tattoomeisje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
Mag je naaktfoto's van iemand anders hier op fok in je fotoboek plaatsen?
als diegene er geen probleem mee heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
Whehe. Hehe.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
En jij denkt dat ze het daardoor goedkoper maken ofzo? Verspilde moeite.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, hamburger's zijn euroknallers dus die kosten maar 1 euro. Cheeseburgers zijn godverdomme 1,80 ofzo.
Morgen ga ik er naar binnen en vraag ik wat een cheeseburger kost, als ze dan ook 1,80 zeggen ga ik wel klagen dat een plakje kaas bij lange na geen 80 cent kost
Naaktfoto's van phpmystyle?quote:
Ik vind van wel. Als ze in de fok rar staan sowieso.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
En als diegene er wel moeite mee heeft en gaat klagen, dan ontken ik gewoon dat het die persoon isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als diegene er geen probleem mee heeft
Ja maar serieus, ik ga nu direct een email sturen naar het nederlandse hoofdkantoor. Vuile afzettersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze het daardoor goedkoper maken ofzo? Verspilde moeite.
Overigens: quarterpounders![]()
Doe even normaalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als ze in de fok rar staan sowieso.
Negerlover.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En als diegene er wel moeite mee heeft en gaat klagen, dan ontken ik gewoon dat het die persoon is![]()
.
OMG, you've been lamoned!quote:
Dat dusch!quote:
Tochquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha ik doe aan aantal minuten, niet aan kilometers.Ik moet nog inlopen enzo he.
Dan kent hij E. ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb vorige toch een schatje ontmoet. Hij ging ook net bij Miverva en hij vond alles vet bizar en fucking vet.
Ewa, wat doet hij er dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
Hallo, ik vind die neger niet sexy ofzo.
Wie is E.?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG, you've been lamoned!
[..]
Dat dusch!
[..]
Toch
[..]
Dan kent hij E. ook wel.
Maar mijn piemol is zo micro, daar bestaat er maar 1 van.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En als diegene er wel moeite mee heeft en gaat klagen, dan ontken ik gewoon dat het die persoon is![]()
.
Elize.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie is E.?
Ik ken er meer bij Minerva.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |