Zoals Skylark. zegt, mensen in het noorden zijn nuchter. Hoeft ook niet perse iets negatiefs te zien. Maar al het leuke komt gewoon uit het zuidenquote:
Ja, ze praten andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het eerst maar stomme uitspraken, maar mensen in het noorden zijn inderdaad 'anders' dan mensen uit het zuiden.
Dat is je reinste bullshitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoals Skylark. zegt, mensen in het noorden zijn nuchter. Hoeft ook niet perse iets negatiefs te zien. Maar al het leuke komt gewoon uit het zuiden.
Als je zo zou doen bij mij zou ik iets zeggen als: "Ik vind het wel tof hoe jij bijna niks zegtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij mensen die ik niet ken, zeg ik soms bewust heel weinig om ze ongemakkelijk te laten voelen. Maarja, dat is meestal bij jongens, en die beginnen dan te raaskallen
.
Verder praat ik veel bij m'n vriendinnen, maar ik zeg liever alleen iets wanneer het ook echt nuttig is. Wat dat betreft ben ik meer een dude
.
Het is ook niet direct negatief bedoeld, maar mensen in het noorden zijn wel degelijk anders. Het is moeilijk uit te leggen. Maar ik heb vaak genoeg gesprekken gehad met mensen uit het noorden die dat zelf ook herkennen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze praten anders
Voor de rest heb je in het noorden genoeg klapmongolen maar ook genoeg levensgenieters net zoals je in het zuiden ook genoeg klapmongolen en levensgenieters hebt,
Ik ben er toch geweest, verrekte mongul!!!1. En iedereen die ik daar ontmoette, was nuchter en wtf-erig. Ik moest zelfs d_a opbellen voor steun.quote:
Ik interesseer me gewoon meer in hoe een ander is, dan dat ik meteen met een stortvloed aan onzin verhalen aan kom zettenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je zo zou doen bij mij zou ik iets zeggen als: "Ik vind het wel tof hoe jij bijna niks zegt [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].".
Ik praat best veel over het algemeen, maar wel op de juiste momenten. Ik heb wat te vertellen, te delen.
Naja ik ken genoeg mensen uit het noorden (naja midden-noord, niet friesland en groningen ofzo) en genoeg mensen uit het zuiden. Natuurlijk groeien noorderlingen met andere gebruiken op dan mensen in het zuiden maar tussen een persoon uit het zuiden en een persoon uit het noorden kan gewoon net zoveel verschil zitten als tussen 2 noorderlingen of 2 zuiderlingen onderlingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook niet direct negatief bedoeld, maar mensen in het noorden zijn wel degelijk anders. Het is moeilijk uit te leggen. Maar ik heb vaak genoeg gesprekken gehad met mensen uit het noorden die dat zelf ook herkennen..
Och die wilde ik nog kijken.quote:
Als ik in het zuiden ben merk ik echt weinig verschil met wanneer ik in de regio amsterdam of regio hilversum ben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er toch geweest, verrekte mongul!!!1. En iedereen die ik daar ontmoette, was nuchter en wtf-erig. Ik moest zelfs d_a opbellen voor steun.
Shaun of the Dead is wel leukquote:
Ik heb het over het algemeen hé, er zullen best ontnuchterde mensen in het noorden wonen. Maar over het algemeen zijn ze niet zo daar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik in het zuiden ben merk ik echt weinig verschil met wanneer ik in de regio amsterdam of regio hilversum ben.
Nederlanders zijn allemaal hetzelfde in grote lijnen, ja. Maar Brabanders zijn nu eenmaal wat jovialer en mensen uit het noorden van terughoudenderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja ik ken genoeg mensen uit het noorden (naja midden-noord, niet friesland en groningen ofzo) en genoeg mensen uit het zuiden. Natuurlijk groeien noorderlingen met andere gebruiken op dan mensen in het zuiden maar tussen een persoon uit het zuiden en een persoon uit het noorden kan gewoon net zoveel verschil zitten als tussen 2 noorderlingen of 2 zuiderlingen onderling
Koos Humorloosquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die is ook slecht. Totaal niet grappig
Ik wil hem ook zienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer komt die film "Komt een vrouw bij de dokter" uit ?!
Die MOET ik zien!
Dat wordt huilen
Dat duurt nog laaaaang, dat boek is echt al om te huilen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zien
Volgens mij zeiden ze 22 november in de trailer.
Zolang je maar niet saai bent en ik geen monoloog hoef te voeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik interesseer me gewoon meer in hoe een ander is, dan dat ik meteen met een stortvloed aan onzin verhalen aan kom zetten. Sommige mensen vinden dat dan weer arrogant
.
Maargoed, het is maar beter dat er 1 iemand is die meer/minder praat dan de ander. Dan vullen we elkaar perfect aan.
Het zou wel van meerdere factoren afhangen wat ik ken hier meer dan genoeg joviale mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nederlanders zijn allemaal hetzelfde in grote lijnen, ja. Maar Brabanders zijn nu eenmaal wat jovialer en mensen uit het noorden van terughoudender. Daar zijn al hele onderzoeken naar geweest hoor
.
Ik heb het boek niet gelezen want ik moet al genoeg boeken lezen voor school en kluun mag je dus niet lezen omdat het totaal geen litteratuur is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat duurt nog laaaaang, dat boek is echt al om te huilen!
Bwehe, nee hoor. Tenzij ik jou saai vindquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zolang je maar niet saai bent en ik geen monoloog hoef te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |