Wie denk jij dat er wint?quote:
Allright, won't happenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe, nee hoor. Tenzij ik jou saai vind. Dus als ik stil ben, of ik ga steekjes onder water geven dan weet je genoeg
.
Je lijkt mij wel. Moeilijk is dat he, gewoon oprecht aardig zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allright, won't happen. Ik geef trouwens ook steekjes onder water cq. kraak dingen af als ik je leuk vindt.
Waarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
4EBE GEEFT NET TOE DAT ZE MIJ LEUK VINDT!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Je zitten weer over Lamon te praten zeker.quote:
Wie doet dat niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allright, won't happen. Ik geef trouwens ook steekjes onder water cq. kraak dingen af als ik je leuk vindt.
Ik vroeg of je goedkoop was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Hoe laat begint het feest?quote:
Nooit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zitten weer over Lamon te praten zeker.
Een beetje het gesprek verplaatsenquote:
Soms kan ik het wel, ligt aan m'n bui, maar meestal ben ik sarcastisch. Ook weer niet té sarcastisch, dat zou gaan vervelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel. Moeilijk is dat he, gewoon oprecht aardig zijn.
Geweldig!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die draaiden ze maandag nog in de kroeg, wat een nummer!
Nee, over Lamon..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je zitten weer over Lamon te praten zeker.
Je zei het tussen de zinnen door!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg of je goedkoop was.
Toch niet dit nummer he:quote:
Groepsgesprek?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een beetje het gesprek verplaatsen
Ik hou d'rvanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms kan ik het wel, ligt aan m'n bui, maar meestal ben ik sarcastisch. Ook weer niet té sarcastisch, dat zou gaan vervelen.
Kijk eens 5 post hoger.quote:
Wel dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die draaiden ze maandag nog in de kroeg, wat een nummer!
NEEquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
[..]
Nee, over Lamon..
[..]
Je zei het tussen de zinnen door!
Wil je een driehoeksdate met Maartje?
Succes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou d'rvan.
Maar ik ga slapen, morgen om 9 uur tentamens.
Hasta luego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |