Dat is helemaal rot dan. Maar kan je niet gewoon uitleggen dat dat zo is en dat je gewoon die dagen niet kan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet alleen voor het project, maar ook prive.. Zo wilde we met een paar man een paar dagen naar Londen om daar oud en nieuw te vieren.. Maar ik kan dus niks toezeggen.
Dat is wel lekker. Al staat dit wel in een ander artikel:quote:Artikel 14
De tijden waarop de studentstagiair aanwezig is komen overeen met de aanwezigheid van het personeel en de werktijden- en verlof regelingen van stagegever behoudens verplichte aanwezigheid bij de onderwijsbijeenkomsten van de opleiding.
Maarja, stage is simulatie van het leven als werkende, dus daar hoort ook verlof bijquote:De stage bedraagt tenminste het vereiste aantal uren als geformuleerd in de stagehandleiding.
Wij hebben 2 boeken meegekregen, een voor de praktijkopleider en een voor mezelfquote:
Precies, oud en nieuw hoe kun je daar moeilijk over doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is helemaal rot dan. Maar kan je niet gewoon uitleggen dat dat zo is en dat je gewoon die dagen niet kan?
Ik kreeg voor de uitreiking van de bul van mn zus bij uitzondering 1 dag vrij. Dus ik moet gewoon hopen dat het op tijd bekend wordt en dat ik dan nog mee kan(als ik vrij heb).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is helemaal rot dan. Maar kan je niet gewoon uitleggen dat dat zo is en dat je gewoon die dagen niet kan?
Idd, zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Precies, oud en nieuw hoe kun je daar moeilijk over doenUitbuiters zijn het als ze het niet oké vinden
Tsjonge, lekker bedrijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kreeg voor de uitreiking van de bul van mn zus bij uitzondering 1 dag vrij. Dus ik moet gewoon hopen dat het op tijd bekend wordt en dat ik dan nog mee kan(als ik vrij heb).
Uitbuiters!quote:
Hier werken alleen maar mensen (programmeurs) die of stage lopen of een deeltijdstudie doen/afstuderen. Daarom is het ook zo'n jong bedrijf..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klinkt echt als een bedrijf dat een beetje stagiaires goedkoop wil inzetten.
Ach, wel gratis lunch elke dag, 3x pauze en leuke collega'squote:
Dat kan nog zo super zijn, maar als je geen eens vrij mag.. tsja, dat lijkt me gewoon niet lekker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, wel gratis lunch elke dag, 3x pauze en leuke collega's
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, wel gratis lunch elke dag, 3x pauze en leuke collega's
Nog nooit gehadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef jna het volgende:
Zo, ben ik ff blij met de bedrijven waar ik stage heb gelopen, daar werd zelfs door het bedrijf zelf gezegd: blijf morgen maar thuis hoor.
Ook nog nooit gehad, ben vrijwel nooit ziek het is dat ik dit jaar voor het eerst weer eens ziek benquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben wel al naar huis gestuurd omdat ik ziek was
Was ergens paar weken terug zelfs nogquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad, ben vrijwel nooit ziek het is dat ik dit jaar voor het eerst weer eens ziek ben
Je bedoelt bijhoofdvoorholte-ontstekingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Was ergens paar weken terug zelfs nogbang voor de mexicaanse griep waren ze, maar ik had gewoon last van spierspanningshoofdpijn en kon echt niet meer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |