quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom post jij op FOK!? Of ga jij bij elke user gezellig op de koffie?
Beledigde verkopers zijn hier van harte welkom; stukkie hout kunnen ze van mij wel lenen.. we doen 3 ronden, en wie verliest mag het desbetreffende MP item houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat een nutteloze vraag... We hebben het hier over mensen die iets op Marktplaats zetten en denken serieuze reacties te krijgen, en via de mail komen grappen en sarcasme niet over...
Ik hoop echt dat jullie een keer de verkeerde mailen... Dat jullie kinderachtigheid er maar uitgeslagen mag worden...
Zoals ik al zie, 1x is leuk, maar nu zijn jullie gewoon mensen aan het lastigvallen...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat een nutteloze vraag... We hebben het hier over mensen die iets op Marktplaats zetten en denken serieuze reacties te krijgen, en via de mail komen grappen en sarcasme niet over...
Ik hoop echt dat jullie een keer de verkeerde mailen... Dat jullie kinderachtigheid er maar uitgeslagen mag worden...
Zoals ik al zie, 1x is leuk, maar nu zijn jullie gewoon mensen aan het lastigvallen...
Je bent nu de 2de jankebal in een reeks van 5quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kkmietjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden nooit toegang moeten krijgen tot het internet of tot marktplaats en verdienen het gewoon om niet serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik moest toch even lachen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beledigde verkopers zijn hier van harte welkom; stukkie hout kunnen ze van mij wel lenen.. we doen 3 ronden, en wie verliest mag het desbetreffende MP item houden
quote:Beschrijving Heel oud, grappig borrelglas, van dik glas met een dikke bodem. Er staat een"kat" dame in sexy onderkleding met zweep in haar hand in geel. het is een leuk heel oud glaasje van 10 cm. hoog in absoluut perf staat. verzk. 6,75,kijkt u daarom naar mijn andere advert. om verzk. te drukken, tot 10 kilo blijft het gewoon 6,75.Advert. vergaren is verzk. besparen. Hij is gesigneerd.
Liefs Vlinder
Het glas is voorlopig niet meer bij me. Ik heb ze weg laten brengen om te laten taxeren omdat ik nu wel eens wil weten wat er met dit glaasje aan de hand is. Ik dacht een simpel glaasje op M.P. te zetten maar ben intussen uitgemaakt voor alles wat je maar kan bedenken. Mag dat marktplaats?????
het gespuis van marktplaats worden wij genoemd want ik ben niet het enige slachtoffer. Ik werd gewaarschuwd dat ik belazerd werd door een stel kleuters en dat is echt de beste benaming voor deze VOLWASSEN MeNSEN maar dat wist ik al meteen want waarom na een half jaar al hier te staan opeens deze heisa??????
EERLIJKHEID! IK durf iedereen recht in de ogen te kijken en wijk nog minder voor ze.
Juuuhuuu!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef miaeak het volgende:
Hoe is het eigenlijk met het kaarslichtje?
En Chevelle, die foto met dat jurkje
Ik heb het niet voor jan lul nog in de TT gelaten, maar deze week kan ik gewon even niet.quote:
Of de 2e "volwassene"...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je bent nu de 2de jankebal in een reeks van 5
Dat zal meer over jou vertellen dan over het merendeel, is het niet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of de 2e "volwassene"...
Maar ik zal jullie "Jensen/Powned" losers niet meer lastigvallen
Heel sportief van jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of de 2e "volwassene"...
Maar ik zal jullie "Jensen/Powned" losers niet meer lastigvallen
Hoe gaat het met jullie PM voorbereiding? Met dat groepje van gister?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor alle zeikerds hier: bedenk je zelf, er is één ding NOG erger dan mensen saboteren op Marktplaats: de mensen die deze zooi aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |