abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74290184
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Esje-lief het volgende:
ik hoor graag genoeg over lekkere restaurantjes en leuke pubs?
Het is een meer residential buurtje, maar ik kan wel wat snelle tips geven als je het in de buurt zoekt. In Bina Gardens zit Noor Jahan, een van de betere (en nog steeds betaalbare) curry-shops in Londen. Nog steeds geen 'fine dining', maar hele goeie Indiase gerechten. Qua pubs is de Angelsea Arms op Selwood Terrace altijd wel goed, maar meestal zit ik bij vrienden in Notting Hill ofzo. Anders de Duke of Clarence op Old Brompton, die's ook wel gezellig. Oh, en voor een late brunch naar Balans op de hoek van Old Brompton en Earls Court Road (echt om de hoek van je hostel), die serveren brunch tot 5 uur in de middag, heerlijk in het weekend
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_74291801
thankssss...

ben nu al een beetje aan het kijken voor feesten en lekkere eet tentjes...

andere mensen nog tips?
Be brave. Be kind.
pi_74296513
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Esje-lief het volgende:
thankssss...

ben nu al een beetje aan het kijken voor feesten en lekkere eet tentjes...

andere mensen nog tips?
Ben je alleen op reis? Wat is ongeveer je budget, waar ben je naar op zoek qua keuken/sfeer/muziek, etc...
pi_74297281
nee, ik vertrek wel alleen, maar een vriendin uit Coventry meet mij in Londen.

Ik neem zo'n 1000 euro mee voor 4 dagen... Dus kan aardig wat leuke dingen doen.
Mijn vriendin is Moslim, dus qua eten moeten we daar op letten. Verder sta ik open voor alles.
Ben dol op japans, italiaans en tapas maar lekker fish en chips gaan er zeker in.
Qua uitgaan ben ik ook wel voor alles in. House, techno, urban maar een gezellige avond in de pub kletsen is ook leuk

Bring it on!!
Be brave. Be kind.
pi_74298058
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Esje-lief het volgende:

Ik neem zo'n 1000 euro mee voor 4 dagen... Dus kan aardig wat leuke dingen doen.
Mijn vriendin is Moslim, dus qua eten moeten we daar op letten. Verder sta ik open voor alles.
Ben dol op japans, italiaans en tapas maar lekker fish en chips gaan er zeker in.
Qua uitgaan ben ik ook wel voor alles in. House, techno, urban maar een gezellige avond in de pub kletsen is ook leuk

Bring it on!!
Tapas! Hele goeie vlakbij op Old Brompton Road, heet Tendido Cero. Wel reserveren, maar past wel binnen het budget. Ik ga je nog wel wat meer tips geven, ben morgen alleen op reis, kom dus later.
pi_74305862
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Esje-lief het volgende:

Bring it on!!
Tapas: Jamon Jamon op Parkway, NW1 is erg goed, maar er zijn heel wat andere plaatsjes.
Voor Japan eten is Brewer Street het best en heeft heel wat authentieke restaurants. Voor de rest raad ik ook Okawari net ten noorden van Leicester Square aan voor sushi, en Satsuma in Wardour Street in Soho is goed voor een snelle lunch en vooral voor al het Japans eten dat niet sushi is.
Fish / Chips: gewoon een goede pub zoeken.
Italiaans: krijg je echt overal natuurlijk. Locando Locatelli is een fantastisch restaurant met een michelin-ster wat eigenlijk niet eens zo duur is - en het eigenlijk misschien wel waard is om naar toe te gaan als je echt geweldig Italiaans eten wil.
pi_74306450
i'm totally in love with you guys right now... !!!
Be brave. Be kind.
pi_74307841
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:13 schreef Esje-lief het volgende:
i'm totally in love with you guys right now... !!!
Voor fish en chips moet je trouwens naar Rock & Sole (of Sole & Rock, maar een van die twee moet de naam ongeveer zijn) in Endell Street bij Covent Garden. Goede verse vis en beslag, niet dat voorverwerkte spul dat meeste pubs serveren.
pi_74326272
ik heb al die restaurantjes gegoogled en sites bekeken...

Tering ik ga tonnetje rond terug komen..
Maar meer suggesties zijn zeker welkom..
Nog uitgaanstips??
Be brave. Be kind.
pi_74326804
18 t/m 21 december kerstshoppen in London.
Nou maar hopen dat de pond zo laag blijft staan
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_74329470
Morgen Jim Carrey
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Esje-lief het volgende:
ik heb al die restaurantjes gegoogled en sites bekeken...

Tering ik ga tonnetje rond terug komen..
Maar meer suggesties zijn zeker welkom..
Nog uitgaanstips??
Electric Ballroom in Camden town?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74330990
hmmmm de zaterdag trekt me niet echt..

kent iemand Plan B brixton road?
Be brave. Be kind.
pi_74337198
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:41 schreef Esje-lief het volgende:
hmmmm de zaterdag trekt me niet echt..

kent iemand Plan B brixton road?
Nee, niet echt. Favella Chique bij Old Street is ook wel leuk, goeie mojito's en vaak lekkere muziek. Op iets meer "posh" en ergens in de Westend uit gaan. Met twee meiden kom je wel binnen bij Cuckoo ofzo, laat je de kerels lekker je drankjes betalen
pi_74362867
Iemand nog fotos van Jim gemaakt? Het was overigens tievus druk en beetje zonde dat ze Oxford Circus moesten dichtgooien : (
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_74363575
zooo dat Cuckoo zit er uit als een herenclub... hahahahaha

ik denk dat ik maar hakken moet gaan kopen
op sneakers kom ik denk ik niej binnen
Be brave. Be kind.
pi_74364850
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand nog fotos van Jim gemaakt? Het was overigens tievus druk en beetje zonde dat ze Oxford Circus moesten dichtgooien : (
Ik keek naar buiten en toen bedacht ik me dat ik geen zin had om nat te worden

Heb je 'm goed kunnen zien of was 't te druk?

Handige site is trouwens: http://www.londontown.com/

[ Bericht 7% gewijzigd door jmac op 03-11-2009 22:03:47 ]
pi_74372348
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:59 schreef Esje-lief het volgende:
zooo dat Cuckoo zit er uit als een herenclub... hahahahaha

ik denk dat ik maar hakken moet gaan kopen
op sneakers kom ik denk ik niej binnen
Inderdaad. Gewoon korte rok, rode lippen, hoge hakken. Vervolgens de rest van de avond gratis drank. Het is een keuze.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:19:40 #143
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_74375340
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef jmac het volgende:

[ afbeelding ]
Koopje toch voor £5m.

Ik moest maar eens een overheidscontract zien te scoren!
reset
pi_74378932
De nieuwe kruising werkt erg goed, trouwens. En wat ook echt nodig daar. Het is eigenlijk in heel het VK een probleem met onnodige clutter op de straat, maar Oxford Circus als drukste kruising van Europa of wat het dan ook is, had het echt nodig.
pi_74392123
Wat een held he die burgemeester

Als je aangevallen wordt gewoon even Boris gillen. Boris to the rescue

AT YOUR SERVICE.
pi_74420957
Voor de niet-Londeners die misschien niet weten waar dit over gaat:
http://www.guardian.co.uk(...)ttack-camden-london1
pi_74438626
Nog iemand naar een bonfire night geweest vanavond? Ik ga Zaterdag met 2 vrienden die uit Nederland langs komen, iemand eerder bij Alexandra Palace of Victoria Park vuurwerk geweest?
pi_74438991
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef Niek. het volgende:
Nog iemand naar een bonfire night geweest vanavond? Ik ga Zaterdag met 2 vrienden die uit Nederland langs komen, iemand eerder bij Alexandra Palace of Victoria Park vuurwerk geweest?
Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..
pi_74439042
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..
Ik wou al bijna iedereen in de straat een gelukkig nieuwjaar gaan wensen. Leek meer BOMBfire night. Wat een vuurwerk zeg

Zaterdag naar Alexandra. Is ook een duits bierfestival en andere activiteiten.
pi_74439426
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet echt indrukwekkend hier in de buurt maar doelde meer op het vuurwerk in oa. Clapham Common en Wimbledon (blijkbaar komen er jaarlijks zo'n 100.000 mensen naar het profesionele vuurwerk in Clapham)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')