Had nog plannen maar ben te snel gegaan met het bod verlagen
Geachte Twinkeltje,
Ik keek even op marktplaats en zag met verbazing deze mooie vaas staan.
Ik snap alleen niet waarom u het voor zo weinig weg doet, ik ben een verzamelaar van porseleinen en stenen kunstwerken en zie dat dit echt een werk is van Frank wörther, waar ik al een hele tijd naar op zoek ben.
Ik neem aan dat u de prijs niet serieus meent en kijkt wat voor biedingen er worden gedaan, daarom zou ik de vaas graag voor 150 euro willen overnemen als dat mogelijk is.
Kan ik wel een foto van de onderkant van de vaas te zien krijgen? Hartelijk dank.
Met vriendelijk groeten,
Kees Achterberg
Hallo Kees,
de vaas is inderdaad mooi.
Maar om een prijs te bepalen is weleens lastig.
Twinkeltje is een kringloopwinkel, dus er wordt vanalles gebracht.
Zo af en toe mogen we een huis leeg halen.
De opbrengst gaat naar een goed doel.
We weten echt niet overal de waarde van, dus deze vaas blijkt veel meer waard te zijn.
U kunt op foto nr. 3 de onderkant van de vaas zien.
Hij is echt helemaal gaaf!
Natuurlijk ga ik akkoord met uw bod.
Ik wacht op uw reactie, groet AnjaDank u zeer mevrouw. Ik ben echt al zo lang naar deze vaas op zoek, ik ben mijn vrouw kwijtgeraakt alleen maar omdat ik veel geld uitgaf aan vazen die zogenaamd van "Frank wörther" maar dan toch neppperds bleken te zijn. Ik woon nu in een klein appartement met twee kinderen, maar ik heb het er voor over.
Ik hoop echt dat ik niet weer in de maling genomen wordt, want ik moet het laatste beetje geld van de spaar rekening van mijn kinderen ervoor geven.
Met vriendelijke groeten,
Kees Achterberg
Hallo Kees,
ik wil je zeker niet voor de gek houden en hou van eerlijk zaken doen.
Jij kan op foto 3 zien wat voor merkteken het is,
dus jij weet of dat echt is of niet.
Je kan natuurlijk ook komen kijken.
Wil je de vaas verstuurd hebben? Dan zal ik hem heel goed voor je inpakken.
De verzendkosten zijn ¤ 6,75.
Wil je het totaal ( ¤ 156,75 ) edit: sorry voor de gegevens
Zodra het geld binnen is,
wordt de vaas naar je opgestuurd.
Wil je het adres nog mailen?
Groet Anja
Hallo,
fijn om te horen dat er nog iemand eerlijk is op deze wereld.
Ik ben mijn appartement vandaag uitgegooid omdat ik de huur niet kon betalen en mijn kinderen zijn weg naar mijn ex.
Ik weet dat het een rare vraag is, maar zou ik de vaas alstublieft voor 5 euro kunnen krijgen, het is altijd mijn droom geweest om die vaas in bezit te krijgen en ik wil die droom niet vernietigen door wat geld te kort.
Ik hoop op een snelle reactie, want ik weet niet hoelang ik nog hier bij een vriend van me mag blijven.
Gr. Kees
Hallo kees,
wat vervelend nou,
ik wacht wel tot het weer beter met je gaat.
Ik zal de vaas voor je bewaren.
Mail me dan maar,
groet AnjaJammer, had meer gehoopt dat ze over de vaas begon te liegen, al begon ze opeens wel snel over het overmaken