cola is niet lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, water drinken
Neem gewoon cola
Idd, ik zoek ook altijd de vuilnisbakken door en als ik dan een flesje vind, ga ik het gauw aan de kraan vullen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef Ziewoarut het volgende:
...voor 1 euro 70 op het station van een halve liter terwijl het drinkwater in Nederland 1 euro 48 kost per 1000 liter...![]()
Vul je flesje dan gewoon aan de kraan idioten!
Echte bazen laten hun flesje vullen door hun bitch....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:05 schreef Salatrel het volgende:
echte mannen vullen hun flesje aan de beertender
flesje :x...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uit een pakje of uit een blikje? of flesje?
Ik heb een auto en ik kan benzine betalen, toch fiets ik elke dag 2x 8km naar m'n werk.quote:
Omdat het gekoeld is, gemakkelijk verpakt en hygienischquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik heb een auto en ik kan benzine betalen, toch fiets ik elke dag 2x 8km naar m'n werk.
Sommige dingen doe je niet, ook al kun je het betalen.
Waarom water in flesjes kopen, als je het ook uit de kraan kunt halen. Dan hoeft er maar één flesje voor je gemaakt te worden en hoeven ze niet van weet ik veel waar vandaan hierheen gevlogen en gereden te worden.
Wij hebben hier gekoeld water uit de kraan, da's nog gemakkelijker verpakt en hygiënisch is bij mijn flesje gegarandeerder dan bij een gekocht flesje. Ik weet wat er dagelijks met mijn flesje gebeurt, het flesje wat zo mooi blinkend in de winkel staat kan wel weet ik veel wat mee gebeurt zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het gekoeld is, gemakkelijk verpakt en hygienisch
Ga maar eens een kweekje maken van de binnenkant van een 20 keer hervuld flesje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wij hebben hier gekoeld water uit de kraan, da's nog gemakkelijker verpakt en hygiënisch is bij mijn flesje gegarandeerder dan bij een gekocht flesje. Ik weet wat er dagelijks met mijn flesje gebeurt, het flesje wat zo mooi blinkend in de winkel staat kan wel weet ik veel wat mee gebeurt zijn.
Scheer je weg milieuvervuiler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga maar eens een kweekje maken van de binnenkant van een 20 keer hervuld flesje.
Daarom meerdere vul flessen, sommige mee afwassen enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga maar eens een kweekje maken van de binnenkant van een 20 keer hervuld flesje.
Ik ben er nog nooit ziek van geworden dus dat valt wel meequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee dat is lekker practischquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarom meerdere vul flessen, sommige mee afwassen enzo
Ja, want je eigen bacteriën zijn natuurlijk HEEL schadelijk voor je.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1x in een half jaar een flesje kopen of 2x per dag, da's nogal een verschil hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef StephanL het volgende:
Misschien moeten ze wel eerst een flesje kopen om hem daarna te vullen met kraanwater
Luiaard, glazen moet je ook afwassen dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee dat is lekker practisch
Past ie nu wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:07 schreef twiFight het volgende:
Thermoskan van 0.7L met koffie!![]()
die van 1L paste niet in mijn rugzak![]()
Fucking smetvreesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fucking 2.10, daar kun je bijna koffie van kopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:37 schreef kikoooooo het volgende:
Spa blauw kost op het station geen 1.70, maar 2.10. Gekkenwerk
Dit onderzoek was geloof ik gedaan door Spa etc. zelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik koop altijd eerst een flesje waar je inderdaad voor opgelicht word, en daarna vul ik het zo'n 10 keer. Maar daarna zitten er zoveel bacterieen aan de dop en rand van het flesje dat weggooien gewoon de beste optie is, waardoor je weer een nieuw flesje moet kopen en je weer opgelicht word en zo is het een vicieuze cirkel.
Dat is ook zo'n hoax van de bronwaterindustrie. Dat daar dan heel veel bacterien in zouden zitten. Als je het twee weken lang lauw laat staan ja. Maar als jij een slok neemt van een flesje bronwater en het drie weken lang laat staan net zo goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat suggereer je nu? Dat kraanwater hetzelfde is als apenpis? Werk je voor Spa of zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor iedereen die het te duur is, dit is gratis
Water uit de kraan is hygienischer dat water uit een fles(je)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het gekoeld is, gemakkelijk verpakt en hygienisch
Nee hij werkt voor Bavaria!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat suggereer je nu? Dat kraanwater hetzelfde is als apenpis? Werk je voor Spa of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |