Bronwater is juist geen puur water, er zitten mineralen in opgelost die het een smaakje geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Supersoep het volgende:
Je proeft toch godverdoeme geen verschil tussen puur water en water, tenzij je jezelf daarvan overtuigd, waarschijnlijk door de verpakking met een waterval waar een hert nog even wonderbaarlijk staat te grazen bij het oh zo groene gras. Het epitoom van de perfecte en ongetemde natuur, waar jij dan slokjes van mag nemen. In werkelijkheid wordt dat flesje ergens onder de kraan gezet.
Iedere gek kan witte rijst en volkoren rijst uit elkaar houden, of een vastkokende en kruimige aardappel. Wanneer je bewust kiest voor milieuvervuiling door 10.000 keer meer te betalen voor je water, ben je gewoon achterlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn ook mensen voor wie rijst = rijst en aardappels = aardappels
Mensenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je proeft toch godverdoeme geen verschil tussen puur water en water, tenzij je jezelf daarvan overtuigd, waarschijnlijk door de verpakking met een waterval waar een hert nog even wonderbaarlijk staat te grazen bij het oh zo groene gras. Het epitoom van de perfecte en ongetemde natuur, waar jij dan slokjes van mag nemen. In werkelijkheid wordt dat flesje ergens onder de kraan gezet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Iedere gek kan witte rijst en volkoren rijst uit elkaar houden, of een vastkokende en kruimige aardappel. Wanneer je bewust kiest voor milieuvervuiling door 10.000 keer meer te betalen voor je water, ben je gewoon achterlijk.
"De fabricage in 2004 van de plastieken flessen nodig voor de 26 miljard bronwater voor de Amerikanen, vergde meer dan 1,5 miljoen vaten olie, genoeg om er 100.000 auto's een jaar mee rijdend te houden."
En die hadden stuk voor stuk kraanwater kunnen drinken.
Wat zul je daar veel last van hebben in Naardenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:35 schreef Proximo het volgende:
[..]
Jammer dan weer dat amerikaans kraanwater zelden te drinken is door het chloor![]()
Ja inderdaad, maar dan moet je wel eerst een flesje hebben he!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:02 schreef Ziewoarut het volgende:
...voor 1 euro 70 op het station van een halve liter terwijl het drinkwater in Nederland 1 euro 48 kost per 1000 liter...![]()
Vul je flesje dan gewoon aan de kraan idioten!
Precies. Het zit het hem niet in de kwaliteit van het leidingwater, dat is natuurlijk prima. Zelfs zo prima dat het niet uitmaakt of je nu een merk water koopt of leidingwater pakt. Het boeit me echt totaal niet of ze het flesje gevuld hebben met leidingwater of dat het spa of bar le duc is. Maar als ik zin heb in water en ik ben op dat moment op een openbare plek als de uni of het station, dan maar een flesje water. En flesjes hervullen? Dan daalt de kwaliteit natuurlijk wel..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef Roscovitch het volgende:
Als ik zin heb in een flesje water koop ik hem gewoon, boeiend.
Leuk filmpje! Zo zie je dat het puur marketing is dat mensen bereid zijn om een euro voor een liter water te betalen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |