cola is niet lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, water drinken
Neem gewoon cola
Idd, ik zoek ook altijd de vuilnisbakken door en als ik dan een flesje vind, ga ik het gauw aan de kraan vullen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef Ziewoarut het volgende:
...voor 1 euro 70 op het station van een halve liter terwijl het drinkwater in Nederland 1 euro 48 kost per 1000 liter...![]()
Vul je flesje dan gewoon aan de kraan idioten!
Echte bazen laten hun flesje vullen door hun bitch....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:05 schreef Salatrel het volgende:
echte mannen vullen hun flesje aan de beertender
flesje :x...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uit een pakje of uit een blikje? of flesje?
Ik heb een auto en ik kan benzine betalen, toch fiets ik elke dag 2x 8km naar m'n werk.quote:
Omdat het gekoeld is, gemakkelijk verpakt en hygienischquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik heb een auto en ik kan benzine betalen, toch fiets ik elke dag 2x 8km naar m'n werk.
Sommige dingen doe je niet, ook al kun je het betalen.
Waarom water in flesjes kopen, als je het ook uit de kraan kunt halen. Dan hoeft er maar één flesje voor je gemaakt te worden en hoeven ze niet van weet ik veel waar vandaan hierheen gevlogen en gereden te worden.
Wij hebben hier gekoeld water uit de kraan, da's nog gemakkelijker verpakt en hygiënisch is bij mijn flesje gegarandeerder dan bij een gekocht flesje. Ik weet wat er dagelijks met mijn flesje gebeurt, het flesje wat zo mooi blinkend in de winkel staat kan wel weet ik veel wat mee gebeurt zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het gekoeld is, gemakkelijk verpakt en hygienisch
Ga maar eens een kweekje maken van de binnenkant van een 20 keer hervuld flesje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wij hebben hier gekoeld water uit de kraan, da's nog gemakkelijker verpakt en hygiënisch is bij mijn flesje gegarandeerder dan bij een gekocht flesje. Ik weet wat er dagelijks met mijn flesje gebeurt, het flesje wat zo mooi blinkend in de winkel staat kan wel weet ik veel wat mee gebeurt zijn.
Scheer je weg milieuvervuiler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga maar eens een kweekje maken van de binnenkant van een 20 keer hervuld flesje.
Daarom meerdere vul flessen, sommige mee afwassen enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga maar eens een kweekje maken van de binnenkant van een 20 keer hervuld flesje.
Ik ben er nog nooit ziek van geworden dus dat valt wel meequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee dat is lekker practischquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom meerdere vul flessen, sommige mee afwassen enzo
Ja, want je eigen bacteriën zijn natuurlijk HEEL schadelijk voor je.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1x in een half jaar een flesje kopen of 2x per dag, da's nogal een verschil hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef StephanL het volgende:
Misschien moeten ze wel eerst een flesje kopen om hem daarna te vullen met kraanwater
Luiaard, glazen moet je ook afwassen dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee dat is lekker practisch
Past ie nu wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:07 schreef twiFight het volgende:
Thermoskan van 0.7L met koffie!![]()
die van 1L paste niet in mijn rugzak![]()
Fucking smetvreesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fucking 2.10, daar kun je bijna koffie van kopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef kikoooooo het volgende:
Spa blauw kost op het station geen 1.70, maar 2.10. Gekkenwerk
Dit onderzoek was geloof ik gedaan door Spa etc. zelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik koop altijd eerst een flesje waar je inderdaad voor opgelicht word, en daarna vul ik het zo'n 10 keer. Maar daarna zitten er zoveel bacterieen aan de dop en rand van het flesje dat weggooien gewoon de beste optie is, waardoor je weer een nieuw flesje moet kopen en je weer opgelicht word en zo is het een vicieuze cirkel.
Dat is ook zo'n hoax van de bronwaterindustrie. Dat daar dan heel veel bacterien in zouden zitten. Als je het twee weken lang lauw laat staan ja. Maar als jij een slok neemt van een flesje bronwater en het drie weken lang laat staan net zo goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat suggereer je nu? Dat kraanwater hetzelfde is als apenpis? Werk je voor Spa of zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor iedereen die het te duur is, dit is gratis
Water uit de kraan is hygienischer dat water uit een fles(je)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het gekoeld is, gemakkelijk verpakt en hygienisch
Nee hij werkt voor Bavaria!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat suggereer je nu? Dat kraanwater hetzelfde is als apenpis? Werk je voor Spa of zo?
Utrecht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef LXIV het volgende:
Er gelden voor leidingwater -nog- strengere kwaliteitseisen dan voor bronwater. En veel bronwater is exact hetzelfde als leidingwater. In Tilburg wordt Bar le duc gebotteld met gewoon leidingwater uit datzelfde Tilburg. En mensen kopen dat dan in de winkel voor 10.000 keer de normale prijs!
En dan zeuren over mensen die een flesje water kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik heb een auto en ik kan benzine betalen, toch fiets ik elke dag 2x 8km naar m'n werk.
Gaan gewoon algen in groeien hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef Supersoep het volgende:
Ja, want je eigen bacteriën zijn natuurlijk HEEL schadelijk voor je.
Inderdaad. Moet je eens aan je flesje ruiken nadat je het 10x hebt bijgevuldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gaan gewoon algen in groeien hoor.
Sterker nog, ik heb het gezien. Ik heb hier een fles op m'n bureau staan die ik ook steeds bijvul maar wel ff elke week ofzo vervang. Tijd terug stond daar, na 3 weken afwezigheid met een bodempje water gestaan te hebben, gewoon groen water in.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef Zjummie het volgende:
Inderdaad. Moet je eens aan je flesje ruiken nadat je het 10x hebt bijgevuld
Te veel suiker is slecht voor je, daarom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Zéér serieuze goede mega klacht.
Snap dat ook nooit. Als je dan al geen drinken van thuis wilt meenemen, besteed 't geld dan aan een flesje cola of appelsap ofzo. Maar waarom water
Denk nou eens na; uitgeholde schedel..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef Billy_Talent het volgende:
Echte mannen vullen hun flesje uitgeholde berenschedel van de ochtenddauw die van de rotsen afsijpelt
Je moet wel eerst de hersenen eruit scheppen natuurlijk...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef fs180 het volgende:
Denk nou eens na; uitgeholde schedel..
Die zitten niet vastgeplakt aan je schedel ofzo. Gewoon omkiepen die handel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet wel eerst de hersenen eruit scheppen natuurlijk...
Aaaaahhhh wat een hoeren zijn dat ja, heel voorzichig eten en lang kijken naar product! Op de brandstapel!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:30 schreef Supersoep het volgende:
Het is ook echt voor die studentes die tijdens college langzaam het flesje openen, een mini-slokje nemen, langzaam de dop weer dichtdraaien om dan weer zes minuten later nog eens een slokje te nemen.
En ze breken natuurlijk een stukje sultana af met hun vingers, immers is het te gevaarlijk om gewoon je tanden te gebruiken om het af te bijten.
Nee joh, ff flink schudden en dan opzuigen door een rietje!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Supersoep het volgende:
Die zitten niet vastgeplakt aan je schedel ofzo. Gewoon omkiepen die handel.
Inderdaad, in Nederland ben je echt een lutser als je water uit flessen drinktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef TNA het volgende:
BronwaterIets wat net zo lekker en gezond uit de kraan komt in vrachtwagens vervoeren voor 10.000 keer de prijs. Mensen die dat thuis drinken zijn per definitie zwakzinnig.
Wat is dit nou voor domme reactie. Water is geen écht drinken maar nep drinken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef ImMaxa het volgende:
Idd, al die studentes met hun waterflesjes... En dan idd "Ik moet toch een flesje kopen om te vullen?"
Koop dan ECHT drinken ipv een flesje water
En dan zeuren dat je dat proeft bij het hervullen... Ooit van fatsoenlijk omspoelen gehoord? En uiteraard na elke 2 keer hervullen een nieuw flesje, anders is het zo vies
Pfft, ik doe weken met een cola-flesje. Zolang je het telkens goed omspoelt, geen enkel probleem.
Zijn punt is, waarom bijna 2 euro betalen voor water terwijl dat nagenoeg gratis is en qua kwaliteit, in Nederland tenminste, niet het kraanwater overstijgt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor domme reactie. Water is geen écht drinken maar nep drinken?
En er bestaan ook nog mensen die water gewoon LEKKER vinden, of liever water drinken omdat het BETER voor je is. Maar dat zal wel moeilijk te begrijpen zijn voor mensen die alleen zichzelf begrijpen.
IK vind water wél lekker. En soms ben je gewoon een flesje vergeten mee te nemen, dat kan toch? Als ik een flesje vergeet, waarom zou ik dan een flesje cola kopen voor 2 euro omdat dat zogenaamd ''echt'' drinken is, als ik veel liever water drink? Dan is het veel achterlijker om cola/fanta/appelsap whatever te kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn punt is, waarom bijna 2 euro betalen voor water terwijl dat nagenoeg gratis is en qua kwaliteit, in Nederland tenminste, niet het kraanwater overstijgt?
Water is trouwens niet lekker, noch vies, want het is smaakloos.
Juist dat het smaakloos is, maakt 't in veel gevallen lekker. Vooral als je echt dorst hebt gaat er niks boven water IMHO.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Supersoep het volgende:
Water is trouwens niet lekker, noch vies, want het is smaakloos.
Als je het doet omdat je een flesje vergeten bent, prima. Dit topic gaat voornamelijk over mensen, in het bijzonder naieve studentjes, die een orgasme krijgen bij de gedachte dat ze gebottled water drinken dat ergens in Zwitserland bij het aanbreken van de dauw, opgeschept wordt bij een waterval nadat God zelf het nog even heeft gezegend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
IK vind water wél lekker. En soms ben je gewoon een flesje vergeten mee te nemen, dat kan toch? Als ik een flesje vergeet, waarom zou ik dan een flesje cola kopen voor 2 euro omdat dat zogenaamd ''echt'' drinken is, als ik veel liever water drink? Dan is het veel achterlijker om cola/fanta/appelsap whatever te kopen.
Je proeft toch godverdoeme geen verschil tussen puur water en water, tenzij je jezelf daarvan overtuigd, waarschijnlijk door de verpakking met een waterval waar een hert nog even wonderbaarlijk staat te grazen bij het oh zo groene gras. Het epitoom van de perfecte en ongetemde natuur, waar jij dan slokjes van mag nemen. In werkelijkheid wordt dat flesje ergens onder de kraan gezet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Water is heerlijk, en een van de lekkerste bronwaters is Ramlosa, helaas slecht aan te komen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Water is heerlijk, en een van de lekkerste bronwaters is Ramlosa, helaas slecht aan te komen.
Bronwater is juist geen puur water, er zitten mineralen in opgelost die het een smaakje geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Supersoep het volgende:
Je proeft toch godverdoeme geen verschil tussen puur water en water, tenzij je jezelf daarvan overtuigd, waarschijnlijk door de verpakking met een waterval waar een hert nog even wonderbaarlijk staat te grazen bij het oh zo groene gras. Het epitoom van de perfecte en ongetemde natuur, waar jij dan slokjes van mag nemen. In werkelijkheid wordt dat flesje ergens onder de kraan gezet.
Iedere gek kan witte rijst en volkoren rijst uit elkaar houden, of een vastkokende en kruimige aardappel. Wanneer je bewust kiest voor milieuvervuiling door 10.000 keer meer te betalen voor je water, ben je gewoon achterlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn ook mensen voor wie rijst = rijst en aardappels = aardappels
Mensenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je proeft toch godverdoeme geen verschil tussen puur water en water, tenzij je jezelf daarvan overtuigd, waarschijnlijk door de verpakking met een waterval waar een hert nog even wonderbaarlijk staat te grazen bij het oh zo groene gras. Het epitoom van de perfecte en ongetemde natuur, waar jij dan slokjes van mag nemen. In werkelijkheid wordt dat flesje ergens onder de kraan gezet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Iedere gek kan witte rijst en volkoren rijst uit elkaar houden, of een vastkokende en kruimige aardappel. Wanneer je bewust kiest voor milieuvervuiling door 10.000 keer meer te betalen voor je water, ben je gewoon achterlijk.
"De fabricage in 2004 van de plastieken flessen nodig voor de 26 miljard bronwater voor de Amerikanen, vergde meer dan 1,5 miljoen vaten olie, genoeg om er 100.000 auto's een jaar mee rijdend te houden."
En die hadden stuk voor stuk kraanwater kunnen drinken.
Wat zul je daar veel last van hebben in Naardenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:35 schreef Proximo het volgende:
[..]
Jammer dan weer dat amerikaans kraanwater zelden te drinken is door het chloor![]()
Ja inderdaad, maar dan moet je wel eerst een flesje hebben he!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef Ziewoarut het volgende:
...voor 1 euro 70 op het station van een halve liter terwijl het drinkwater in Nederland 1 euro 48 kost per 1000 liter...![]()
Vul je flesje dan gewoon aan de kraan idioten!
Precies. Het zit het hem niet in de kwaliteit van het leidingwater, dat is natuurlijk prima. Zelfs zo prima dat het niet uitmaakt of je nu een merk water koopt of leidingwater pakt. Het boeit me echt totaal niet of ze het flesje gevuld hebben met leidingwater of dat het spa of bar le duc is. Maar als ik zin heb in water en ik ben op dat moment op een openbare plek als de uni of het station, dan maar een flesje water. En flesjes hervullen? Dan daalt de kwaliteit natuurlijk wel..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef Roscovitch het volgende:
Als ik zin heb in een flesje water koop ik hem gewoon, boeiend.
Leuk filmpje! Zo zie je dat het puur marketing is dat mensen bereid zijn om een euro voor een liter water te betalen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |