Ik weet niet of het helemaal klopt, maar zoiets was het. (een of andere ontsteking waar je gruwelijk veel koppijn van hebt).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef jna het volgende:
tering, google is snel. Ik google op bijhoofdvoorholte-ontsteking en krijg meteen dit topic
Als ze tussen kerst en oud en nieuw vrij zijn is er niks aan de hand. Meer vrije dagen heb ik opzich ook niet nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan nog zo super zijn, maar als je geen eens vrij mag.. tsja, dat lijkt me gewoon niet lekker.
En ik krijg van 7 tot 6 de tijd om 9 uur stage te lopen, dus ja, ik heb zo veel pauze als ik wil?
Duurt nog wel even hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bootjuh, wanneer ben je beschikbaar dan kan ik over de hele wereld reizen
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel spierspanningshoofdpijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bedoelt bijhoofdvoorholte-ontsteking
Oke, dan is het goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ze tussen kerst en oud en nieuw vrij zijn is er niks aan de hand. Meer vrije dagen heb ik opzich ook niet nodig.
Aoh wat ben jij vuil zeg, gister zei je dat ook al. Daarom heb ik gisteravond een hele worst opgegeten. Vanmorgen stond ik mijn boterhammekes te smeren en geen leverworst te vindenquote:
Domo arigato!quote:
Die zijn echt irritantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel spierspanningshoofdpijn.
Dat krijg je er vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aoh wat ben jij vuil zeg, gister zei je dat ook al. Daarom heb ik gisteravond een hele worst opgegeten. Vanmorgen stond ik mijn boterhammekes te smeren en geen leverworst te vinden
Wanneer kom je even dan?quote:
Geen ideequote:
Ik kan je er wel mee helpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |