Nee, het feit dat een goedkoper kaartje eigenlijk duurder is door meer tax vond ik raar. (zie mijn afbeeldingen)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet raar.. IK BEN TOCH VOOR 10 EURO NAAR LONDEN GEGAAN, DE HEEN REIS WAS 10 EN DE TERUG REIS GRATIS
ik heb ergens nog wel dat papiertje liggen, maar dan zou ik heeel erg moeten zoeken..
Schiphol is VEEEEEEL duurder!quote:
check post boven..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het feit dat een goedkoper kaartje eigenlijk duurder is door meer tax vond ik raar. (zie mijn afbeeldingen)
Echter kan jij niet gratis en voor 10 euro vliegen inclusief belasting. Er zat hoe dan ook belasting onder, of je had een of andere special belastingloos ticket maar dat lijkt me sterk.
Normaal betaal je in ieder geval zo'n 30 euro tax vanuit nederland. Vanuit italie betaal je ook zo'n 30 euro en spanje en engeland 10 euro.
Wat doet die daar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja een vriend van me zit er nudus een weekje daar vertoeven klonk wel aanlokkelijk
wil dan alleen wel een verdomde goedkope vlucht hebben anders heb ik er geen geld voor
!
Ciampino ligt inderdaad eindje van Rome vandaan, flink uurtje rijden nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar ben ik pas 6 keer geweest de afgelopen jaren
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het vliegveld ligt trouwens wel een redelijk eind uit de stad van wat ik mij kan herinneren.
Maar ik ben een hele arrogante FOK!user, die denkt dat hij dat wel even kan veranderen, als je zo onaardig blijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd dat ik een mod ben wil niet zeggen dat ik niet mag zeggen dat jij op moet rotten.
Op zich kan ik natuurlijk best met de trein naar Eindhoven.quote:
Kom!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DAT VLIEGEN ECHT HONDERDEN EURO'S KOSTTE, IK BEN 21, WAT IS DIT?
deze zomer was t maar een half uurtje. Of had ik een onwijs goede taxi gevonden?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doet die daar?
[..]
Ciampino ligt inderdaad eindje van Rome vandaan, flink uurtje rijden nog.
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Chillen en een taalcursusje doen ofzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doet die daar?
[..]
Doe wat je niet laten kunt dude.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ik ben een hele arrogante FOK!user, die denkt dat hij dat wel even kan veranderen, als je zo onaardig blijft.
Mag ik die wel leuke foto van je nu openbaar posten of niet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
jitzze, zit jij ook op het flitsforum?
Jaja, doe eens een hele screenshot van de paginaquote:
Dat is geen echte ja, alleen als je ja zegt, doe ik het.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
Doe wat je niet laten kunt dude.
had er vanmiddag wat rondgelezen, zag je username ineensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooral om kansloze harry's uit te lachen
Zit jij daar ook dan?
Lange tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Chillen en een taalcursusje doen ofzo!
[..]
Doe wat je niet laten kunt dude.
whehe, dat zou kunnen. Maar zo vaak kom ik daar niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had er vanmiddag wat rondgelezen, zag je username ineens
Waarom zou je 'm uberhaupt willen posten? En in dat geval, nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is geen echte ja, alleen als je ja zegt, doe ik het.
Ik heb last van een ernstige vorm van internet etiquette.
Ah oke. Normaal gaan we altijd met de auto (en caravanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
je moet eens dat topic lezen over mensen die blauwe lampjes in bouwen en dan ook nog vinden dat t magquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde eens weten hoe het zat met die flitslampjes achter je grill enzomaar t is dus sinds maart verboden ookal zijn ze wit begreep ik
Jij was toch degene die iedere maand wel tig bekeuringen kreeg?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
jitzze, zit jij ook op het flitsforum?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja, doe eens een hele screenshot van de pagina
Welterusten, emimich.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm uberhaupt willen posten? En in dat geval, nee.
En nu ben ik slapen, dagdag.
ik wil graag witte inbouwen en groot/koplicht laten wisselenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je moet eens dat topic lezen over mensen die blauwe lampjes in bouwen en dan ook nog vinden dat t mag
jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij was toch degene die iedere maand wel tig bekeuringen kreeg?![]()
Omdat je er juist op DIE foto echt goed uitkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm uberhaupt willen posten? En in dat geval, nee.
En nu ben ik slapen, dagdag.
Camorraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke. Normaal gaan we altijd met de auto (en caravan) naar Italië maar eerder dit jaar ben ik met school naar Napels en Rome geweest waarna we terugvlogen van Ciampino.
Napels is trouwens geen aanrader![]()
wie swarma? Ik krijg ze bijna nooit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij was toch degene die iedere maand wel tig bekeuringen kreeg?![]()
BOHquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ? Dan ben je dus een 10tje kwijt, heen en terug, een week er tussen
Maar Eindhoven, dat ligt echt in the middle of nowhere!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ? Dan ben je dus een 10tje kwijt, heen en terug, een week er tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geloof mij maar voortaan eerder hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BOHdat is ziek goedkoop. Dat is een fucking retourtje amsterdam
Waarom is het in februari 2010 nou ineens weer een stuk duurder
Dat zou ik ook wel willen, helaas valt het allemaal onder niet toegestane verlichting.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil graag witte inbouwen en groot/koplicht laten wisselen
zo'n led ding met ''rechts houden'' op de zonneklep lijkt me ook wel iets
En jij woont ook nog eens fucking dichtbij het vliegveld. Mijn treinkaartjes kosten 2x zo duur als de vluchtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geloof mij maar voortaan eerder he
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Eindhoven, dat ligt echt in the middle of nowhere!Dan blijf je de dag van te voren toch hier slapen, en dan gaan we daarna naar Eindhoven, en naar Londen, en dan natuurlijk naar de lion kingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik had hem ook op vertrek vanuit eindhoven gezet..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij woont ook nog eens fucking dichtbij het vliegveld. Mijn treinkaartjes kosten 2x zo duur als de vlucht
Nu nog even vrij regelen op school.
In de herfstvakantie?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan blijf je de dag van te voren toch hier slapen, en dan gaan we daarna naar Eindhoven, en naar Londen, en dan natuurlijk naar de lion king
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |