Ja Elize, maar dan moet ik eerst infiltreren bij Minerva.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nu zul je iemand moeten vinden met een E.
Rot op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij gaat het echt maken in het leven inderdaad.
Dat zijn van die gele toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:19 schreef jitzzzze het volgende:
potverdorie, wat zijn koplopers toch fijne treinen
Niet Of Nooit Geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent de gangmaker op het verkeerde feest.
daar kom je als bouwpakket weer onder vandaan, ikea voor gevorderden zeg maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar je dan onder komt waarna je met een spatel van de rails afgeschraapt moet worden?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
daar kom je als bouwpakket weer onder vandaan, ikea voor gevorderden zeg maar.
Dat is meer een puzzel hoor, laat Ria daar nu net van houden!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar je dan onder komt waarna je met een spatel van de rails afgeschraapt moet worden?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Trouwens, zotheid:
[ afbeelding ]
'09
het wonder is geschied! Halleluja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eerste keer dat ik om jou moet lachen geloof ik!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
daar kom je als bouwpakket weer onder vandaan, ikea voor gevorderden zeg maar.
Ja inderdaad, maar het is zooooooooooo fucking goedkoopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Dikke faal ouwe!
En ik zag het zelf ook niet.
Say whut!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is meer een puzzel hoor, laat Ria daar nu net van houden!
[ afbeelding ]
Dit is Ria.
We kunnen een meet houden in Barcelona!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar het is zooooooooooo fucking goedkoop![]()
Ik zou Ria wel willen helpen met puzzelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is meer een puzzel hoor, laat Ria daar nu net van houden!
[ afbeelding ]
Dit is Ria.
Klasgenoot, zei laatst dat hij bepaalde treinen zo lekker op de rails vond liggen.quote:
Heenreis 43-50 euro, terugreis 23-33quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We kunnen een meet houden in Barcelona!
Wel een gezellig mens volgens mij. Krijg je een koekje en thee enzo. Het is vast een schat van een mens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou Ria wel willen helpen met puzzelen.
Als je beter zoekt goedkoper hoor, naar londen was een 10tjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heenreis 43-50 euro, terugreis 23-33
Geef de volgende keer maar een gil, dan zal ik het eens proberenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je moet van goede huizen komen om Billy in elkaar te zetten
dat is wel een enorme nerd uitdrukkingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klasgenoot, zei laatst dat hij bepaalde treinen zo lekker op de rails vond liggen.
Tja, welke treinen niet...
heen en terug samen een 10tje trouwensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je beter zoekt goedkoper hoor, naar londen was een 10tje
Een 10tje? Heen en weer? Ik heb het over die vliegreis inclusief belasting he..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging naar Dublin met gratis tickets, op de belasting naquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat Billy zelf wel even gilt, vlak voordat de intercity van kwart voor 12 over hem heen rijdtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef de volgende keer maar een gil, dan zal ik het eens proberen
Zonder tax ja, maar die kwam er ook niet later bij ofzo heur, dat was gewoon.. zonder taxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een 10tje? Heen en weer? Ik heb het over die vliegreis inclusief belasting he..
Zonder belasting is dit ook een tientje ja
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik denk dat Billy zelf wel even gilt, vlak voordat de intercity van kwart voor 12 over hem heen rijdt
Dat kan nooit, vliegtax vanuit nederland is al zo'n 30 euro op Nederland-London.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zonder tax ja, maar die kwam er ook niet later bij ofzo heur, dat was gewoon.. zonder tax
Hij is dan ook een beetje raar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is wel een enorme nerd uitdrukking
Maar er zijn treinen die comfortabeler zijn dan andere.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kan nooit, vliegtax vanuit nederland is al zo'n 30 euro op Nederland-London.
Tssssk, de hatelijkheid..quote:
Dat soort verhalen hoor je soms wel eens, heb er toch moeite mee om dat te geloven. En nee, ik ga het niet proberenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien dat hij nog een kans maakt als hij gaat liggen, onder de trein is vaak genoeg ruimte.
Dan ben je natuurlijk wel screwed als er per ongeluk toch iets uitsteekt
Dat geloof ik ook jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel een gezellig mens volgens mij. Krijg je een koekje en thee enzo. Het is vast een schat van een mens.
Rome.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook ja!
En wie zoekt er een hele goedkope vlucht naar Rome voor me?
Ik geloofde er ook geen fuck van maar ik heb wel eens een aantal filmjes gezien waarin het gebeurde. Maar die kunnen natuurlijk ook gewoon gemonteerd zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je soms wel eens, heb er toch moeite mee om dat te geloven. En nee, ik ga het niet proberen
Lieverd dat ik een mod ben wil niet zeggen dat ik niet mag zeggen dat jij op moet rotten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tssssk, de hatelijkheid..
Wat jij als mod doet...
Miscchien heeft pub ALWEER een nieuwe mod nodig... :p
Waaaaaaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
Dit is trouwens ook raar:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is niet raar.. IK BEN TOCH VOOR 10 EURO NAAR LONDEN GEGAAN, DE HEEN REIS WAS 10 EN DE TERUG REIS GRATISquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
dat blijktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is dan ook een beetje raar.
Ja een vriend van me zit er nuquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waaaaaaat?
Ik wist niet dat vliegen zo goedkoop kon zijn.
15 euro, met de taxi kom je dan nog niet eens in Voorburg.
Daar ben ik pas 6 keer geweest de afgelopen jarenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook ja!
En wie zoekt er een hele goedkope vlucht naar Rome voor me?
Ben ik trouwens de enige die plaatjes van die site niet kan zien?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |