cola is niet lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, water drinken
Neem gewoon cola
Idd, ik zoek ook altijd de vuilnisbakken door en als ik dan een flesje vind, ga ik het gauw aan de kraan vullen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef Ziewoarut het volgende:
...voor 1 euro 70 op het station van een halve liter terwijl het drinkwater in Nederland 1 euro 48 kost per 1000 liter...![]()
Vul je flesje dan gewoon aan de kraan idioten!
Echte bazen laten hun flesje vullen door hun bitch....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:05 schreef Salatrel het volgende:
echte mannen vullen hun flesje aan de beertender
flesje :x...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uit een pakje of uit een blikje? of flesje?
Ik heb een auto en ik kan benzine betalen, toch fiets ik elke dag 2x 8km naar m'n werk.quote:
Omdat het gekoeld is, gemakkelijk verpakt en hygienischquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik heb een auto en ik kan benzine betalen, toch fiets ik elke dag 2x 8km naar m'n werk.
Sommige dingen doe je niet, ook al kun je het betalen.
Waarom water in flesjes kopen, als je het ook uit de kraan kunt halen. Dan hoeft er maar één flesje voor je gemaakt te worden en hoeven ze niet van weet ik veel waar vandaan hierheen gevlogen en gereden te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |