Dat zou ik zo niet weten, het vuurwerk hier in de buurt van Notting Hill was best wel indrukwekkend, maar na een kwartiertje heb je het ook wel gezien .. en dan duurt het nog 45 minuten.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt indrukwekkend hier in de buurt maar doelde meer op het vuurwerk in oa. Clapham Common en Wimbledon (blijkbaar komen er jaarlijks zo'n 100.000 mensen naar het profesionele vuurwerk in Clapham)
Ik ben eerder bij het Alexandra Palace (Ally Pally) vuurwerk geweest - dit jaar kan ik er niet naartoe want ik zit met vrienden in Paddington... waarschijnlijk gaan we wel even Primrose Hill op om vandaar het vuurwerk te zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef Niek. het volgende:
Nog iemand naar een bonfire night geweest vanavond? Ik ga Zaterdag met 2 vrienden die uit Nederland langs komen, iemand eerder bij Alexandra Palace of Victoria Park vuurwerk geweest?
Geen idee, wij testen het altijd eerst uit en dan zien we het resultaat laterquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef computergirl het volgende:
is er een soort Iens voor Londonse restaurantjes?
Ik vind wel site waar je op type keuken kan zoeken, of op de omgeving, maar niet allebei en dan nog met reviews ipv betaalde advertenties
http://www.london-eating.co.uk/quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef computergirl het volgende:
is er een soort Iens voor Londonse restaurantjes?
Ik vind wel site waar je op type keuken kan zoeken, of op de omgeving, maar niet allebei en dan nog met reviews ipv betaalde advertenties
Ik kende die nog heel nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
Laagste prijs garantie: Easyhotel. Verspreid over de stad, maar gegarandeerd hartje Londen. Tevens gegarandeerd de kleinste kamer. 34,50 pond per nacht per kamer.
Ja, gewoon pre-paid en dan international pakketje kiezen. Krijg je telkens bepaald aantal minuten gratis.quote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef frame-saw het volgende:
Even een heel vreemde vraag misschien, maar is bellen in Engeland duur? En kan je ook abonnementen nemen speciaal geschikt om veel mee naar het buitenland (Nederland dus) te bellen? Ik zit volgend jaar halfjaartje in Southampton, en ben nu al wat aan het rondkijken voor praktische tips(en kon zo snel geen UK-topic vinden)
Stel je vraag hier gerust: United kingdom * deel 6 *quote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Retarded het volgende:
zit er sterk over te denken om volgend jaar 2 of 3 maanden in london te gaan wonen en werken voor een paar dagen in de week. Is er een forum of site waar ik terecht kan met mijn vragen over huizing en tijdelijk werk zoeken etc??
Heeel de kamer is opgeruimd (die 2 meter vloer is niet zo heel veel werk verder). Douchekop is fijn en warm en goed te regelen. Verder is het er erg klein (echt klein dan hè).quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende die nog heel niet. Is het te doen qua... alles?
. Beetje fatsoenlijk enzo, geen kakkerlakken, geen bruin water?
Voor een paar pond per nacht zit je in een beter hotel met grotere kamer op een betere locatie imho.quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heeel de kamer is opgeruimd (die 2 meter vloer is niet zo heel veel werk verder). Douchekop is fijn en warm en goed te regelen. Verder is het er erg klein (echt klein dan hè).
Tevens moet je even nadenken over een raam in de kamer of niet. Bij geen raampje is het nix voor claustrofoben!
Tips?quote:Op zondag 8 november 2009 19:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor een paar pond per nacht zit je in een beter hotel met grotere kamer op een betere locatie imho.
Cental Park Hotel London, Blakemore Hotel, Leisure Inn Hotel. Ben in alle 3 de hotels meerdere keren geweest. De 1e twee bieden erg goede kwaliteit voor de prijs! Het laatste hotel is ietwat minder, maar wel een stuk goedkoper en gezien die prijs 1 van de betere hotels voor die prijs. Als ik zelf een hotel mocht kiezen, zou het toch Central Park of Blakemore zijn. Daar heb ik alles bij elkaar meerdere weken gezeten en dat was echt top!quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tips?
Ik wil nog een keer alleen gaan en zit dan te twijfelen tussen een hostel ( = misschien contact met anderen) of een betaalbare hotelkamer ( = geen enge lui op de kamer). Maar zo'n hotelkamer wordt al snel best duur in je uppie.
Roep eens wat prijzen dan?quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Cental Park Hotel London, Blakemore Hotel, Leisure Inn Hotel. Ben in alle 3 de hotels meerdere keren geweest. De 1e twee bieden erg goede kwaliteit voor de prijs! Het laatste hotel is ietwat minder, maar wel een stuk goedkoper en gezien die prijs 1 van de betere hotels voor die prijs.
Dat heeft weinig zin, die prijzen verschillen elke dag, voor elke periode. Ik schat zo rond de 20 - 55 pond per dag, afhankelijk van hoe vol het hotel op die dag zit.quote:
Mja zoals ik al zeg, het is erg willekeurig. Ik heb Earls Court EasyHotel ook al voor 30 pond per nacht gezien. Het hangt er een beetje af wat je wil doen in de periode dat je in Londen zit. Is het voor zaken, vakantie of voor tussentijdse woonplaats maakt al veel verschil.quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef BeamofLight het volgende:
Proef op de som:
willekeurige dag: 23 november, 1 nacht:
Easyhotel : 34 pond. Earls Court
Central Park : 92 pond
Blakemore : 65 pond
Leisure Inn : 52 pond
Scheelt toch nogal? Ik bedoel, als je het goedkoopste wil hebben dan weet ik er centraler gelegen geen te vinden hoor.
Daar heb ik de vorige keer naar gezocht en niet gevonden. Endell street zei je?quote:Op maandag 2 november 2009 10:20 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Voor fish en chips moet je trouwens naar Rock & Sole (of Sole & Rock, maar een van die twee moet de naam ongeveer zijn) in Endell Street bij Covent Garden. Goede verse vis en beslag, niet dat voorverwerkte spul dat meeste pubs serveren.
Op de hoek van Endell Street en Short Gardens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik de vorige keer naar gezocht en niet gevonden. Endell street zei je?
*gaat googlen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |