Boh nee, dan zou ik ook niet durven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan doe je 2 studies!
Jaa, Leiden is leuk!
Ik zit niet bij een vereniging, Lamon dreigde mij mij het leven zuur te maken dus nu durf ik niet meer.
Lamon is Lamon.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Lamon. (met een punt dus).
En ik vraag het toch netjes?
Ja, klopt. Maar doordat het slecht ging met m'n opa kon ik het niet maken om nkt te gaan lopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh nee, dan zou ik ook niet durven.
Maar je zou toch bij Minerva gaan ofzo?
Ik heb vanavond weer hardgelopen.
Ik moest lachen maar ik ben het niet met hem eens.quote:
En voor een plakje kaas moet je godverdomme 80 cent extra betalenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
Ben gister nog even binnengehopt voor een euroknaller hamburger. Ik bestel die, vraagt dat wijf aan de kassa: Heb je misschien 1 euro over voor *blabla* en dan krijg je ook deze pen.
Hoe brutaal.![]()
Dus ik zo: "Nee?" en legde de euro voor m'n hammie op de counter. Zij zo: "Waarom niet?". Ik: "Geldtekort?". En zij zo kijken naar die euro op de counter, maar hield dr mond
.
Die zou hier ook niet meer komen smartassquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Lamon. (met een punt dus).
En ik vraag het toch netjes?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die verlies je heel snel als je KLB niet blokkeerd.
quote:
Haha ik doe aan aantal minuten, niet aan kilometers.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lamon is Lamon.
[..]
Ja, klopt. Maar doordat het slecht ging met m'n opa kon ik het niet maken om nkt te gaan lopen.
Hoeveel km?
Wat dubbel. Iemand zegt dat het fijn is dat ik weer terug ben, en een ander wenst me weg.quote:
Bizar. Wat een mooi woord blijft dat toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb vorige toch een schatje ontmoet. Hij ging ook net bij Miverva en hij vond alles vet bizar en fucking vet.
Gewoon opkankeren, met je hoofd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat dubbel. Iemand zegt dat het fijn is dat ik weer terug ben, en een ander wenst me weg.
Naar wie moet ik luisteren?
Ik wil geen kaas daar, en krijg ik 80ct terug.... ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En voor een plakje kaas moet je godverdomme 80 cent extra betalen
Een ruggegraat kweken. Da's wat jij moet doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat dubbel. Iemand zegt dat het fijn is dat ik weer terug ben, en een ander wenst me weg.
Echt? Terwijl die burger ¤1 kost? Haahahaha. Wat geniaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En voor een plakje kaas moet je godverdomme 80 cent extra betalen
Naja, hamburger's zijn euroknallers dus die kosten maar 1 euro. Cheeseburgers zijn godverdomme 1,80 ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Terwijl die burger ¤1 kost? Haahahaha. Wat geniaal.![]()
Ik houd wel van die relletjes, vandaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Van wie en waarom?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
Mag je naaktfoto's van iemand anders hier op fok in je fotoboek plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |