Boh nee, dan zou ik ook niet durven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan doe je 2 studies!
Jaa, Leiden is leuk!
Ik zit niet bij een vereniging, Lamon dreigde mij mij het leven zuur te maken dus nu durf ik niet meer.
Lamon is Lamon.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Lamon. (met een punt dus).
En ik vraag het toch netjes?
Ja, klopt. Maar doordat het slecht ging met m'n opa kon ik het niet maken om nkt te gaan lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh nee, dan zou ik ook niet durven.
Maar je zou toch bij Minerva gaan ofzo?
Ik heb vanavond weer hardgelopen.
Ik moest lachen maar ik ben het niet met hem eens.quote:
En voor een plakje kaas moet je godverdomme 80 cent extra betalenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
Ben gister nog even binnengehopt voor een euroknaller hamburger. Ik bestel die, vraagt dat wijf aan de kassa: Heb je misschien 1 euro over voor *blabla* en dan krijg je ook deze pen.
Hoe brutaal.![]()
Dus ik zo: "Nee?" en legde de euro voor m'n hammie op de counter. Zij zo: "Waarom niet?". Ik: "Geldtekort?". En zij zo kijken naar die euro op de counter, maar hield dr mond
.
Die zou hier ook niet meer komen smartassquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Lamon. (met een punt dus).
En ik vraag het toch netjes?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die verlies je heel snel als je KLB niet blokkeerd.
quote:
Haha ik doe aan aantal minuten, niet aan kilometers.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lamon is Lamon.
[..]
Ja, klopt. Maar doordat het slecht ging met m'n opa kon ik het niet maken om nkt te gaan lopen.
Hoeveel km?
Wat dubbel. Iemand zegt dat het fijn is dat ik weer terug ben, en een ander wenst me weg.quote:
Bizar. Wat een mooi woord blijft dat toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb vorige toch een schatje ontmoet. Hij ging ook net bij Miverva en hij vond alles vet bizar en fucking vet.
Gewoon opkankeren, met je hoofd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat dubbel. Iemand zegt dat het fijn is dat ik weer terug ben, en een ander wenst me weg.
Naar wie moet ik luisteren?
Ik wil geen kaas daar, en krijg ik 80ct terug.... ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En voor een plakje kaas moet je godverdomme 80 cent extra betalen
Een ruggegraat kweken. Da's wat jij moet doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat dubbel. Iemand zegt dat het fijn is dat ik weer terug ben, en een ander wenst me weg.
Echt? Terwijl die burger ¤1 kost? Haahahaha. Wat geniaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En voor een plakje kaas moet je godverdomme 80 cent extra betalen
Naja, hamburger's zijn euroknallers dus die kosten maar 1 euro. Cheeseburgers zijn godverdomme 1,80 ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Terwijl die burger ¤1 kost? Haahahaha. Wat geniaal.![]()
Ik houd wel van die relletjes, vandaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Van wie en waarom?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
Mag je naaktfoto's van iemand anders hier op fok in je fotoboek plaatsen?
tattoomeisje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
als diegene er geen probleem mee heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
Whehe. Hehe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
En jij denkt dat ze het daardoor goedkoper maken ofzo? Verspilde moeite.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, hamburger's zijn euroknallers dus die kosten maar 1 euro. Cheeseburgers zijn godverdomme 1,80 ofzo.
Morgen ga ik er naar binnen en vraag ik wat een cheeseburger kost, als ze dan ook 1,80 zeggen ga ik wel klagen dat een plakje kaas bij lange na geen 80 cent kost
Naaktfoto's van phpmystyle?quote:
Ik vind van wel. Als ze in de fok rar staan sowieso.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
En als diegene er wel moeite mee heeft en gaat klagen, dan ontken ik gewoon dat het die persoon isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als diegene er geen probleem mee heeft
Ja maar serieus, ik ga nu direct een email sturen naar het nederlandse hoofdkantoor. Vuile afzettersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze het daardoor goedkoper maken ofzo? Verspilde moeite.
Overigens: quarterpounders![]()
Doe even normaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als ze in de fok rar staan sowieso.
Negerlover.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En als diegene er wel moeite mee heeft en gaat klagen, dan ontken ik gewoon dat het die persoon is![]()
.
OMG, you've been lamoned!quote:
Dat dusch!quote:
Tochquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha ik doe aan aantal minuten, niet aan kilometers.Ik moet nog inlopen enzo he.
Dan kent hij E. ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb vorige toch een schatje ontmoet. Hij ging ook net bij Miverva en hij vond alles vet bizar en fucking vet.
Ewa, wat doet hij er dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
Hallo, ik vind die neger niet sexy ofzo.
Wie is E.?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG, you've been lamoned!
[..]
Dat dusch!
[..]
Toch
[..]
Dan kent hij E. ook wel.
Maar mijn piemol is zo micro, daar bestaat er maar 1 van.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En als diegene er wel moeite mee heeft en gaat klagen, dan ontken ik gewoon dat het die persoon is![]()
.
Elize.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie is E.?
Ik ken er meer bij Minerva.
Klopt. Ik ga binnenkort een nieuw profiel aanmaken met foto's van mij erin, omdat mijn vrienden + huisgenoten té vaak zien dat ik op FoK! zit, en dan kan ik bekennen en zeggen, ja kijk dit is mijn account. En daarmee post ik dan alleen in respectabele fora (VBL voorheen, MUZ en LIF).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa jaxx, hij maakt chille muziek tokk. Een foto van jou mag ik er niet inzetten
.
Oeh, ik raak een gevoelige snaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe even normaaldaar staan ook foto's in die niet op Fok! zijn geplaatst.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa jaxx, hij maakt chille muziek tokk. Een foto van jou mag ik er niet inzetten
.
Nee, hij had het zichzelf verbodenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Is Lamon nou weg dankzij mij? Damn, I'm good.
Dan snitch ik je.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga binnenkort een nieuw profiel aanmaken met foto's van mij erin, omdat mijn vrienden + huisgenoten té vaak zien dat ik op FoK! zit, en dan kan ik bekennen en zeggen, ja kijk dit is mijn account. En daarmee post ik dan alleen in respectabele fora (VBL voorheen, MUZ en LIF).
You the fucking best I ever hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
I want this FoRBLEGEVER i swlear i can splend forever.
Die dude heeft een spraakgebrek
Wat is dat voor pauperbende?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
I want this FoRBLEGEVER i swlear i can splend forever.
Die dude heeft een spraakgebrek
Verwijder ik je reactie in m'n FoBo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan snitch ik je.
[..]
You the fucking best I ever had!
Alleen Lamon., Lamon telt volgens hem niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, hij had het zichzelf verboden
Jij bent soms echt gevoelloos.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oeh, ik raak een gevoelige snaar. [ afbeelding ]
Mensen die naaktfoto's rondsturen kunnen erop wachten dat ze ooit op internet komen te staan. En trouwens, als er geen hoofd opstaat wat is dan eigenlijk het probleem?
Nog meer negermuziekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is dat voor pauperbende?
Echte mannen luisteren dit.
Wat ben jij soms gevoelloosquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verwijder ik je reactie in m'n FoBo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik las net in de ondertiteling op tv: geuren te masturberen, maar er stond maskeren
quote:
Ik vind dat ook echt een loos argument; "Moet je je foto maar niet op internet zetten.". Puh-lease, dat is echt een excuus om het te mogen doen. Die mensen zetten het er niet op voor zo'n doel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent soms echt gevoelloos.
Hahaha, ik moest lachen.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt een loos argument; "Moet je je foto maar niet op internet zetten.". Puh-lease, dat is echt een excuus om het te mogen doen. Die mensen zetten het er niet op voor zo'n doel.
Dat is hetzelfde als iemand wordt aangereden op straat en dat je zegt: "Moest diegene maar niet buiten de deur komen."
Het is niet makkelijk om mij boos te maken, maar als ik het ben laat ik het ook voelen.quote:
Bedankt voor je mening, laat het me weten als je er nog eentje hebt.quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent soms echt gevoelloos.
Als je het in bed laat voelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om mij boos te maken, maar als ik het ben laat ik het ook voelen.
Ik zeg ook niet dat het een excuus is. Ik zeg dat als je naaktfoto's rondstuurt via internet, je erop kunt wachten dat het uitlekt. Dat is het risico wat je dan neemt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt een loos argument; "Moet je je foto maar niet op internet zetten.". Puh-lease, dat is echt een excuus om het te mogen doen. Die mensen zetten het er niet op voor zo'n doel.
Dat is hetzelfde als iemand wordt aangereden op straat en dat je zegt: "Moest diegene maar niet buiten de deur komen."
Ik ben in de minderheid met mijn mening, dus ik uit hem maar niet vandaagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, laat het me weten als je er nog eentje hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben in de minderheid met mijn mening, dus ik uit hem maar niet vandaag.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een excuus is. Ik zeg dat als je naaktfoto's rondstuurt via internet, je erop kunt wachten dat het uitlekt. Dat is het risico wat je dan neemt.
Die vergelijking die jij maakt slaat helemaal als een tang op een varken.
Ik pak je dan extra hard aan, en je moet na de seks op de vloer slapen.quote:
Precies, iemand heeft misbruik van je foto's gemaakt, diegene is de schuldige.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een raar beeld heb jij van mij
Jij zei niets over naaktfoto's. Ik had het ook meer over de mensen die foto's van Hyves plukken en zeggen; "Moet je er maar geen op internet zetten."quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een excuus is. Ik zeg dat als je naaktfoto's rondstuurt via internet, je erop kunt wachten dat het uitlekt. Dat is het risico wat je dan neemt.
Die vergelijking die jij maakt slaat helemaal als een tang op een varken.
We'll see about thatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pak je dan extra hard aan, en je moet na de seks op de vloer slapen.
Maar diegene zit niet met het "probleem".quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, iemand heeft misbruik van je foto's gemaakt, diegene is de schuldige.
Daar gaat het om ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij zei niets over naaktfoto's. Ik had het ook meer over de mensen die foto's van Hyves plukken en zeggen; "Moet je er maar geen op internet zetten."
Ik vind dat je moet weten als je naaktfoto's maakt dat er een lekrisico aanzit, maar ik vind het posten daarom ethisch nog niet verantwoord.
Niet dat ik het niet doe, maar als ik het doe weet ik wel dat het niet hoort.
En ik zet m'n originele CD: "Greatest Hits of the Vengaboys" op tijdens de seksquote:
Omdat, kusjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
Waarom slaat een tang op een varken en een lul op een drumstel?
Like, what the fuck.
een lul op een slagroomgebakje mag ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
Like, what the fuck.
Ik had het wel over naaktfoto's, Alluur had het immers over een eventuele naaktfoto in haar fobo. Dan hebben we het dus over iets anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij zei niets over naaktfoto's. Ik had het ook meer over de mensen die foto's van Hyves plukken en zeggen; "Moet je er maar geen op internet zetten."
Ik vind dat je moet weten als je naaktfoto's maakt dat er een lekrisico aanzit, maar ik vind het posten daarom ethisch nog niet verantwoord.
Niet dat ik het niet doe, maar als ik het doe weet ik wel dat het niet hoort.
Hmm, ik zal even de foto's van jouw vriendinnetjes hier in dit topic posten. Och jeetje, of is dat anders?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar diegene zit niet met het "probleem".
Je weet dat het vroeg of laat kan gebeuren. Genoeg voorbeelden te vinden die dat bewijzen.
Dan bijt ik je heel hardquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik zet m'n originele CD: "Greatest Hits of the Vengaboys" op tijdens de seks.
.
Het slaat dus helemaal nergens op. En dat is toch precies goed verwoord in die uitdrukkingen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
Like, what the fuck.
Ohohohoh this is wanna do. Let's have some fun.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan bijt ik je heel hard. Boom boom boom, I want you in my room
.
Uhh nee, als je naaktfoto's hebt weet je dat de kans aanwezig is dat ze kunnen uitlekken. Mijn inziens is het dan ook niet verstandig om daar überhaupt aan te beginnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik zal even de foto's van jouw vriendinnetjes hier in dit topic posten. Och jeetje, of is dat anders?
waarom niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
Fas mag eigenlijk niet eens meedoen aan de discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |