Een goede kennis is dus ook zo lastiggevallen op deze manier... Ze is slecht ter been en MP is dan erg makkelijk... En ze is erg goedgelovig, en reageert dus ook op mailtjes... Maar die werd dus ook midden in de nacht gebeld door jullie "soort"... Laten we er dus wel achter zijn gekomen wie er belde... En dat is verder geregeldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor alle zeikerds hier: bedenk je zelf, er is één ding NOG erger dan mensen saboteren op Marktplaats: de mensen die deze zooi aanbieden.
Nou, jij bent een ekte mannetje hoor. Kanker nu maar op, dwaas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een goede kennis is dus ook zo lastiggevallen op deze manier... Ze is slecht ter been en MP is dan erg makkelijk... En ze is erg goedgelovig, en reageert dus ook op mailtjes... Maar die werd dus ook midden in de nacht gebeld door jullie "soort"... Laten we er dus wel achter zijn gekomen wie er belde... En dat is verder geregeld
Ik hoop dat we de advertenties zullen vinden van dat kreupele wicht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een goede kennis is dus ook zo lastiggevallen op deze manier... Ze is slecht ter been en MP is dan erg makkelijk... En ze is erg goedgelovig, en reageert dus ook op mailtjes... Maar die werd dus ook midden in de nacht gebeld door jullie "soort"... Laten we er dus wel achter zijn gekomen wie er belde... En dat is verder geregeld
Maar als jullie dat leuk vinden? Ga vooral door... Dit was echt het laatste wat ik erover zeg...
Wat heb jij een voortreffelijke woordenschat zeg... Mag hopen dat je het niet krijgt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nou, jij bent een ekte mannetje hoor. Kanker nu maar op, dwaas.
Je bent echt respectloos hè...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de advertenties zullen vinden van dat kreupele wicht.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat heb jij een voortreffelijke woordenschat zeg... Mag hopen dat je het krijgt en binnen een jaar dood bent!
Oprotten nouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
Dit was echt het laatste wat ik erover zeg...
Druk bezigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie PM voorbereiding? Met dat groepje van gister?
/Carequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar als jullie dat leuk vinden? Ga vooral door... Dit was echt het laatste wat ik erover zeg...
Wegwezen nou. Dit gezeur verdiend dit topic niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat heb jij een voortreffelijke woordenschat zeg... Mag hopen dat je het krijgt en binnen een jaar dood bent!
[..]
Je bent echt respectloos hè... Ik hoop dat je de meest erge ziekte krijgt en binnen een dag het dood gaat op een gruwelijke manier...![]()
quote:Geachte Vlinder,
Ik heb interesse in het prachtige houten schaaltje wat u bij uw advertentie's op Marktplaats heeft staan.
Heeft u dit zelf gemaakt? het ziet eruit als een prachtig stukje werk, ik ben dan ook erg benieuwd naar de houtsoort; het lijkt noten.
Ik heb een notenhouten salontafel, en daar zou hij erg mooi op passen.
Ik hoop snel iets van u te vernemen.
groetjes,
J.J.
quote:Goedemiddag.
Sorry, ik durf amper meer ergens op te reageren………
Mijn broer heeft deze schaal jaren lang geleden gemaakt. Hij is bijna blind. Wat voor hout het is weet ik echt niet. Mooi is hij absoluut! Alleen pas hij niet meer in mijn interieur.Het s prachtig heel licht hout,van kleur dan. Als u belangstelling hebt mag u 3,50 + 6,95 verzk. = 10,45 overmaken naar rek. 2-----3 tnv T.J.M.T--k te Alphen a/d Rijn Zogauw uw geld op mijn rek. staat stuur ik u een bevestiging en komt hij naar u toe.
Zou u aub uw adres willen doormailen zodat ik weet waar hij heen moet en ik hem voor u kan reserveren. Hartelijk dank en een fijne dag nog.
Liefs Vlinder
quote:Hoi Vlinder,
Hoe bedoel je ' ik durf bijna nergens meer op te reageren' ?? dat klinkt mij nogal vreemd in de oren.
Erg apart, een schaaltje gemaakt door een bijna blinde man, en dan zo'n prachtig resultaat.
Ik moet even wachten tot mijn vrouw tuis is eind van de middag, zodat zij het ook kan zien; we moeten er beiden naar kijken natuurlijk, maar ik vind hem in ieder geval prachtig.
Ik laat u eind van de middag, begin van de avond weten of mijn vrouw accoord is, is dat OK ??
MvG
J.J.
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Deel 4 vroeg iemand om ook even een mailtje te sturen. Niks meer van gehoord dus bij deze mijn versie. Tips zijn welkom. Ik heb hem voor de zekerheid nog niet verstuurd.
http://www.marktplaats.nl(...)ppen.html%3Fxref%3D1
Geachte fam,
Ik zie dat u een zeer antiek stukje glaswerk heeft.
Het is erg lastig om deze glazen te vinden, daarom hebben veel mensen het zoeken dan ook opgegeven.
U moest eens weten hoe blij ik was toen ik deze advertentie tegen kwam!
Elk karraf kunt u voor minsten E100 tot 200 weg doen. De hele set compleet, en in zijn goede staat. Kan u rond de E1500 opleveren. Als er veel mensen geïntreseerd zijn nog wel meer!
Helaas zit ik nu niet zo ruim in het geld. En kan ik het er niet voor geven.
Ik wil met deze mail duidelijk maken dat u een 'Zeer' kostbaar iets in u bezit heeft. En ik(En alle andere vezamelaars) zou(den) het heel erg vinden als het in verkeerd handen valt!
Het bod wat er nu staat is echt veelste weinig. U vraagt zich natuurlijk af, waarom nu pas? Waarom nu pas zo'n mail? Als het er al zolang opstaat!?
Dat komt mede doordat er maar 500 van deze Whiskey karrafen zijn gemaakt. En in de loop der jaren, zijn er veel kapot gegaan. Eigenlijk hebben wij vezamelaars de hoop op gegeven, om zulke antieke karraffen, nog eens tegen te komen. Dus zoeken we er ook niet voor.
Maar u kunt er vanuit gaan dat u binnenkort erg veel mailtjes en hoge boden zult krijgen. Ik heb namelijk al wat telefoontjes gepleegt en iedereen is zeer verast en geïntreseerd! En het als het nieuws eenmaal bekend is gaat het als een lopend vuurtje!
Er is veel vraag in Engeland, u zult hier rekening mee moeten houden.
Maar ik ga ervan uit dat u vast wel een beetje Engels kan. En zo niet. Er zijn genoeg andere kopers!
Wees echt heel zuinig hierop!
Echt heel zuinig. U weet half niet wat u in bezit heeft.
Mvg Hans Pietersen
Nee doe 500, 50 is echt te laag. Aangezien ik zei dat het tot 1500 waard is. Kijken hoe ze reageert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef td123td het volgende:
[..]
![]()
Doen ik stuur vanavond een mail dat ik 50 euro wil bieden
Bij een runtime error??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef 68Chevelle het volgende:
http://link.marktplaats.nl/285894272
Kenmerken
Conditie: Gebruikt
Beschrijving een echte bal van AZ uit de alkmaarderhout
Geachte e.jansen,
Wat een leuk aandenken, waarom verkoop je deze als ik vragen mag?, heb je een richtprijs incl. verzendkosten?
Met vriendelijke groeten,
Michael
We weten alemaal wel waar dit ong. gaat eindigen denk ik
Wat een mooie bal heeft u daar! Is dit echt een bal uit Alkmaarderhout? Zoja, zou ik deze graag in mijn collectie willen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef 68Chevelle het volgende:
Kenmerken
Geachte e.jansen,
Wat een leuk aandenken, waarom verkoop je deze als ik vragen mag?, heb je een richtprijs incl. verzendkosten?
Michael
Geachte e.jansen,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef 68Chevelle het volgende:
Kenmerken
Geachte e.jansen,
Michael
quote:Geachte E. Jansen,
Ik heb een vraag over deze bal. Is deze bal echt gebruikt door het AZ-elftal?
En wat is uw richtprijs? Ik zat zelf te denken aan zo'n 100-150 euro, is dat genoeg? Ik heb er namelijk niet zo heel veel verstand van.
Met vriendelijke groet,
Bert Kaanders
Zal wel te horen krijgen dat ik een gier benquote:Geachte Harry de Jong,
Ik heb het er even met mijn vader over gehad. Indien dit set van zeer goede kwaliteit is mijn vader bereid u er ¤450,- voor te betalen indien er wat kleine krassen op de flesjes zitten ¤400,- indien er grotere krassen op zitten ¤270,-
Vriendelijke groet Theo van Dongen Jr en Theo van Dongen Sr
Haha!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:16 schreef td123td het volgende:
[..]
Zal wel te horen krijgen dat ik een gier ben
Maak 'm bang dat zijn lening wordt overgenomen en de rente aanzienlijk zal stijgen omdat dsb de goedkoopste was of dat de curator wil dat ie in een keer moet aflossenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef td123td het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287704652
FF iets leuks zien te verzinnen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef td123td het volgende:
quote:Geachte Boumans,
Ik kan u vertellen: U heeft geluk gehad! Aangezien de bank failliet is verklaard, hoeft u niets meer terug te betalen en wordt het resterende bedrag kwijtgescholden. Even een voorbeeld: Als u 5000 euro moest terugbetalen, en u 2000 heeft terugbetaald, hoeft u de resterende 3000 niet meer te betalen. Koop er iets leuks van zou ik zeggen!
Bert Kaanders,
Financiëel Outsider F.O.K. Bank te Cuijk
Jahoor, ik wil deze wel behandelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Onbepaald het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287924306
Kan iemand hier iets mee?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef Onbepaald het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287924306
Kan iemand hier iets mee?
quote:
Die zit binnenkort op een verjaardag maar ik heb geluk ik hoef mijn hypotheek niet meer te betalenquote:Geachte boumans,
Nee de bank is failliet dus als gelukt heeft hoeft niks terug te betalen. Wel is er een kans dat er binnenkort nog wel schuldeisers op komen dagen. Daarvoor kunt u het beste contact met DSB bank opnemen en verzoeken tot vernietiging van alle documenten over u de kans is ook aanwezig dat dit al gebeurt is
Ik wens u veel geluk.
Groetjes Theo
Heb dit gestuurdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef td123td het volgende:
quote:Geachte boumans,
Goedemiddag,
De leningen die bij de DSB lopen worden overgenomen door een andere bank.
Aangezien DSB één van de goedkoopste was met leningen moet u rekening ermee houden
dat de rente dan dus stukken hoger uit zal vallen, waarmee dus ook uw maandbedrag een flink stuk hoger wordt.
Dit is natuurlijk ook afhankelijk van of u een registratie bij BKR te Tiel hebt.
Indien dit het geval is dan zal de bank die de lening overneemt uw lening niet zomaar overnemen, u zult dan de lening in één keer af moeten lossen.
Meestal moet de aflossing dan binnen 24 uur geschieden, maar dit is ook sterk afhankelijk van de curator.
Ik hoop dat u met deze informatie verder kunt.
Met vriendelijke groet,
K. Sanders
verder met de koffiepotquote:u reageerde zo blij met de koffiepot en nu hoor ik niets meer zou u kunnen zeggen wat er is mvg marie
|William Galjaard aan peter
details weergeven 16:14 (11 minuten geleden)
Beste Marie,
Aangezien ik een nogal drukke baan heb, kan ik nu nauwelijks reageren. Ik wil mijn bod in ieder geval opvijzelen naar E 120. Ik hoop dat dit voldoende is,
Mvrg,
Willliam Galjaard,
Ik neem hem wel over link?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
verder met de koffiepot![]()
![]()
Iemand die 'm over wil nemen?
nvm.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef td123td het volgende:
http://link.marktplaats.nl/ 287839710
Ik ga maar eens een mailtje sturen dat hij er veel van weet en dat ik veel respect voor hem toon
wat moet die wel niet denkenquote:Geachte snuffelaar,
Ik vind dat u heel veel er over weet ik heb ook veel respect voor u mijn steun heeft u echt gigantisch goed wat u doet u weet er echt veel van daar heb ik ook zeer veel respect voor.
Hetzelfde met de aandelenkoers van dexia Tijd 16.38 Datum15-10-09 Koers ¤6,586 ik kan dit soort dingen niet begrijpen echt veel respect voor u.
Groetjes Theo
Rekeningnummer en naam even weghalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:43 schreef Keeskacheltje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287785673quote:
Beste Kees,quote:Hallo,
Sorry dat ik mail, maar ik heb op dit moment geen telefoon op handen.
Ik ben al een paar jaar één van de grootste leveranciers van werkkrachten uit wel
meer dan 3 verschillende continenten en ik vroeg mij af of naast de lijst dingen
die jullie vervoeren jullie ook menselijke vracht aannemen? Ik moet namelijk
een constante stroom Chinese arbeiders hebben uit de provincie Fuijian.
Het is vaker voorgekomen dat door de lange reis een paar of zelfs de hele lading
gestikt was aan een zuurstof tekort of een koolstofdioxide teveel, dus ik wil
ook graag weten hoe goed geventileerd die busjes van jullie zijn?
Ik hoop spoedig van u te horen,
Kees Anker
Die gast gaat er gewoon serieus op inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:58 schreef Dynd het volgende:
Aan dat transport bedrijf met deuk busje,
[..]
Beste Kees,
Natuurlijk is er voldoende ventilatie. Onze busjes zijn helemaal aangepast aan de ISO 2000 norm van het NEN.
De capaciteit is afhankelijk van wat je wilt vervoeren: Mannen..vrouwen of kinderen.
In mijn busje passen 80 mannen, 110 vrouwen of 150 kinderen. Meer is eigenlijk niet verantwoord.
Helaas zijn er geen sanitaire stops tussen begin- en eindpunt, dus graag zorgen voor faciliteiten bij aankomst, zodat de chauffeur zijn bus kan schoonspuiten.
mvg,
Jeroen.
Hahaha, eerste echte leuke reactie
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef Dynd het volgende:
ISO 2000 norm bestaat ook nog,
http://nl.wikipedia.org/wiki/ISO_9001
ISO 2000 is dus niet meer geldigquote:ISO (International Organization for Standardization) en IAF (International Accreditation Forum) hebben afspraken gemaakt over certificatie tegen ISO 9001:2008:
* Een jaar na publicatie van ISO 9001:2008 moeten alle certificaten worden afgegeven tegen ISO 9001:2008 (nieuwe certificaten of hercertificaten.
* 24 maanden na publicatie van ISO 9001:2008 zijn certificaten tegen ISO 9001:2000 niet meer geldig.
Ja duh, 150 kinderen in een busje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef Onbepaald het volgende:
Niemand die door heeft dat die gast gewoon meespeelt?
quote:Geachte klaproos,
Ik probeer de laatste tijd een beetje gangster te worden. Mijn vrienden zijn dat namelijk ook en ik wil er wel bij blijven horen. Ik heb al een gangster pet gekocht, en denkt u dat deze jas ook geschikt is als gangster jas?
groetjes Bert
quote:Hoi Bert ligt eraan wat je onder gangster verstaat.
Ik weet dat het meer een merk is dat rappers dragen
Dus kijk maar wat je wil,mvg klaproos
quote:Hallo,
Hier een foto van mij:
Denkt u dat ik er met deze jas als een rapper uit kan zien?
groetjes Bert
quote:Hallo Bert,als jij denkt dat de jas voor jou geschikt is is het oke,
maar gangster zijn om er bij te horen vind ik niet oke,
je moet gewoon lekker jezelf blijven,en als de jas erbij hoort oke
maar niet voor je vrienden doen,
mvg klaproos
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:16 schreef Grimbert het volgende:
Ik ga er nu even vandoor, vond deze nog: http://link.marktplaats.nl/287934723
Jij kan geen sarcasme opmerken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:59 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Die gast gaat er gewoon serieus op in
precies, niet meer uitbuiten, geef die gast een pluim en een link naar dit topicquote:
Heb ik net gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
precies, niet meer uitbuiten, geef die gast een pluim en een link naar dit topic
Ik zou ze snel ergens veilig neer zetten!quote:Hallo hans Pietersen!
Ik schrok wel even hoor
De karaffen staan gewoon voor het raam met gevaar dat de hond ze omgooit.
Hoe kan ik er achter komen dat het wel allemaal echt is?
Ze komen uit de familie maar sommige spullen zijn gewoon leuk om neer te zetten en sommige hebben wel meer waarde maar die hebben over het algemeen de andere familie leden al,dat wist ik van deze niet.
Heel erg bedankt dus voor uw reactie.
Vind het ook geen leuk idee,want ik heb idd al hoge biedingen ,om ze te verkopen terwijl ze niet zo veel waard zijn.
Graag hoor ik even
groetjes
Ha ha leuk. Die gast verdient een linkje naar dit forum.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
Natuurlijk is er voldoende ventilatie. Onze busjes zijn helemaal aangepast aan de ISO 2000 norm van het NEN.
De capaciteit is afhankelijk van wat je wilt vervoeren: Mannen..vrouwen of kinderen.
In mijn busje passen 80 mannen, 110 vrouwen of 150 kinderen. Meer is eigenlijk niet verantwoord.
Helaas zijn er geen sanitaire stops tussen begin- en eindpunt, dus graag zorgen voor faciliteiten bij aankomst, zodat de chauffeur zijn bus kan schoonspuiten.
mvg,
Jeroen.
Je mailtje zit afgeladen met spelfouten en het ligt er wel megadik bovenop zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Iemand moet hier even op bieden. Niet hoger dan 2000 gaan. Begin maar met ongeveer 500 tot 800 en als andere hier op inspelen rustig omhoog gaan. Als ik het bevestigings mailtje hebt, dat het inderdaad echt is. Dan hoger gaan bieden!
Geachte fam,
Ik zie dat u een zeer antiek stukje glaswerk heeft.
Het is erg lastig om deze glazen te vinden, daarom hebben veel mensen het zoeken dan ook opgegeven.
U moest eens weten hoe blij ik was toen ik deze advertentie tegen kwam!
Elk karraf kunt u voor minsten E100 tot 200 weg doen. De hele set compleet, en in zijn goede staat. Kan u rond de E1500 opleveren. Als er veel mensen geïntreseerd zijn nog wel meer!
Helaas zit ik nu niet zo ruim in het geld. En kan ik het er niet voor geven.
Ik wil met deze mail duidelijk maken dat u een 'Zeer' kostbaar iets in u bezit heeft. En ik(En alle andere vezamelaars) zou(den) het heel erg vinden als het in verkeerd handen valt!
Het bod wat er nu staat is echt veelste weinig. U vraagt zich natuurlijk af, waarom nu pas? Waarom nu pas zo'n mail? Als het er al zolang opstaat!?
Dat komt mede doordat er maar 500 van deze Whiskey karrafen zijn gemaakt. En in de loop der jaren, zijn er veel kapot gegaan. Eigenlijk hebben wij vezamelaars de hoop op gegeven, om zulke antieke karraffen, nog eens tegen te komen. Dus zoeken we er ook niet voor.
Maar u kunt er vanuit gaan dat u binnenkort erg veel mailtjes en hoge boden zult krijgen. Ik heb namelijk al wat telefoontjes gepleegt en iedereen is zeer verast en geïntreseerd! En het als het nieuws eenmaal bekend is gaat het als een lopend vuurtje!
Er is veel vraag in Engeland, u zult hier rekening mee moeten houden.
Maar ik ga ervan uit dat u vast wel een beetje Engels kan. En zo niet. Er zijn genoeg andere kopers!
Wees echt heel zuinig hierop!
Echt heel zuinig. U weet half niet wat u in bezit heeft.
Mvg Hans Pietersen
[..]
Ik zou ze snel ergens veilig neer zetten!
Vaak gaan dit soort dingen rond in familie's, en beland het uit eindelijk op de rommelmarkt!
Dat is soms ook het mooie van de kunstwereld, je kan voor nog geen 5 euro iets kopen wat je 100x zoveel kan opleveren.
Het heeft ook nadelen. Mensen denken achja kan wel weg, en voor ze het weten gooien ze honderden euro's weg.
Maar als eerlijk mens zal ik mensen hierover altijd waarschuwen!
Hoe kunt u er achterkomen dat dit allemaal echt is.
U kunt ten eerste kijken of de glazen echt goed passen in het rekje. Zodat u zeker weet dat ze erbij horen. En u kunt, kijken of het de zelfde kleur uitlsag heeft.
Het belangerijkst is natuurlijk om te kijken of het glas is geschrokken.
Als je glas even boven een hete vlam houd om het meteen weer aftekoelen noemen we "Het schrikken van het glas"
Je kunt dit bekijken door te kijken of het glas doffig is of niet. Als u gewoon door de glazen heen kunt kijken, maar dat het wel vaag word. Dan heeft u waarschijnlijk een echt exemplaar te pakken.
Hoe stijl is het hout eigenlijk? Nog aardig glad, of al versleten?
Mvg Hans Pietersen.
Ps: Wat voor hond heeft u? Ik ben namelijk een echte honden liefhebber.
http://www.marktplaats.nl(...)ppen.html%3Fxref%3D1
Ik kan hem beter ook eerst even nalezen, voordat ik hem verstuurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mailtje zit afgeladen met spelfouten en het ligt er wel megadik bovenop zeg![]()
Mensen lezen dat en hebben meteen een beeld bij degene die achter het mailtje zit; ik ben erg benieuwd of deze gaat lukken..
quote:dat weet ik ook niet goed het bod op marktplaats is inmiddels 75 euro en ik heb hier een meneer william galjaard die bied via email al 120 euro dus zeg u maar hoe het verder gaat mvg marie
Beste Kees,quote:Goedenavond Maarten,
Ik heb hier nog een Medion laptop, hij is behoorlijk nieuw een laatst nog gekocht. De reden dat ik hem weg doe is omdat ik eens het beeld stil heb laten staan voor een weekend lang en hierdoor is de pornografische content die op het scherm werd afgebeeld in het het scherm gebrand. Ik heb hem hier in de woonkamer staan met familie dus dit kan echt niet, voor persoonlijk gebruik maakt dit natuurlijk niks uit.
Het is een 1 maand oude laptop ter waarde van 690,-
Dit zijn de specificaties: (Even van officiele site gehaald)
Authentieke Windows® Vista® Home Premium, Intel® Core™ 2 Duo T7500 processor, 17,1" breedbeeld TFT, 2 GB intern geheugen, 250 GB harde schijf, NVIDIA® GeForce® 8600M GS
Afgezien van het beeld is er niks mis mee.
Ik wacht op uw reactie,
Kees
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
quote:Hoi
Bedankt ik ga het proberen
Hier een foto van de hond
De allerliefste die je je maar kan voorstellen
En mooiste.
Groetjes en ik mail nog wel een keertje
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Beste Kees,
mvg,
Jeroen.
quote:Hallo Bert,
Deze koffer is 2.20 lang, 55 cm breed en 48 cm hoog.
Er passen wel enkele katten in.
Mvg Bianca
quote:Beste Bert,
Wij hebben momenteel geen huisdieren, dus misschien zou je zelf een inschatting kunnen maken op basis van de afmetingen?
Onze vraagprijs ligt rond de EUR 50, dus ik hoor het graag of je geïnteresseerd bent.
Groet,
Bettina ******
Ook niet in Onzquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef Dynd het volgende:
Je weet dat dubbel posts, en drie-dubbelposts niet toegestaan zijn he?
Hahaha, hoe wreed kunnen mensen zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef 9611Niels het volgende:
http://link.marktplaats.nl/287907069
Ik vroeg hoeveel katten erin pasten, aangezien ik een paar katten wilde vervoeren
Dit krijg ik terug:
[..]
http://link.marktplaats.nl/280864029
En deze, had ik gevraagd wat de afmetingen waren en daarna dat ik er katten in wou doen, en of er wel 10-15 inpasten
[..]
En het kaarslichtje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:19 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor jan lul nog in de TT gelaten, maar deze week kan ik gewon even niet.
"Ik ben er verscheidene keren mee naar "tussen kunst en kitch" geweest, maar steeds kwam ik niet aan bod. Daardoor weet ik de exacte waarde niet, maar het is voor mij belangrijker dat het in goede handen komt."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:06 schreef miaeak het volgende:
[..]
En het kaarslichtje?![]()
http://link.marktplaats.nl/287609928
Of is het inmiddels in "goede handen"
quote:Geachte Koopmans,
IK HEB NET RIJBEWIJS EN ZOEK NU LEUKE AUTOOTJE IS DIE BEETJE SNEL DEZE
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Kikko
quote:Hallo ,
Ja hij is zeer snel.
Prijs 2000,- euro.
quote:hoi mijn vader vraagt waarom staat op die driehokjes? en hebbie ook de avk derbij?
quote:ik was toen met de auto bezig . weet niet wat avk is. maar zit apk op.
quote:hoeveel kilomeeters heb die auto dan en zit ook aerco op en radio in of niet
quote:km 220762.
geen airco.
zit radio in.
quote:als ik bodycit opdoe is goed voor meisje denkje
quote:ja moet je zelf weten. heb je er belang bij of niet. 2000,- euro.
quote:hebbie ook foto van binnen als ook mooi is wil ik komme kijke ik woon amstelveen
quote:(foto van binnenkant CRX)
quote:deze is honda ja die wil ik helemaal niet ik wil mercedes ja waarom foto van mercedes op de markplaats niet leuk ik nu al mijn tijt verspild
quote:wat bedoel je
quote:op atvertentie staat merceds fotos
quote:volgens mij heb je een andere advertentie ik heb honda crx er op staan
quote:kijk is hier mercdes hoor ik heb foto bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |