Nee, het feit dat een goedkoper kaartje eigenlijk duurder is door meer tax vond ik raar. (zie mijn afbeeldingen)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet raar.. IK BEN TOCH VOOR 10 EURO NAAR LONDEN GEGAAN, DE HEEN REIS WAS 10 EN DE TERUG REIS GRATIS
ik heb ergens nog wel dat papiertje liggen, maar dan zou ik heeel erg moeten zoeken..
Schiphol is VEEEEEEL duurder!quote:
check post boven..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het feit dat een goedkoper kaartje eigenlijk duurder is door meer tax vond ik raar. (zie mijn afbeeldingen)
Echter kan jij niet gratis en voor 10 euro vliegen inclusief belasting. Er zat hoe dan ook belasting onder, of je had een of andere special belastingloos ticket maar dat lijkt me sterk.
Normaal betaal je in ieder geval zo'n 30 euro tax vanuit nederland. Vanuit italie betaal je ook zo'n 30 euro en spanje en engeland 10 euro.
Wat doet die daar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja een vriend van me zit er nudus een weekje daar vertoeven klonk wel aanlokkelijk
wil dan alleen wel een verdomde goedkope vlucht hebben anders heb ik er geen geld voor
!
Ciampino ligt inderdaad eindje van Rome vandaan, flink uurtje rijden nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar ben ik pas 6 keer geweest de afgelopen jaren
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het vliegveld ligt trouwens wel een redelijk eind uit de stad van wat ik mij kan herinneren.
Maar ik ben een hele arrogante FOK!user, die denkt dat hij dat wel even kan veranderen, als je zo onaardig blijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd dat ik een mod ben wil niet zeggen dat ik niet mag zeggen dat jij op moet rotten.
Op zich kan ik natuurlijk best met de trein naar Eindhoven.quote:
Kom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DAT VLIEGEN ECHT HONDERDEN EURO'S KOSTTE, IK BEN 21, WAT IS DIT?
deze zomer was t maar een half uurtje. Of had ik een onwijs goede taxi gevonden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doet die daar?
[..]
Ciampino ligt inderdaad eindje van Rome vandaan, flink uurtje rijden nog.
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Chillen en een taalcursusje doen ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doet die daar?
[..]
Doe wat je niet laten kunt dude.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ik ben een hele arrogante FOK!user, die denkt dat hij dat wel even kan veranderen, als je zo onaardig blijft.
Mag ik die wel leuke foto van je nu openbaar posten of niet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
jitzze, zit jij ook op het flitsforum?
Jaja, doe eens een hele screenshot van de paginaquote:
Dat is geen echte ja, alleen als je ja zegt, doe ik het.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
Doe wat je niet laten kunt dude.
had er vanmiddag wat rondgelezen, zag je username ineensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral om kansloze harry's uit te lachen
Zit jij daar ook dan?
Lange tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Chillen en een taalcursusje doen ofzo!
[..]
Doe wat je niet laten kunt dude.
whehe, dat zou kunnen. Maar zo vaak kom ik daar niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had er vanmiddag wat rondgelezen, zag je username ineens
Waarom zou je 'm uberhaupt willen posten? En in dat geval, nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is geen echte ja, alleen als je ja zegt, doe ik het.
Ik heb last van een ernstige vorm van internet etiquette.
Ah oke. Normaal gaan we altijd met de auto (en caravanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
je moet eens dat topic lezen over mensen die blauwe lampjes in bouwen en dan ook nog vinden dat t magquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde eens weten hoe het zat met die flitslampjes achter je grill enzomaar t is dus sinds maart verboden ookal zijn ze wit begreep ik
Jij was toch degene die iedere maand wel tig bekeuringen kreeg?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
jitzze, zit jij ook op het flitsforum?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja, doe eens een hele screenshot van de pagina
Welterusten, emimich.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm uberhaupt willen posten? En in dat geval, nee.
En nu ben ik slapen, dagdag.
ik wil graag witte inbouwen en groot/koplicht laten wisselenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je moet eens dat topic lezen over mensen die blauwe lampjes in bouwen en dan ook nog vinden dat t mag
jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij was toch degene die iedere maand wel tig bekeuringen kreeg?![]()
Omdat je er juist op DIE foto echt goed uitkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm uberhaupt willen posten? En in dat geval, nee.
En nu ben ik slapen, dagdag.
Camorraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke. Normaal gaan we altijd met de auto (en caravan) naar Italië maar eerder dit jaar ben ik met school naar Napels en Rome geweest waarna we terugvlogen van Ciampino.
Napels is trouwens geen aanrader![]()
wie swarma? Ik krijg ze bijna nooit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij was toch degene die iedere maand wel tig bekeuringen kreeg?![]()
BOHquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ? Dan ben je dus een 10tje kwijt, heen en terug, een week er tussen
Maar Eindhoven, dat ligt echt in the middle of nowhere!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ? Dan ben je dus een 10tje kwijt, heen en terug, een week er tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geloof mij maar voortaan eerder hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BOHdat is ziek goedkoop. Dat is een fucking retourtje amsterdam
Waarom is het in februari 2010 nou ineens weer een stuk duurder
Dat zou ik ook wel willen, helaas valt het allemaal onder niet toegestane verlichting.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil graag witte inbouwen en groot/koplicht laten wisselen
zo'n led ding met ''rechts houden'' op de zonneklep lijkt me ook wel iets
En jij woont ook nog eens fucking dichtbij het vliegveld. Mijn treinkaartjes kosten 2x zo duur als de vluchtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geloof mij maar voortaan eerder he
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Eindhoven, dat ligt echt in the middle of nowhere!Dan blijf je de dag van te voren toch hier slapen, en dan gaan we daarna naar Eindhoven, en naar Londen, en dan natuurlijk naar de lion kingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik had hem ook op vertrek vanuit eindhoven gezet..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij woont ook nog eens fucking dichtbij het vliegveld. Mijn treinkaartjes kosten 2x zo duur als de vlucht
Nu nog even vrij regelen op school.
In de herfstvakantie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan blijf je de dag van te voren toch hier slapen, en dan gaan we daarna naar Eindhoven, en naar Londen, en dan natuurlijk naar de lion king
opzich is het afstaan/boete geen probleem, strafblad is alleen kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, helaas valt het allemaal onder niet toegestane verlichting.
* LudoSanders jaloers is.quote:
Tsja, Napels. Uniek is het enige dat ik daar over weet uit te brengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke. Normaal gaan we altijd met de auto (en caravan) naar Italië maar eerder dit jaar ben ik met school naar Napels en Rome geweest waarna we terugvlogen van Ciampino.
Napels is trouwens geen aanrader![]()
Ehm wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had hem ook op vertrek vanuit eindhoven gezet..
Aankomende zaterdag t/m dinsdagquote:
behoorlijk, en of dat t nou waard is...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opzich is het afstaan/boete geen probleem, strafblad is alleen kut
Ik ben vanaf morgenmiddag tot de 27e vrijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag t/m dinsdag
Laten we de rest kiezen!quote:
Ik vanaf vanmiddag (donderdagmiddag dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgenmiddag tot de 27e vrij
I know.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:00 schreef jitzzzze het volgende:
alleen of samen is de vraag en dan met antwoorden ja en nee? Dat kan toch heul niet?
Ik heb ja gestemd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we de rest kiezen!
FUUUUU]
Faler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we de rest kiezen!
FUUUUU]
Mijn rooster is vele malen "chiller"!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vanaf vanmiddag (donderdagmiddag dus) t/m de 25e
Jij probeert een wit voetje te halen?quote:
quote:
Lullorzzzquote:
stfu. Ik heb tenminste woensdag en donderdag maar 4/2 uur les.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn rooster is vele malen "chiller"!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij probeert een wit voetje te halen?
Zo, nou toe maar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
stfu. Ik heb tenminste woensdag en donderdag maar 4/2 uur les.
Ik stemde alleen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
De enige stemmers op die poll zijn de hoofdrolspelers zelf heb ik het idee. De rest zal het een worst wezen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:02 schreef jitzzzze het volgende:
alleen natuurlijk, één blik op zh zijn weelderige haardos en alle romantiek is vervlogen
Misschien kunnen we Ado erbij betrekken.quote:
IK HEB HAARquote:
Yup, als oprecht altruist ben ik ernstig op zoek naar erkennig van iemand die in Leiden gaat schrikken hoe vaak hij mijn naam gaat horen, en een meisje die PM-metjes tegen haar beloftes in niet beantwoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
Jij probeert een wit voetje te halen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup, als oprecht altruist ben ik ernstig op zoek naar erkennig van iemand die in Leiden gaat scrikken hoe vaak hij mijn naam gaat horen, en een meisje die PM-metjes tegen haar beloftes in niet beantwoord.
Ik vind jullie wel bij elkaar passen eigenlijk, en Londen is geweldig, maar ga dan wel net voor kerst, dan is het op zijn mooist.
KUT.quote:
Je vindt jezelf wel heel wat he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup, als oprecht altruist ben ik ernstig op zoek naar erkennig van iemand die in Leiden gaat scrikken hoe vaak hij mijn naam gaat horen, en een meisje die PM-metjes tegen haar beloftes in niet beantwoord.
Wat moet ik nou weer beantwoorden aan die PM ? Je vindt dat ik je niet hielp toen jij vond dat dat nodig was op fok, en vervolgens zeg je dat ík jou met rust moet laten ? What the..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel bij elkaar passen eigenlijk, en Londen is geweldig, maar ga dan wel net voor kerst, dan is het op zijn mooist.
Zullen we daar gaan zuipen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:08 schreef Japsnars het volgende:
Na mijn open dag in delft kan ik wel in leiden uitstappen en de videotheek op gaan zoeken
Ik wist dat ik je die link nooit had moeten sturen.quote:
"Is dat niet die FOK!er van die filmpjes?"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
Als ik morgenavond in Leiden uitga zal ik een foto meenemen en kijken hoeveel mensen je herkennen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we daar gaan zuipen?
[..]
Ik wist dat ik je die link nooit had moeten sturen.
Yusssquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Is dat niet die FOK!er van die filmpjes?"
Hij staat in m'n Fobo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt moet je het zeggen en dan edit ik mijn huidige post en dan zal ik hem nooit meer re-posten
Wanneer? Nemen we allebei een hockeystick mee.quote:
Waarom leg je alle positieve opmerkingen negatief uit?quote:
Blablabla, ik had het helemaal niet daarover. Ik had het over dat jij jezelf zo ontzettend populair voelt. Maar ondertussen wel hier terugkruipen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom leg je alle positieve opmerkingen negatief uit?
Ik ben van mening dat jullie samen naar London moeten gaan, zo net voor kerst, omdat het dan op zijn mooist is, en een mooi hotel moeten zoeken met 1 bed, het liefst zo'n luxe suite, en moeten genieten, wat is daar nou tegen?
Het hele verhaal wat je er voor zei misschien .. ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom leg je alle positieve opmerkingen negatief uit?
Ik ben van mening dat jullie samen naar London moeten gaan, zo net voor kerst, omdat het dan op zijn mooist is, en een mooi hotel moeten zoeken met 1 bed, het liefst zo'n luxe suite, en moeten genieten, wat is daar nou tegen?
www.ryanair.comquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
op welke site haal je die goedkope vluchten vandaan
Ryanair.comquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
op welke site haal je die goedkope vluchten vandaan
2 november aber ich habe keiner hockeystickquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij staat in m'n Fobo.
[..]
Wanneer? Nemen we allebei een hockeystick mee.
2 november kan ik wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ryanair.com
[..]
2 november aber ich habe keiner hockeystick
Alhoewel, misschien heeft mijn der oude nog liggen![]()
Oeh, dat gaan er veel zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
Als ik morgenavond in Leiden uitga zal ik een foto meenemen en kijken hoeveel mensen je herkennen.
Ja.. bij sommigequote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu alsnog die kuttoeslagen betalenik dacht dat die afgeschaft waren
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oeh, dat gaan er veel zijn.
Bij voorkeur Iraanse, Armeense, en Marokkaanse mannen, dan in de leeftijdsgroep van 20 tot 25, en studentenmeisjes tussen de 18 en 24 jaar van blanke afkomst, dan maak ik het meest kans.
dus gewoon net zoveel dagen aanklikken totdat hij er niet bijstaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. bij sommige
Maar je moet goed zoeken en dan heb je dus bijvoorbeeld retourtje londen voor 'n tientje
Tuurlijk, gezelli, kom jij naar Catena voor het Halloweenfeest 23 oktober?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.Kom je ook gezellig?
Als jij mij introduceert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezelli, kom jij naar Catena voor het Halloweenfeest 23 oktober?
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.quote:
Ze moeten vermeld worden en in de prijs opgenomen zijn en niet meer achteraf er nog even snel bijgezet worden. Verder mag er nog steeds 400% toeslag berekend wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nu alsnog die kuttoeslagen betalenik dacht dat die afgeschaft waren
Zie ik je dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.
Oke, sounds goodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die studentenmeisjes zal ik vast wel tegenkomen, ga als het goed is naar de Hifi.Kom je ook gezellig?
En Jap, ik heb ook een fiets in Leiden!
hoe bedoel je 400%?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze moeten vermeld worden en in de prijs opgenomen zijn en niet meer achteraf er nog even snel bijgezet worden. Verder mag er nog steeds 400% toeslag berekend worden
En waarom mag jij zoveel intro's meenemen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
No problem, dat mag. Ik mag zonder telefoontje minstens 2 personen meenemen, met telefoontje meer.
Ja maar Rotterdam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, sounds good![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om vervolgens 3 november op de eurasmus een meeloopdag te doen op het erasmus bij IBA (een studie die mijn neef ook doet en heel interessant klinkt)
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam.
Wear a vulva around your neck
[ afbeelding ]
http://www.doobybrain.com(...)va-around-your-neck/![]()
Zo werkt dat daar, dat heeft niets met mij te maken, hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom mag jij zoveel intro's meenemen dan?
Is goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Deal, ik PM je wel voor de adres gegevens.
Het lijkt me ergens nog wel lachen ook...
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn?
En IBA is een internationale studie dus behalve nederlanders zijn er ook veel buitenlanders die de studie volgen en volgens mijn neef is het dus allemaal heel leuk enzo.
IBCM klinkt ook leuk maar die heeft alleen op maandagen meeloopdagen
Is er meer keus?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam.
Wear a vulva around your neck
[ afbeelding ]
http://www.doobybrain.com(...)va-around-your-neck/![]()
No way, OV vanaf hilversumquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Lijkt me wel bijzonder om jou een keer in het echt mee te maken.
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!
Ah, ik dacht dat je daar in die club ook allemaal connecties hadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo werkt dat daar, dat heeft niets met mij te maken, hoor.
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Lijkt me wel bijzonder om jou een keer in het echt mee te maken.
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar dan woon je straks in Rotterdam!
Bijzonder als het ontmoeten van iemand die je alleen online kent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?
Nee, hij heeft nog wat kloons.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
is iqm trouwens permanent gestopt?
heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
Geen idee.quote:
Nog niet. Maar ik hoop binnen niet al te lange tijd daar wel te vertoeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No way, OV vanaf hilversum![]()
Jij woont toch ook niet in leiden?
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bijzonder als het ontmoeten van iemand die je alleen online kent.
Jij moet het gevoel kennen of niet soms?
Ja, Suarez - Argentinie 1-0quote:
Ik heb duidelijk niet het syndroom van Down, of het het andere is mag in het midden blijven, maar die suggestie is niet erg vriendelijk, met alle respect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijzonder op de manier van Johnny Depp tegen het lijf lopen in het winkelcentrum, of bijzonder op de manier zoals iemand met het syndroom van down een bijzonder persoon is?
Ik wil er wel 1, maar dan vind ik wel dat ik het hele assortiment moet kennen, misschien krijg ik spijt als ik nu een keuze maak en er blijkt meer te zijnquote:
Ik zei niet dat je dat had, ik vroeg of het bijzonderheidsniveau/de bijzonderheidssoort daarmee te vergelijken was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk niet het syndroom van Down, of het het andere is mag in het midden blijven, maar die suggestie is niet erg vriendelijk, met alle respect.
Dat was een fictief voorbeeld, maar ik zie prijzen van 0,99 voor de reis en 15 euro aan toeslag. Da's nog meer dan 400% dus..quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:39 schreef swarmahoer het volgende:
Je kan ze ook allemaal verzamelen. En voor je kinderen natuurlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1, maar dan vind ik wel dat ik het hele assortiment moet kennen, misschien krijg ik spijt als ik nu een keuze maak en er blijkt meer te zijn
quote:
quote:
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooistequote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ze ook allemaal verzamelen. En voor je kinderen natuurlijk!
Ik zou voor de Negerin gaan, dat maakt het spannend!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooiste
ik vind het wel een goed idee
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan wil ik alsnog beginnen met de mooiste
ik vind het wel een goed idee
0-1, ik ga er ff voor zitten. Die Uruguayanen gaan nog wel ff flink schoppen denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
Wtf dit Argentinië - Urugay is meer rugby
Mwa, daar heb ik dan weer niet zoveel mee...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou voor de Negerin gaan, dat maakt het spannend!
Die op een oesterzwam lijkt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, daar heb ik dan weer niet zoveel mee...
Ik zat aan die hele grote te denken, die zijn ook wel bijzonder
Ja, mn eigen is dan ook weer zoietsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Celebrate your own beauty.
After purchasing send me a convo describing your Vagina: the shape of your inner and outer labia, colors, how much or how little your inner labia extend out from your outer labia, how well hidden your clitoris is, is it heavily hooded or can you see it fairly easily?
For those who are not afraid to show off their Vagina and want a perfect portrait of their Vagina, send 2-3 pictures along with the description.
I will then send you a convo with a picture of all of the chains I currently have in stock attached so you can pick the one you like.
Never made with a mold. The pendant on this necklace will measure about 2" x 1". Each pendant is coated with a protective glaze.
If you have any questions convo me. <3
~Vulva
Iddquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
0-1, ik ga er ff voor zitten. Die Uruguayanen gaan nog wel ff flink schoppen denk ik.
Ola Ludo S. How are you doing?quote:
Vrij goed, zo slapen. Jij?quote:
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.quote:
Die vermoeidheid ken ik, daar ga ik wat tegen doen. Trusten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.
Modjes die baggerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goed. Vrij moe, morgen 4 uur pas een bijeenkomst, uit kunnen slapen en zoekende naar bagger om in te baggeren.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vermoeidheid ken ik, daar ga ik wat tegen doen. Trusten.
Ook ik ben een user.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Modjes die baggeren
Jij hoort een goed voorbeeld te geven!
Het geeft wel een nieuwe dimensie tijdens dates!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mn eigen is dan ook weer zoiets
Ik durf wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaan we heen trouwens, als je echt durft.
Trusten.
En user. User met een kleur. Kunnen we lang en kort over lullen, maar ook ik poog lol te trekken (hihi trekken) uit FOK! Immers een hobby hè. En ik ga niet iedere dag op de automagische piloot zitten modden omdat het moet. Sowieso omdat het anders niet vol te houden is wanneer je een druk forum moet modden.quote:
Oneens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En user. User met een kleur. Kunnen we lang en kort over lullen, maar ook ik poog lol te trekken (hihi trekken) uit FOK! Immers een hobby hè. En ik ga niet iedere dag op de automagische piloot zitten modden omdat het moet. Sowieso omdat het anders niet vol te houden is wanneer je een druk forum moet modden.
Mooi. Is het erg als ik er niks mee doe?quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi. Is het erg als ik er niks mee doe?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef zarGon het volgende:
WRAAAAGGGHHHH.
Wat een ontiegelijk vuige smiley..
Absoluut neutraal, niet meekleppen niet meeposten. Enkel en alleen posts die tegen de regels zijn deleten en topics die tegen de regels zijn sluiten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef Biogarde het volgende:
Hoe moet ik me opstellen dan? Ik voel me helemaal geen moderator. Nooit gevoeld ook![]()
Gewoon lekker meekleppen
Die in de PI is nog vuigerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:19 schreef zarGon het volgende:
WRAAAAGGGHHHH.
Wat een ontiegelijk vuige smiley..
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Absoluut neutraal, niet meekleppen niet meeposten. Enkel en alleen posts die tegen de regels zijn deleten en topics die tegen de regels zijn sluiten.
De leven draait door.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De leven als een modje is sjwaar!
Hoop ook dat hij het expres deedquote:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:24 schreef zarGon het volgende:
Youssef en Kamal,. Als je melig bent is het best geinig.
Wiesda?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:26 schreef zarGon het volgende:
Hallo, Bio? HOOR JE ME?!
[ afbeelding ]
Oh my God.quote:
Die comments zijn ook mooiquote:
quote:die Kamal wilt zeker zijn egte stem zeker niet laten horen omdat zijn ouders er8ter komen
quote:wat een kanker mongooltjes die yousef en kamal zijn vast geen echte turken pussy's
quote:
Davut en Goker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:35 schreef zarGon het volgende:
Als het Turken waren, zouden ze Yusuf en Kemal heten.
Je doet je voor als hosselaar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben even douchen, poepie.
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:46 schreef Zotheid het volgende:
Eigenlijk is dit heel triets maar ik kan alleen maar:
Dat stuk van "Alsikjullieoptvziedanspuugikopdetv..."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo slecht dat et weer goed is
Ik ging om half 11 slapen. en ik ben kapotquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet volgens mij voortaan eerder naar bed
Bij mij was het bijna 2 uurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ging om half 11 slapen. en ik ben kapot
Vrijdag moet ik oppassen, zaterdag ga ik dan maar schoenen halen denk ik zo en zondag wss naar zhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
En wat ga je dit weekend allemaal doen?![]()
Ik ga vrijdag middag naar Chai, dan batsen. en zondag avond weer terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik oppassen, zaterdag ga ik dan maar schoenen halen denk ik zo en zondag wss naar zh
Zondag avond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag middag naar Chai, dan batsen. en zondag avond weer terug.
Zo laat ook weer niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zondag avond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat ?
Ofja, zo laat dat je de laatste bus naar huis hebt ? of een na laatste ?
Dat is de laatste bus toch ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo laat ook weer niet.
Ik pak de bus van 20 voor 12.
Oe, dan ben je lang bezig, is dat niet vermoeiend?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag middag naar Chai, dan batsen. en zondag avond weer terug.
Jawel. Maar ik houd het wel een paar uurtjes vol hoor. Achterelkaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, dan ben je lang bezig, is dat niet vermoeiend?
Jahaaa, dat is de laatsteee 23:40quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik pak altijd die van 20 voor 11.
O, ik dacht dat je bedoelde van vrijdagmiddag tot zondagavond!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik houd het wel een paar uurtjes vol hoor. Achterelkaar.
Ademhalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je bedoelde van vrijdagmiddag tot zondagavond!
Wat doe je tussendoor dan?
O, dat is wel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ademhalen.
Nee grapje, We gaan zaterdag uit eten omdat we dan 3 maanden iets hebben.
We zien wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is wel leuk
Waar ergens, of loop je gewoon de dommelstraat in en zie je wel?
En goedkoopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort weer eens naar de Effenaar. Kun je altijd lekker eten
Dat ook, maar dat is niet mn belangrijkste overweging, ik vind het gewoon echt lekkerquote:
Ow, we gaan trouwens in Deventer uit eten, niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort weer eens naar de Effenaar. Kun je altijd lekker eten
O ja, jij ging die kant opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ow, we gaan trouwens in Deventer uit eten, niet in Eindhoven.
Sorry, ik ga zo naar de les!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
Laat me niet alleen met mijn project opdracht!!11!
Makes me feel better!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ga zo naar de les!
Maar treur niet, ik was net ook in de steek gelaten
Daar ben ik dan! Wat zijn je andere 2 wensen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zijn er 's middags geen bazen in de SC?
Ik wens een oneindig aantal wensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar ben ik dan! Wat zijn je andere 2 wensen?
Basisschool scholieren die jailbaits posten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:40 schreef Adolecens het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat dit topic vol met pubers en andersoortig jong gespuis zit, overdag is er geen bal te doen en zit iedereen op school!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:40 schreef Adolecens het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat dit topic vol met pubers en andersoortig jong gespuis zit, overdag is er geen bal te doen en zit iedereen op school!
huh?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:51 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
Basisschool scholieren die jailbaits posten.![]()
quote:
Nee. Beledigd.quote:
Nvm.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
huh?
[..]
Voel je je aangesproken?
Ik had een chocolademuffin, had 'm vanmorgen gekocht en had er al de hele dag trek in.. At ik 'm net half op, werd ik misselijk en wilde ik de rest niet meerquote:
Ik ben solidair met de kindjes in Sudan.quote:
Misschien is de andere helft beter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een chocolademuffin, had 'm vanmorgen gekocht en had er al de hele dag trek in.. At ik 'm net half op, werd ik misselijk en wilde ik de rest niet meer!
Ahquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de kindjes in Sudan.
Dikzak!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah
Ik heb ook honger maar eet niet omdat ik moet afvallen
Nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
Goh, zeg, dus. Iemand nog wat meegemaakt vandaag?
Deh es nie veul, moat!quote:
Ligt aan het bier, het is zo lekkerquote:
Wat voor één, wat zat er allemaal op, hoe dik was de bodem en heb je hem knapperig gebakken?quote:
Deed ik vroeger ook wel eens tot groot ongenoegen van mijn moeder.quote:
Casa di mama Salami, Salami en kaasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat voor één, wat zat er allemaal op, hoe dik was de bodem en heb je hem knapperig gebakken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook wel eens tot groot ongenoegen van mijn moeder.
Dan zei ze: "Ludo doe de bril omhoog, dames zitten ook graag droog!"quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zei ze: "Ludo doe de bril omhoog, dames zitten ook graag droog!"
Samen met de moeder van Devvie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef kurk_droog het volgende:
ik vanavond weer bij de makro werken
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar denk je toch meteen aan?
neequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samen met de moeder van Devvie?
En dat heeft nog 83 followers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://twitter.com/dushi_kimberley
06 -11?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://twitter.com/dushi_kimberley
Wie niet?quote:
Ja, het oude alarmnummer?quote:
Ja, dat snap ik wel...quote:
Als ze tegenstribbelen is het toch minder leuk hè? Moet je ze weer hardhandig vastbinden en dat gekerm werkt ook niet bevorderend voor je libido.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, zo maar weer weg
Stom
Ik heb wel zin in een spelletje vanavond, hopen dat de kindjes mee willen doen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp de lol van twitter niet
Wat boeit het mensen of ik mn muziek hard heb staan, de aardbeien te duur vind, of naar de wc moet?
Ik kan redelijk wat humor waarderen, maar dit vind ik echtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ze tegenstribbelen is het toch minder leuk hè? Moet je ze weer hardhandig vastbinden en dat gekerm werkt ook niet bevorderend voor je libido.
Je zegt niet zoveel, dat scheelt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja idd.
https://twitter.com/Wat_4EBE_zegt
Die twitter is niet eens van mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zegt niet zoveel, dat scheelt...
Ga Ado volgen
't Lijkt wel of FOK! steeds meer Libelle users heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan redelijk wat humor waarderen, maar dit vind ik echt
Google: twitter Adolecensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die twitter is niet eens van mij![]()
Link...?
Heeft daar weinig mee te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Lijkt wel of FOK! steeds meer Libelle users heeft.
herhaal de grap. Ik weet zeker dat het een goede isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Lijkt wel of FOK! steeds meer Libelle users heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |