abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73714262
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarom post jij op FOK!? Of ga jij bij elke user gezellig op de koffie?
Wat een nutteloze vraag... We hebben het hier over mensen die iets op Marktplaats zetten en denken serieuze reacties te krijgen, en via de mail komen grappen en sarcasme niet over...

Ik hoop echt dat jullie een keer de verkeerde mailen... Dat jullie kinderachtigheid er maar uitgeslagen mag worden...

Zoals ik al zie, 1x is leuk, maar nu zijn jullie gewoon mensen aan het lastigvallen...
pi_73714354
Het was te verwachten dat Vlinder hier terecht zou komen...

Het is jammer dat iedereen gelijk zijn mailjes hier neerdondert zonder te wachten tot de mailwisseling afgelopen is
Niet terugplaatsen @admin
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:44:23 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73714474
Ja leuk.. maar dat is juist de kracht van dit topic; dat er doorlopend te lachen valt, en dat er interessante wendingen kunnen worden verzonnen...

En ja, dit is het nadeel daarvan, maar het lijkt me ook niet bedoeling om mensen wekenlang in de zeik te nemen toch ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:46:48 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73714563
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Wat een nutteloze vraag... We hebben het hier over mensen die iets op Marktplaats zetten en denken serieuze reacties te krijgen, en via de mail komen grappen en sarcasme niet over...

Ik hoop echt dat jullie een keer de verkeerde mailen... Dat jullie kinderachtigheid er maar uitgeslagen mag worden...

Zoals ik al zie, 1x is leuk, maar nu zijn jullie gewoon mensen aan het lastigvallen...
Beledigde verkopers zijn hier van harte welkom; stukkie hout kunnen ze van mij wel lenen.. we doen 3 ronden, en wie verliest mag het desbetreffende MP item houden
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73714773
quote:

[..]

En toch ben ik het lichtelijk eens met bovenstaand bericht
pi_73714885
quote:

[..]

Je bent nu de 2de jankebal in een reeks van 5

Dat zal meer over jou vertellen dan over het merendeel, is het niet?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73714963
quote:

[..]

kkmietje
pi_73715049
quote:

[..]

Sommige mensen hadden nooit toegang moeten krijgen tot het internet of tot marktplaats en verdienen het gewoon om niet serieus genomen te worden
Niet terugplaatsen @admin
pi_73715092
Ach, lastig vallen. Je kunt die mails ook gewoon niet lezen. Dan kapt men er zelf mee..
pi_73715422
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Beledigde verkopers zijn hier van harte welkom; stukkie hout kunnen ze van mij wel lenen.. we doen 3 ronden, en wie verliest mag het desbetreffende MP item houden
Ik moest toch even lachen...
pi_73715507
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Dueno het volgende:

[..]

kkmietje
Wat zegt je moeder elke dag tegen je?
pi_73715522
Vlinder die een hartaanval krijgt en blijft dreingen met allerhande mensen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_73715688
tvp
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:17:20 #89
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_73715694
vlinder heeft de ad veranderd:
quote:
Beschrijving Heel oud, grappig borrelglas, van dik glas met een dikke bodem. Er staat een"kat" dame in sexy onderkleding met zweep in haar hand in geel. het is een leuk heel oud glaasje van 10 cm. hoog in absoluut perf staat. verzk. 6,75,kijkt u daarom naar mijn andere advert. om verzk. te drukken, tot 10 kilo blijft het gewoon 6,75.Advert. vergaren is verzk. besparen. Hij is gesigneerd.
Liefs Vlinder
Het glas is voorlopig niet meer bij me. Ik heb ze weg laten brengen om te laten taxeren omdat ik nu wel eens wil weten wat er met dit glaasje aan de hand is. Ik dacht een simpel glaasje op M.P. te zetten maar ben intussen uitgemaakt voor alles wat je maar kan bedenken. Mag dat marktplaats?????
het gespuis van marktplaats worden wij genoemd want ik ben niet het enige slachtoffer. Ik werd gewaarschuwd dat ik belazerd werd door een stel kleuters en dat is echt de beste benaming voor deze VOLWASSEN MeNSEN maar dat wist ik al meteen want waarom na een half jaar al hier te staan opeens deze heisa??????

EERLIJKHEID! IK durf iedereen recht in de ogen te kijken en wijk nog minder voor ze.

wat zal ze verdrietig zijn als het ding terug komt van de antiquair
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_73715710
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef miaeak het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het kaarslichtje?

En Chevelle, die foto met dat jurkje
Juuuhuuu!
pi_73715761
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef miaeak het volgende:

[..]

Juuuhuuu!
Ik heb het niet voor jan lul nog in de TT gelaten, maar deze week kan ik gewon even niet.
pi_73715801
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Je bent nu de 2de jankebal in een reeks van 5

Dat zal meer over jou vertellen dan over het merendeel, is het niet?
Of de 2e "volwassene"...

Maar ik zal jullie "Jensen/Powned" losers niet meer lastigvallen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:26:14 #93
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_73716003
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Of de 2e "volwassene"...

Geef rijst en train je Engels!
pi_73716022
Als je alleen komt om te klagen of te vertellen dat je het niet grappig vind, blijf dan gewoon weg. Niemand die hier post zit te wachten op klagers, open het topic gewoon niet?

FOK! Forum bestaat uit veel verschillende secties, voor ieder wat wils.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:27:34 #95
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_73716054
Voor alle zeikerds hier: bedenk je zelf, er is één ding NOG erger dan mensen saboteren op Marktplaats: de mensen die deze zooi aanbieden.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_73716266
Nou snap ik er helemaal niks meer van. Die Vlinder heeft dit topic gevonden maar heeft nog steeds niet door dat het glaasje geen cent waard is?

ohja: om die reden luidt mijn conclusie: fake
pi_73716273
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Of de 2e "volwassene"...

Heel sportief van je

Dan gaan wij gewoon weer kinderachtig, of in jouw termen "Jensen/Powned" losers weer verder
pi_73716348
Word een mooie backfire als dat glaasje dus echt duizend euro ofzo waard is.
pi_73716373
Dus als ik het goed begrijp heeft Vlinder ons door maar is ze er wel nog steeds van overtuigd dat ze een waardevol stuk in haar bezit heeft?
pi_73716409
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor alle zeikerds hier: bedenk je zelf, er is één ding NOG erger dan mensen saboteren op Marktplaats: de mensen die deze zooi aanbieden.
Hoe gaat het met jullie PM voorbereiding? Met dat groepje van gister?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')