Ehm, er zijn heel wat plekken eigenlijk. Wat voor muziek? Voor electro bvb. Corsica Studios, voor indie/rock bvb The Roundhouse. Brixton Academy is erg mooi en raad ik eigenlijk altijd aan. Scale is ook vooral voor up-and-coming dingen. Er zijn echt zoveel kleine zaaltjes... ik raad www.timeout.com aan zodat je gewoon kunt kijken naar wat je leuk vind.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:48 schreef rlue het volgende:
ik ga het laatste weekend van november naar londen, bedoeling is stappen en stappen. De zaterdag komt wel goed met wat technodeuntjes om onze oren maar voor de zondag heb ik een vraag:
wat is de lokale melkweg/paradiso in londen? Was van plan om een toko/kroeg in te gaan en bandjes te kijken...mogen best totaal onbekende bandjes zijn...zolang ze maar leuk zijn!
suggesties?
De pond staat relatief erg laag, dus ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:10 schreef jdeheij het volgende:
Is het eigenlijk al wat goedkoper geworden om te gaan shoppen in londen?
Mooi! Een goede reden om naar londen te gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De pond staat relatief erg laag, dus ja.
Colin Firth doet 't trouwens samen met Jim.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Vandaag Halloween en komende maandag Jim Carrey in Londen ... het kan weer eens niet op in deze stad!
Colin Firth heb ik nog nooit van gehoord maar Jim Carrey is een baasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Colin Firth doet 't trouwens samen met Jim.
Maar het is hier toch elke dag feest![]()
[ afbeelding ]
Danku, ik zal er zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef jmac het volgende:
Je hebt Bridget Jones toch wel gezien?
7 November om 8 uur 's ochtends is trouwens de grote Harrods kerstparade.
Wel een typisch verslag over Londenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie trouwens dat ik mijn Londen verslag nog helemaal niet gespamd heb hier: http://www.royorama.nl/?p=1409
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor de rest is het hier op dit moment best wel gekkenhuis, het laatste half uur al constant vuurwerk en iedereen loopt er bij als of ze uit 1 of ander kerkhof zijn ontwaakt. Verbaas me er wel over dat het ZO ontzettend leeft hier
Haha nee dat klopt! Ik kan me niet herinneren dat dat in Nederland gebeurt. Hierzo net ook een groep koters met hun ouders dressed as leraren van Harry Poter. Ben benieuwd hoe dat vannacht zal zijn in het centrum,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef jmac het volgende:
[..]
InderdaadHele straat vol met koters in allemaal gekke creaties en allemaal aanbellen voor snoep. In elke winkel waar ze komen krijgen ze ook nog eens snoep. Hilarisch hoe leuk sommige zich aankleden. Veel verschil met Nederland waar volgens mij geen kind 't echt serieus viert.
Typisch .. als zijnde van de museums, de big ben, de eye, de wisseling van de wacht bij bucky paleisje enzovoorts. Allemaal wel leuk en aardig, maar niet 'echt' speciaal in mijn ogen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef Esje-lief het volgende:
wat zijn de niet typische dingen dan???
ben beetje aan het plannen voor mijn trip 25 tot 29 nov
Typisch als in standaard toeristisch? Ja, ik was er nog nooit geweest en dan hoort dat er toch wel bijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wel een typisch verslag over Londen![]()
Kan je dat niet gewoon bij het hotel achterlaten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:23 schreef mister_HP het volgende:
hoi hoi,
dank voor alle info in dit forum scheelt weer wat zoek werk. Wij gaan 17 december tot 21 dec. ik vroeg me af of er bij de tube of op liverpool street een mogelijkheid is om bagage op te slaan totdat we naar het hotel gaan en op de dag van vertrek natuurlijk. we vliegen pas laat weer terug naar weeze.
Ha, zit je bij mij in de straat. Nou ja, ongeveer dan. Enfin, mooie buurt, zeker als je richting Gloucester Rd/South Ken gaat.quote:Op zondag 1 november 2009 19:25 schreef Esje-lief het volgende:
ik ga naar het yha hostel bij earls court...
ik ben benieuwt!!
Het is een meer residential buurtje, maar ik kan wel wat snelle tips geven als je het in de buurt zoekt. In Bina Gardens zit Noor Jahan, een van de betere (en nog steeds betaalbare) curry-shops in Londen. Nog steeds geen 'fine dining', maar hele goeie Indiase gerechten. Qua pubs is de Angelsea Arms op Selwood Terrace altijd wel goed, maar meestal zit ik bij vrienden in Notting Hill ofzo. Anders de Duke of Clarence op Old Brompton, die's ook wel gezellig. Oh, en voor een late brunch naar Balans op de hoek van Old Brompton en Earls Court Road (echt om de hoek van je hostel), die serveren brunch tot 5 uur in de middag, heerlijk in het weekendquote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Esje-lief het volgende:
ik hoor graag genoeg over lekkere restaurantjes en leuke pubs?
Ben je alleen op reis? Wat is ongeveer je budget, waar ben je naar op zoek qua keuken/sfeer/muziek, etc...quote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Esje-lief het volgende:
thankssss...
ben nu al een beetje aan het kijken voor feesten en lekkere eet tentjes...
andere mensen nog tips?
Tapas! Hele goeie vlakbij op Old Brompton Road, heet Tendido Cero. Wel reserveren, maar past wel binnen het budget. Ik ga je nog wel wat meer tips geven, ben morgen alleen op reis, kom dus later.quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Esje-lief het volgende:
nee, ik vertrek wel alleen, maar een vriendin uit Coventry meet mij in Londen.
Ik neem zo'n 1000 euro mee voor 4 dagen... Dus kan aardig wat leuke dingen doen.
Mijn vriendin is Moslim, dus qua eten moeten we daar op letten. Verder sta ik open voor alles.
Ben dol op japans, italiaans en tapas maar lekker fish en chips gaan er zeker in.
Qua uitgaan ben ik ook wel voor alles in. House, techno, urban maar een gezellige avond in de pub kletsen is ook leuk
Bring it on!!
Tapas: Jamon Jamon op Parkway, NW1 is erg goed, maar er zijn heel wat andere plaatsjes.quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Esje-lief het volgende:
nee, ik vertrek wel alleen, maar een vriendin uit Coventry meet mij in Londen.
Ik neem zo'n 1000 euro mee voor 4 dagen... Dus kan aardig wat leuke dingen doen.
Mijn vriendin is Moslim, dus qua eten moeten we daar op letten. Verder sta ik open voor alles.
Ben dol op japans, italiaans en tapas maar lekker fish en chips gaan er zeker in.
Qua uitgaan ben ik ook wel voor alles in. House, techno, urban maar een gezellige avond in de pub kletsen is ook leuk
Bring it on!!
Voor fish en chips moet je trouwens naar Rock & Sole (of Sole & Rock, maar een van die twee moet de naam ongeveer zijn) in Endell Street bij Covent Garden. Goede verse vis en beslag, niet dat voorverwerkte spul dat meeste pubs serveren.quote:Op maandag 2 november 2009 09:13 schreef Esje-lief het volgende:
i'm totally in love with you guys right now... !!!
Electric Ballroom in Camden town?quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Esje-lief het volgende:
ik heb al die restaurantjes gegoogled en sites bekeken...
Tering ik ga tonnetje rond terug komen..
Maar meer suggesties zijn zeker welkom..
Nog uitgaanstips??
Nee, niet echt. Favella Chique bij Old Street is ook wel leuk, goeie mojito's en vaak lekkere muziek. Op iets meer "posh" en ergens in de Westend uit gaan. Met twee meiden kom je wel binnen bij Cuckoo ofzo, laat je de kerels lekker je drankjes betalenquote:Op maandag 2 november 2009 21:41 schreef Esje-lief het volgende:
hmmmm de zaterdag trekt me niet echt..
kent iemand Plan B brixton road?
Ik keek naar buiten en toen bedacht ik me dat ik geen zin had om nat te wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand nog fotos van Jim gemaakt? Het was overigens tievus druk en beetje zonde dat ze Oxford Circus moesten dichtgooien : (
Inderdaad. Gewoon korte rok, rode lippen, hoge hakken. Vervolgens de rest van de avond gratis drank. Het is een keuze.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:59 schreef Esje-lief het volgende:
zooo dat Cuckoo zit er uit als een herenclub... hahahahaha
ik denk dat ik maar hakken moet gaan kopen
op sneakers kom ik denk ik niej binnen
Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..quote:Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef Niek. het volgende:
Nog iemand naar een bonfire night geweest vanavond? Ik ga Zaterdag met 2 vrienden die uit Nederland langs komen, iemand eerder bij Alexandra Palace of Victoria Park vuurwerk geweest?
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..
Het is inderdaad niet echt indrukwekkend hier in de buurt maar doelde meer op het vuurwerk in oa. Clapham Common en Wimbledon (blijkbaar komen er jaarlijks zo'n 100.000 mensen naar het profesionele vuurwerk in Clapham)quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..
Dat zou ik zo niet weten, het vuurwerk hier in de buurt van Notting Hill was best wel indrukwekkend, maar na een kwartiertje heb je het ook wel gezien .. en dan duurt het nog 45 minuten.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt indrukwekkend hier in de buurt maar doelde meer op het vuurwerk in oa. Clapham Common en Wimbledon (blijkbaar komen er jaarlijks zo'n 100.000 mensen naar het profesionele vuurwerk in Clapham)
Ik ben eerder bij het Alexandra Palace (Ally Pally) vuurwerk geweest - dit jaar kan ik er niet naartoe want ik zit met vrienden in Paddington... waarschijnlijk gaan we wel even Primrose Hill op om vandaar het vuurwerk te zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef Niek. het volgende:
Nog iemand naar een bonfire night geweest vanavond? Ik ga Zaterdag met 2 vrienden die uit Nederland langs komen, iemand eerder bij Alexandra Palace of Victoria Park vuurwerk geweest?
Geen idee, wij testen het altijd eerst uit en dan zien we het resultaat laterquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef computergirl het volgende:
is er een soort Iens voor Londonse restaurantjes?
Ik vind wel site waar je op type keuken kan zoeken, of op de omgeving, maar niet allebei en dan nog met reviews ipv betaalde advertenties
http://www.london-eating.co.uk/quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef computergirl het volgende:
is er een soort Iens voor Londonse restaurantjes?
Ik vind wel site waar je op type keuken kan zoeken, of op de omgeving, maar niet allebei en dan nog met reviews ipv betaalde advertenties
Ik kende die nog heel nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
Laagste prijs garantie: Easyhotel. Verspreid over de stad, maar gegarandeerd hartje Londen. Tevens gegarandeerd de kleinste kamer. 34,50 pond per nacht per kamer.
Ja, gewoon pre-paid en dan international pakketje kiezen. Krijg je telkens bepaald aantal minuten gratis.quote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef frame-saw het volgende:
Even een heel vreemde vraag misschien, maar is bellen in Engeland duur? En kan je ook abonnementen nemen speciaal geschikt om veel mee naar het buitenland (Nederland dus) te bellen? Ik zit volgend jaar halfjaartje in Southampton, en ben nu al wat aan het rondkijken voor praktische tips(en kon zo snel geen UK-topic vinden)
Stel je vraag hier gerust: United kingdom * deel 6 *quote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Retarded het volgende:
zit er sterk over te denken om volgend jaar 2 of 3 maanden in london te gaan wonen en werken voor een paar dagen in de week. Is er een forum of site waar ik terecht kan met mijn vragen over huizing en tijdelijk werk zoeken etc??
Heeel de kamer is opgeruimd (die 2 meter vloer is niet zo heel veel werk verder). Douchekop is fijn en warm en goed te regelen. Verder is het er erg klein (echt klein dan hè).quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende die nog heel niet. Is het te doen qua... alles?
. Beetje fatsoenlijk enzo, geen kakkerlakken, geen bruin water?
Voor een paar pond per nacht zit je in een beter hotel met grotere kamer op een betere locatie imho.quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heeel de kamer is opgeruimd (die 2 meter vloer is niet zo heel veel werk verder). Douchekop is fijn en warm en goed te regelen. Verder is het er erg klein (echt klein dan hè).
Tevens moet je even nadenken over een raam in de kamer of niet. Bij geen raampje is het nix voor claustrofoben!
Tips?quote:Op zondag 8 november 2009 19:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor een paar pond per nacht zit je in een beter hotel met grotere kamer op een betere locatie imho.
Cental Park Hotel London, Blakemore Hotel, Leisure Inn Hotel. Ben in alle 3 de hotels meerdere keren geweest. De 1e twee bieden erg goede kwaliteit voor de prijs! Het laatste hotel is ietwat minder, maar wel een stuk goedkoper en gezien die prijs 1 van de betere hotels voor die prijs. Als ik zelf een hotel mocht kiezen, zou het toch Central Park of Blakemore zijn. Daar heb ik alles bij elkaar meerdere weken gezeten en dat was echt top!quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tips?
Ik wil nog een keer alleen gaan en zit dan te twijfelen tussen een hostel ( = misschien contact met anderen) of een betaalbare hotelkamer ( = geen enge lui op de kamer). Maar zo'n hotelkamer wordt al snel best duur in je uppie.
Roep eens wat prijzen dan?quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Cental Park Hotel London, Blakemore Hotel, Leisure Inn Hotel. Ben in alle 3 de hotels meerdere keren geweest. De 1e twee bieden erg goede kwaliteit voor de prijs! Het laatste hotel is ietwat minder, maar wel een stuk goedkoper en gezien die prijs 1 van de betere hotels voor die prijs.
Dat heeft weinig zin, die prijzen verschillen elke dag, voor elke periode. Ik schat zo rond de 20 - 55 pond per dag, afhankelijk van hoe vol het hotel op die dag zit.quote:
Mja zoals ik al zeg, het is erg willekeurig. Ik heb Earls Court EasyHotel ook al voor 30 pond per nacht gezien. Het hangt er een beetje af wat je wil doen in de periode dat je in Londen zit. Is het voor zaken, vakantie of voor tussentijdse woonplaats maakt al veel verschil.quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef BeamofLight het volgende:
Proef op de som:
willekeurige dag: 23 november, 1 nacht:
Easyhotel : 34 pond. Earls Court
Central Park : 92 pond
Blakemore : 65 pond
Leisure Inn : 52 pond
Scheelt toch nogal? Ik bedoel, als je het goedkoopste wil hebben dan weet ik er centraler gelegen geen te vinden hoor.
Daar heb ik de vorige keer naar gezocht en niet gevonden. Endell street zei je?quote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Voor fish en chips moet je trouwens naar Rock & Sole (of Sole & Rock, maar een van die twee moet de naam ongeveer zijn) in Endell Street bij Covent Garden. Goede verse vis en beslag, niet dat voorverwerkte spul dat meeste pubs serveren.
Op de hoek van Endell Street en Short Gardens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik de vorige keer naar gezocht en niet gevonden. Endell street zei je?
*gaat googlen*
Ik heb nog nooit iemand gechecked zien worden, volgens mij wordt dat echt geen probleem...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Één event verder is oud en nieuw alweer, ik ga met mijn neefje (17) hierheen. Helaas mag hij dus van de Britten nog geen alcohol drinken, maar waarschijnlijk ook geen venues in (minimumleeftijd waarschijnlijk 18 of 21?)? Weten jullie misschien iets waardoor we toch nog een leuke avond kunnen hebben nadat we het vuurwerk hebben bekeken?
Hij mag in pubs drinken maar er zijn een aantal voorwaarden, er moet een volwassene bij hem zijn en die moet betalen voor de drank, het mag alleen bier, wijn of cider zijn en hij moet er ook een maaltijd bij hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef WhiteJoker het volgende:
Één event verder is oud en nieuw alweer, ik ga met mijn neefje (17) hierheen. Helaas mag hij dus van de Britten nog geen alcohol drinken, maar waarschijnlijk ook geen venues in (minimumleeftijd waarschijnlijk 18 of 21?)? Weten jullie misschien iets waardoor we toch nog een leuke avond kunnen hebben nadat we het vuurwerk hebben bekeken?
Ik heb weleens m'n ID moeten laten zienquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gechecked zien worden, volgens mij wordt dat echt geen probleem...
Het lijkt me dat die tickets niet voordeliger zijn op het station. En JEMIG .. wat een AFZETTERS als dat echt 250 pond kostquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef veekeend het volgende:
Nu ben ik altijd vrij laat met plannen van dingen. Maar 26 nov ga ik naar de tennis masters in de O2 arena. Daarna wilde ik een paar dagen met een vriendin naar Schotland gaan om daar eens de boel te verkennen.
Nu leek de trein me een aardige optie (zie je veel van het landschap), maar een eerste indruk geeft aan dat een retourticket London Bridge - Edinburgh al gauw 250 pond kost. 2e klas voor een ritje van 4,5 uur. Zijn die prijzen echt zo belachelijk omhoog gegaan? Een retourvluchtje gatwick-edinburgh doet al 90 gbp. De bus is geen optie voor 4 dagen reizen, want dat is een enkele reis van 9 uur. Hoewel dat maar 20 gbp kost.
Het is toch niet voordeliger om de tickets ter plekke op het station te kopen? Iemand nog een tip hoe ik dit evt wat voordeliger kan regelen (ja, had het veel eerder moeten regelen, maar toch)....
De trein is idd erg duur hier. Op het station op dezelfde dag is nog veeeeel duurder. zie ook: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8340561.stmquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef veekeend het volgende:
Nu ben ik altijd vrij laat met plannen van dingen. Maar 26 nov ga ik naar de tennis masters in de O2 arena. Daarna wilde ik een paar dagen met een vriendin naar Schotland gaan om daar eens de boel te verkennen.
Nu leek de trein me een aardige optie (zie je veel van het landschap), maar een eerste indruk geeft aan dat een retourticket London Bridge - Edinburgh al gauw 250 pond kost. 2e klas voor een ritje van 4,5 uur. Zijn die prijzen echt zo belachelijk omhoog gegaan? Een retourvluchtje gatwick-edinburgh doet al 90 gbp. De bus is geen optie voor 4 dagen reizen, want dat is een enkele reis van 9 uur. Hoewel dat maar 20 gbp kost.
Het is toch niet voordeliger om de tickets ter plekke op het station te kopen? Iemand nog een tip hoe ik dit evt wat voordeliger kan regelen (ja, had het veel eerder moeten regelen, maar toch)....
Okay, this makes (no) sensequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:56 schreef Individual het volgende:
[..]
De trein is idd erg duur hier. Op het station op dezelfde dag is nog veeeeel duurder. zie ook: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8340561.stm
ga vliegen!
Frappant, want ik had ook via die site gezocht. Misschien zijn de tarieven hoger omdat ik op vrij specifieke dagdelen zocht. Toch nog maar even wat beter zoeken dus, maar thanks voor de info.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:07 schreef Drive-r het volgende:
Probeer even www.thetrainline.com. Een snelle search voor 26 november gaf me een enkeltje voor £48, dat valt toch nog mee?
Beetje rondkijken helpt volgens mij wel, net als met vliegtickets eigenlijk. Vreemd gebeuren trouwens, ik snap er normaal ook weinig van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef veekeend het volgende:
[..]
Frappant, want ik had ook via die site gezocht. Misschien zijn de tarieven hoger omdat ik op vrij specifieke dagdelen zocht. Toch nog maar even wat beter zoeken dus, maar thanks voor de info.
Gewoon pinnen dus als je aankomt.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:28 schreef computergirl het volgende:
moet niet vergeten ergens ponden te halen voor volgende week donderdag!
(die euro is toch echt super makkelijk bij tripjes naar buurlanden)
Is inderdaad heel eng. 75% van de Londonse pinautomaten ontploft bij het insteken van een Nederlands bankpasje dus pas maar opquote:Op woensdag 11 november 2009 13:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in het buitenland gepind
ik verwacht ook niet dat een pin automaat in engeland anders werkt, maar heb het gewoon nog nooit uitgeprobeerd met mijn rabo pas&pin. Stel nou dat het om een of andere manier niet lukt dan sta je in de duurste stad van europa (zo ongeveer) met maar een paar pond op zakquote:Op woensdag 11 november 2009 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haal in nederland 40 pond, commissie gaat door 3
Maar pin in Engeland gewoon weer hoor. Voor de mensen die het niet durven. Ik spreek slecht engels (hoewel dat al beter wordt, sinds ik engelse boeken lees) en ik snap de pinautomaten in engeland ook. Zo moeilijk is het niet dus
Dank voor de tip ook. Ik heb inderdaad goede verhalen gehoord over de treinreis en de uitzichten op de landschappen. Ben benieuwd!.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:04 schreef Monopoly_Man het volgende:
Oke, treinreizen in het VK werkt net iets anders, in ieder geval de lange reizen. Voor Londen-Edinburgh moet je kijken naar http://www.nationalexpresseastcoast.com/ en dan werkt het eigenlijk als iedere airline.
Open retourtjes en singles waarmee je op iedere trein kan stappen zijn duur; maar als je een specifieke trein kiest is het weer goedkoop. Heb je een retourtje nodig, dan is het veel goedkoper om twee specifieke singles te kopen dan een (flexibel) open retourtje.
Voor de 24ste November zie ik singles voor £33, dus kun je retour voor een £66 ofzo indien je je aan specifieke treinen houdt.
Het is trouwens een hele mooie reis, vooral ten Noorden van Newcastle is de route langs de kust prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |