Nee, ik ga lunchen, ik verwacht bij terugkomst een dusdanig plaatje te zien dat mijn vrolijke padvinder zijn huid mag strekkenquote:
Lolwhut?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
dat mijn vrolijke padvinder zijn huid mag strekken
Wauw, je bent de eerste vandaag die vrolijk tegen me isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde dame, andere foto![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef IrishBastard het volgende:
Jammer van die metaalbekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde dame, andere foto.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Heb helemaal niks gedaan, iedereen schijnt chagrijnig en gestresst te zijn en mij daarover te moeten bellenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:12 schreef Mikkie het volgende:
Heb je nog helemaal niemand gezien of je heb je gewoon prutswerk afgeleverd?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef IrishBastard het volgende:
LRJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik naar college
The rock candy's melted, only diamonds now remain
dat topic ook verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |