Dean met talenkennisquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Dat is iets van goedendag ofzo?
Ni hao! Dat is geloof ik wel Chinees voor hoi
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan je er wel mee helpen
Pff, gisteren al genoeg boys op msn gehad die het gratis wilden doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh inflatie op de markt, dan doe ik dat ook gratisquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Pff, gisteren al genoeg boys op msn gehad die het gratis wilden doen
Dan headbang ik het vanavond wel losquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet.
drukdrukdruk. Nog 4 hoofdstukken van mijn pva maken en nog een vergadering inplannen voor de afdeling ict en nog regelen dat ik alles op tijd af ga krijgen daarvoor
Maar die zoeken er dus meer achter, Manianman dus niet. Puur professioneelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Pff, gisteren al genoeg boys op msn gehad die het gratis wilden doen
Haha. Je verandert ook snel van gedachtesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oeh inflatie op de markt, dan doe ik dat ook gratis
Hmm. Dat heb ik meer gehoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die zoeken er dus meer achter, Manianman dus niet. Puur professioneel
Succesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan headbang ik het vanavond wel los
Mannenquote:
Daar gaat je unique selling point..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oeh inflatie op de markt, dan doe ik dat ook gratis
Dankjewelquote:
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dankjewel
Hele nek en schouders zitten vast... ben al druk aan het airguitaren, maar voelt dan net alsof het vol zit met spierpijn
Hoe groot is je PvA?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet.
drukdrukdruk. Nog 4 hoofdstukken van mijn pva maken en nog een vergadering inplannen voor de afdeling ict en nog regelen dat ik alles op tijd af ga krijgen daarvoor
13 hoofdstukken en incl. voorkant + inhoud + versiebeheer nu al 20 blz. Maar dan staan de hoofdstukken die ik nog in moet vullen gewoon enkel als kopje op een A4.quote:
Sterrenbeed Tweeling, die wisselen snel van stemmingen, de rest zoek je maar opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Je verandert ook snel van gedachtes
Ik ben ook Tweelingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sterrenbeed Tweeling, die wisselen snel van stemmingen, de rest zoek je maar op
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
[..]
13 hoofdstukken en incl. voorkant + inhoud + versiebeheer nu al 20 blz. Maar dan staan de hoofdstukken die ik nog in moet vullen gewoon enkel als kopje op een A4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |