abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73716417
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor alle zeikerds hier: bedenk je zelf, er is één ding NOG erger dan mensen saboteren op Marktplaats: de mensen die deze zooi aanbieden.
Een goede kennis is dus ook zo lastiggevallen op deze manier... Ze is slecht ter been en MP is dan erg makkelijk... En ze is erg goedgelovig, en reageert dus ook op mailtjes... Maar die werd dus ook midden in de nacht gebeld door jullie "soort"... Laten we er dus wel achter zijn gekomen wie er belde... En dat is verder geregeld

Maar als jullie dat leuk vinden? Ga vooral door... Dit was echt het laatste wat ik erover zeg...
pi_73716465
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Een goede kennis is dus ook zo lastiggevallen op deze manier... Ze is slecht ter been en MP is dan erg makkelijk... En ze is erg goedgelovig, en reageert dus ook op mailtjes... Maar die werd dus ook midden in de nacht gebeld door jullie "soort"... Laten we er dus wel achter zijn gekomen wie er belde... En dat is verder geregeld
Nou, jij bent een ekte mannetje hoor. Kanker nu maar op, dwaas.
pi_73716504
quote:

[..]
Geblaat.
Nog steeds hier?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:39:33 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_73716522
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Gauner het volgende:

Nog steeds hier?
Ja, ga even een vraag stellen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73716555
quote:

[..]

Maar als jullie dat leuk vinden? Ga vooral door... Dit was echt het laatste wat ik erover zeg...
Ik hoop dat we de advertenties zullen vinden van dat kreupele wicht.
pi_73716653
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nou, jij bent een ekte mannetje hoor. Kanker nu maar op, dwaas.
Wat heb jij een voortreffelijke woordenschat zeg... Mag hopen dat je het niet krijgt...
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Ik hoop dat we de advertenties zullen vinden van dat kreupele wicht.
Je bent echt respectloos hè...

[ Bericht 25% gewijzigd door RudyCarell op 15-10-2009 15:59:58 ]
pi_73716702
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Wat heb jij een voortreffelijke woordenschat zeg... Mag hopen dat je het krijgt en binnen een jaar dood bent!
Ik hoop het ook
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:44:27 #108
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73716719
#FLAMEWAR
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_73716726
quote:
Dit was echt het laatste wat ik erover zeg...
Oprotten nou
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:45:54 #110
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_73716765
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jullie PM voorbereiding? Met dat groepje van gister?
Druk bezig
quote:

[..]

/Care

Doei RudyCarell. Je TV programma's zijn nog beter dan je posts. Flikker nou maar op.

Mensen negeer dit mannetje maar, hij gaat deze reeks nog slopen.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_73716774
Seal of on-topic worthiness, anyone...
pi_73716794
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Wat heb jij een voortreffelijke woordenschat zeg... Mag hopen dat je het krijgt en binnen een jaar dood bent!
[..]

Je bent echt respectloos hè... Ik hoop dat je de meest erge ziekte krijgt en binnen een dag het dood gaat op een gruwelijke manier...
Wegwezen nou. Dit gezeur verdiend dit topic niet.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:50:08 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73716923
Dat is wat ik inderdaad ook niet helemaal snap, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ze in een van de oudere topics heeft gegluurd he

Ik heb haar inmiddels op een ander objekt bij haar taas, was eigenlijk om te checken of Mr Chevelle ons niet allemaal zit te FOK!ken, maar dat is dus niet zo..

En wederom komt er een zielig verhaal; ik ga haar even uithoren..

Ik ga d'r écht vertellen wat er aan het handje is voor zover ze het dus nog niet weet, but not right now..

http://link.marktplaats.nl/286423456
quote:
Geachte Vlinder,

Ik heb interesse in het prachtige houten schaaltje wat u bij uw advertentie's op Marktplaats heeft staan.

Heeft u dit zelf gemaakt? het ziet eruit als een prachtig stukje werk, ik ben dan ook erg benieuwd naar de houtsoort; het lijkt noten.
Ik heb een notenhouten salontafel, en daar zou hij erg mooi op passen.

Ik hoop snel iets van u te vernemen.

groetjes,

J.J.
quote:
Goedemiddag.

Sorry, ik durf amper meer ergens op te reageren………

Mijn broer heeft deze schaal jaren lang geleden gemaakt. Hij is bijna blind. Wat voor hout het is weet ik echt niet. Mooi is hij absoluut! Alleen pas hij niet meer in mijn interieur.Het s prachtig heel licht hout,van kleur dan. Als u belangstelling hebt mag u 3,50 + 6,95 verzk. = 10,45 overmaken naar rek. 2-----3 tnv T.J.M.T--k te Alphen a/d Rijn Zogauw uw geld op mijn rek. staat stuur ik u een bevestiging en komt hij naar u toe.

Zou u aub uw adres willen doormailen zodat ik weet waar hij heen moet en ik hem voor u kan reserveren. Hartelijk dank en een fijne dag nog.

Liefs Vlinder
quote:
Hoi Vlinder,

Hoe bedoel je ' ik durf bijna nergens meer op te reageren' ?? dat klinkt mij nogal vreemd in de oren.

Erg apart, een schaaltje gemaakt door een bijna blinde man, en dan zo'n prachtig resultaat.
Ik moet even wachten tot mijn vrouw tuis is eind van de middag, zodat zij het ook kan zien; we moeten er beiden naar kijken natuurlijk, maar ik vind hem in ieder geval prachtig.
Ik laat u eind van de middag, begin van de avond weten of mijn vrouw accoord is, is dat OK ??

MvG

J.J.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73716965
Weet iemand nog een leuke grap?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_73717071
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef 9611Niels het volgende:
Zit ook de hele middag al te zoeken wel wat gestuurd maar niet veel
HUH?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:54:36 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73717091
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef 9611Niels het volgende:

Be creative..

@ alle flamerds hierboven; hou het een beetje netjes pleaZZ, kanker is een nare ziekte, en doodsverwensingen zijn zóó 2006

Let's have some fun
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73717287
Dynd, jouw naam: "Kees anker"
Hahaha
Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:01:04 #118
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73717315
Deel 4 vroeg iemand om ook even een mailtje te sturen. Niks meer van gehoord dus bij deze mijn versie. Tips zijn welkom. Ik heb hem voor de zekerheid nog niet verstuurd.

http://www.marktplaats.nl(...)ppen.html%3Fxref%3D1

Geachte fam,

Ik zie dat u een zeer antiek stukje glaswerk heeft.
Het is erg lastig om deze glazen te vinden, daarom hebben veel mensen het zoeken dan ook opgegeven.

U moest eens weten hoe blij ik was toen ik deze advertentie tegen kwam!
Elk karraf kunt u voor minsten E100 tot 200 weg doen. De hele set compleet, en in zijn goede staat. Kan u rond de E1500 opleveren. Als er veel mensen geïntreseerd zijn nog wel meer!
Helaas zit ik nu niet zo ruim in het geld. En kan ik het er niet voor geven.

Ik wil met deze mail duidelijk maken dat u een 'Zeer' kostbaar iets in u bezit heeft. En ik(En alle andere vezamelaars) zou(den) het heel erg vinden als het in verkeerd handen valt!

Het bod wat er nu staat is echt veelste weinig. U vraagt zich natuurlijk af, waarom nu pas? Waarom nu pas zo'n mail? Als het er al zolang opstaat!?
Dat komt mede doordat er maar 500 van deze Whiskey karrafen zijn gemaakt. En in de loop der jaren, zijn er veel kapot gegaan. Eigenlijk hebben wij vezamelaars de hoop op gegeven, om zulke antieke karraffen, nog eens tegen te komen. Dus zoeken we er ook niet voor.

Maar u kunt er vanuit gaan dat u binnenkort erg veel mailtjes en hoge boden zult krijgen. Ik heb namelijk al wat telefoontjes gepleegt en iedereen is zeer verast en geïntreseerd! En het als het nieuws eenmaal bekend is gaat het als een lopend vuurtje!

Er is veel vraag in Engeland, u zult hier rekening mee moeten houden.
Maar ik ga ervan uit dat u vast wel een beetje Engels kan. En zo niet. Er zijn genoeg andere kopers!

Wees echt heel zuinig hierop!
Echt heel zuinig. U weet half niet wat u in bezit heeft.

Mvg Hans Pietersen
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_73717339
http://link.marktplaats.nl/287912751

Wie doet er mee dat je het wel over wilt nemen van 5¤ oplopend tot ¤25 ?
HUH?
pi_73717441
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Deel 4 vroeg iemand om ook even een mailtje te sturen. Niks meer van gehoord dus bij deze mijn versie. Tips zijn welkom. Ik heb hem voor de zekerheid nog niet verstuurd.

http://www.marktplaats.nl(...)ppen.html%3Fxref%3D1

Geachte fam,

Ik zie dat u een zeer antiek stukje glaswerk heeft.
Het is erg lastig om deze glazen te vinden, daarom hebben veel mensen het zoeken dan ook opgegeven.

U moest eens weten hoe blij ik was toen ik deze advertentie tegen kwam!
Elk karraf kunt u voor minsten E100 tot 200 weg doen. De hele set compleet, en in zijn goede staat. Kan u rond de E1500 opleveren. Als er veel mensen geïntreseerd zijn nog wel meer!
Helaas zit ik nu niet zo ruim in het geld. En kan ik het er niet voor geven.

Ik wil met deze mail duidelijk maken dat u een 'Zeer' kostbaar iets in u bezit heeft. En ik(En alle andere vezamelaars) zou(den) het heel erg vinden als het in verkeerd handen valt!

Het bod wat er nu staat is echt veelste weinig. U vraagt zich natuurlijk af, waarom nu pas? Waarom nu pas zo'n mail? Als het er al zolang opstaat!?
Dat komt mede doordat er maar 500 van deze Whiskey karrafen zijn gemaakt. En in de loop der jaren, zijn er veel kapot gegaan. Eigenlijk hebben wij vezamelaars de hoop op gegeven, om zulke antieke karraffen, nog eens tegen te komen. Dus zoeken we er ook niet voor.

Maar u kunt er vanuit gaan dat u binnenkort erg veel mailtjes en hoge boden zult krijgen. Ik heb namelijk al wat telefoontjes gepleegt en iedereen is zeer verast en geïntreseerd! En het als het nieuws eenmaal bekend is gaat het als een lopend vuurtje!

Er is veel vraag in Engeland, u zult hier rekening mee moeten houden.
Maar ik ga ervan uit dat u vast wel een beetje Engels kan. En zo niet. Er zijn genoeg andere kopers!

Wees echt heel zuinig hierop!
Echt heel zuinig. U weet half niet wat u in bezit heeft.

Mvg Hans Pietersen
Doen ik stuur vanavond een mail dat ik 50 euro wil bieden
HUH?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:05:05 #121
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73717459
Ah, k*t, heb hem perongeluk al verstuurd
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:06:07 #122
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73717489
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:04 schreef td123td het volgende:

[..]

Doen ik stuur vanavond een mail dat ik 50 euro wil bieden
Nee doe 500, 50 is echt te laag. Aangezien ik zei dat het tot 1500 waard is. Kijken hoe ze reageert.
pi_73717499
http://link.marktplaats.nl/285894272

Kenmerken
Conditie: Gebruikt
Beschrijving een echte bal van AZ uit de alkmaarderhout

Geachte e.jansen,

Wat een leuk aandenken, waarom verkoop je deze als ik vragen mag?, heb je een richtprijs incl. verzendkosten?

Met vriendelijke groeten,

Michael

We weten alemaal wel waar dit ong. gaat eindigen denk ik
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:08:39 #124
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73717563
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef 68Chevelle het volgende:

Kenmerken

Geachte e.jansen,

Wat een leuk aandenken, waarom verkoop je deze als ik vragen mag?, heb je een richtprijs incl. verzendkosten?

Michael

Bij een runtime error??
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:10:17 #125
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73717632
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:06 schreef 68Chevelle het volgende:

Kenmerken

Geachte e.jansen,

Michael

Wat een mooie bal heeft u daar! Is dit echt een bal uit Alkmaarderhout? Zoja, zou ik deze graag in mijn collectie willen!
Heeft u mischien een richtprijs? Ik zat te denken aan zo'n 120 euro? Verzend kosten is denk ik normaal, 6.50?

Mvg Hans

Nmr. 2 is onderweg....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')