Wie denk jij dat er wint?quote:
Allright, won't happenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe, nee hoor. Tenzij ik jou saai vind. Dus als ik stil ben, of ik ga steekjes onder water geven dan weet je genoeg
.
Je lijkt mij wel. Moeilijk is dat he, gewoon oprecht aardig zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allright, won't happen. Ik geef trouwens ook steekjes onder water cq. kraak dingen af als ik je leuk vindt.
Waarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
4EBE GEEFT NET TOE DAT ZE MIJ LEUK VINDT!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Je zitten weer over Lamon te praten zeker.quote:
Wie doet dat niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allright, won't happen. Ik geef trouwens ook steekjes onder water cq. kraak dingen af als ik je leuk vindt.
Ik vroeg of je goedkoop was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Hoe laat begint het feest?quote:
Nooit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zitten weer over Lamon te praten zeker.
Een beetje het gesprek verplaatsenquote:
Soms kan ik het wel, ligt aan m'n bui, maar meestal ben ik sarcastisch. Ook weer niet té sarcastisch, dat zou gaan vervelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel. Moeilijk is dat he, gewoon oprecht aardig zijn.
Geweldig!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die draaiden ze maandag nog in de kroeg, wat een nummer!
Nee, over Lamon..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zitten weer over Lamon te praten zeker.
Je zei het tussen de zinnen door!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg of je goedkoop was.
Toch niet dit nummer he:quote:
Groepsgesprek?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een beetje het gesprek verplaatsen
Ik hou d'rvanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms kan ik het wel, ligt aan m'n bui, maar meestal ben ik sarcastisch. Ook weer niet té sarcastisch, dat zou gaan vervelen.
Kijk eens 5 post hoger.quote:
Wel dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die draaiden ze maandag nog in de kroeg, wat een nummer!
NEEquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
[..]
Nee, over Lamon..
[..]
Je zei het tussen de zinnen door!
Wil je een driehoeksdate met Maartje?
Succes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou d'rvan.
Maar ik ga slapen, morgen om 9 uur tentamens.
Hasta luego.
spätersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou d'rvan.
Maar ik ga slapen, morgen om 9 uur tentamens.
Hasta luego.
Hihi, je zei Crack!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel dus.
Dat crack nummer draaien ze hier in een van de kroegen echt dagelijks en dat al een jaar lang. En dan gaan allemaal van die kindertjes meezingen
En met E. L. en K. dan?quote:
Zij rookt crack:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, je zei Crack!
[..]
En met E. L. en K. dan?
NEEHEE!quote:
Uruguay en Ecuador moeten winnen toch? Zou echt lachen als dat gebeurd.quote:
HIHI, IK KAN ZO M.E.L.K. MAKEN MET DE MEISJES MET WIE IK HEB GEDATE!quote:
Jij gaat het echt maken in het leven inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Is Lamon nou weg dankzij mij? Damn, I'm good.
Je hebt wel meer met ze gedaan dan daten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HIHI, IK KAN ZO M.E.L.K. MAKEN MET DE MEISJES MET WIE IK HEB GEDATE!
Lamon. gaat je straffen. Je had hem beloofd hier niet meer te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij gaat het echt maken in het leven inderdaad.
Met E. niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel meer met ze gedaan dan daten.
Ouwe stokert.
Je bent de gangmaker op het verkeerde feest.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij gaat het echt maken in het leven inderdaad.
Waarde LudoSanders, zou jij zo vriendelijk willen zijn om deze stream, desnoods per PM als het niet toegestaan is op het forum te linken, met mij te delen?quote:
Oke, nu zul je iemand moeten vinden met een E.quote:
Je hebt PM.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarde LudoSanders, zou jij zo vriendelijk willen zijn om deze stream, desnoods per PM als het niet toegestaan is op het forum te linken, met mij te delen?
Kun je je nog die opmerking herinneren dat ik niet zou weten hoe internet werkt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon. gaat je straffen. Je had hem beloofd hier niet meer te komen.
Of hou jij er wel van gestraft te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |