SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van MM
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
maar monique zou ik echt geven hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef jna het volgende:
[..]
Jij geeft alles met een hartslag. Ik denk zelfs dat als ze grote borsten heeft dat je zelfs een lijk zou geven
Ik ook ik kom klaar tussen de hamsterwangetjesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar monique zou ik echt geven hoor
Ik zit hier nu bijna 2 jaar maar qua niveau hebben we nu wel rock bottom geraakt hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ook ik kom klaar tussen de hamsterwangetjes
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
Kerels, donder alsjeblieft op naar een ander forum als het zo moet. Kom op zeg, enig niveau is hier wel gewenst.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
Kerels, donder alsjeblieft op naar een ander forum als het zo moet. Kom op zeg, enig niveau is hier wel gewenst.
Ik zit er echt niks mee, staat toch niks interessants in..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat ergens nog minder zou waarderen als mijn privé mail
wij konden af en toe ook best laag gaan hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit hier nu bijna 2 jaar maar qua niveau hebben we nu wel rock bottom geraakt hoor
vergeleken met dit was dat snorkelenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wij konden af en toe ook best laag gaan hoor
mja.. das wel waar, maar goed.. who cares toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
vergeleken met dit was dat snorkelen
[klb]Huilliequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
Dan is heel fok toch eigenlijk een grote KLB?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is de Stage SC al één grote KLB, iedereen klaagt dat ie niks te doen heeft, niet serieus genomen wordt (serieus genomen) en dat dit en dat kut is enzo ongeveer.
Geef maar hier danquote:
Nederlanders klagen sowieso vaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk is de Stage SC al één grote KLB, iedereen klaagt dat ie niks te doen heeft, niet serieus genomen wordt (serieus genomen) en dat dit en dat kut is enzo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |