatie. Hier willen ze alleen gewoon meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb vrijwel geen projecten, moet alleen PC's, Laptops en Terminals uitrollen. Soms wat kleine dingen oplossen zoals een printerprobleem. Soms krijg ik een incident toegewezen en moet ik daarvoor een oplossing zoeken. Soms systemen vervangen, systemen afvoeren.
Het lijkt veel maar het is werkelijk niks
Ik zing best redelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zing ook mee. Hard en vals vooral
Vooral van die ouwerwetse metal, die mannen zingen nogal hoog
Wat ik beweerde:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee.. ik heb niet alles ingelezen..
Ik en snel...quote:
Volgende keer beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou de Fipo..
Anyway, back to work
quote:
Domo arigato is dankjewelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat ik beweerde:
Ni hao is hoi in het Chinees
Domo arigato is goedendag [of iets dergelijks] in het Japans
Snel is heus niet altijd goed hoorquote:
Domo arigato is een beleefde manier van dankjewel zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat ik beweerde:
Ni hao is hoi in het Chinees
Domo arigato is goedendag [of iets dergelijks] in het Japans
Domo arigato.quote:
Coolquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Domo arigato is een beleefde manier van dankjewel zeggen.
Bootvluchteling? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
http://BootVluchteling.hyves.nl
Staan nu mijn vakantiefoto's op
Bijna op volgorde..
Maar wat is een dagje nou.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef ManianMan het volgende:
De TT maakt mij depressief, ik moet morgen ook nog
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik en snel...
[..]
Volgende keer beter.
Stel je niet aan. Ik moet nog 2 dagenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef ManianMan het volgende:
De TT maakt mij depressief, ik moet morgen ook nog
Een informele manier van hoi zeggen in het Japans is ' Osu' .. mja.. dat is echt informeel..quote:
Omdat ze geen Japans spreektquote:
De vorige keer ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:32 schreef jna het volgende:
[..]
Wat nou, vorige keer vond je hem nog leuk
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Bij telefoon ofzo zeg je altijd ' hai' .. eigenlijk betekend dat ' ja', maar wordt ok gebruikt om te groeten.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Een informele manier van hoi zeggen in het Japans is ' Osu' .. mja.. dat is echt informeel..
Haiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij telefoon ofzo zeg je altijd ' hai' .. eigenlijk betekend dat ' ja', maar wordt ok gebruikt om te groeten.
Ik zeg altijd Hai, neuken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij telefoon ofzo zeg je altijd ' hai' .. eigenlijk betekend dat ' ja', maar wordt ok gebruikt om te groeten.
Bij popstars?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik laat niets horen. Ben al een keer op tv geweest, dat was genoeg
Nee eerder al, maar niemand heeft me herkend en het is via internet niet meer terug te vinden gelukkigquote:
Idolsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee eerder al, maar niemand heeft me herkend en het is via internet niet meer terug te vinden gelukkig
Nee er was toch nog iets van een talentending van sbs6 voor popstars? Ik heb het echt geschrapt uit mijn gedachtes namelijkquote:
Nou nou, een talenten ding van SBS6. Dan moet ik wel lang gaan zoeken in de archievenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee er was toch nog iets van een talentending van sbs6 voor popstars? Ik heb het echt geschrapt uit mijn gedachtes namelijk
Toch niet zoiets starmaker achtig ofzo, of wat was datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee er was toch nog iets van een talentending van sbs6 voor popstars? Ik heb het echt geschrapt uit mijn gedachtes namelijk
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toch niet zoiets starmaker achtig ofzo, of wat was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |