Ik kijk liever naar een tweeling..quote:
Dwight.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een tweeling..
Ik heb er nogal grote visio tekeningen ingegooid. go/no go momenten is 1 pagina, productenoverzicht + competenties is 1 pagina en dan ook nog de projectactiveiten netjes in een overzicht gezet enzo. Neemt gewoon allemaal veel ruimte inquote:
een tweeling en een maagd zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou een tweelingzusje hebben gehadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
[..]
13 hoofdstukken en incl. voorkant + inhoud + versiebeheer nu al 20 blz. Maar dan staan de hoofdstukken die ik nog in moet vullen gewoon enkel als kopje op een A4.
Gewoon alles heel erg uitgebreid. Ben ik nooit zo goed inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er nogal grote visio tekeningen ingegooid. go/no go momenten is 1 pagina, productenoverzicht + competenties is 1 pagina en dan ook nog de projectactiveiten netjes in een overzicht gezet enzo. Neemt gewoon allemaal veel ruimte in
Kort maar krachtig, lang en machtigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon alles heel erg uitgebreid. Ben ik nooit zo goed in
Hoezo dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
*bedenkt zich dat hij heel weinig werkt heeft
Airgitaren is ook leuk hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik ga heerlijk in bad of onder de douche dan. En gewoon leuke dingen doendan zakt het meestal wel weg.
Ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou een tweelingzusje hebben gehad
Mwah, maagd hoeft niet per sé..quote:
Ik heb gewoon een checklist van school waarin alles staat. Dus ik weet dat bij bepaalde hoofdstukken gewoon een tekening of wat dan ook hoort. Dat zorgt gewoon dat het lekker snel goedgekeurd word.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon alles heel erg uitgebreid. Ben ik nooit zo goed in
Ik zing/dans lieverquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Airgitaren is ook leuk hoor
Stuiter altijd de hele testruimte door, van die 'powerstances' en debiele moves doen enzo
Dat is kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Mijn moeder heeft wel een miskraam gehad van een tweeling
Heb vrijwel geen projecten, moet alleen PC's, Laptops en Terminals uitrollen. Soms wat kleine dingen oplossen zoals een printerprobleem. Soms krijg ik een incident toegewezen en moet ik daarvoor een oplossing zoeken. Soms systemen vervangen, systemen afvoeren.quote:
Ik zing ook mee. Hard en vals vooralquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |