Het is een meer residential buurtje, maar ik kan wel wat snelle tips geven als je het in de buurt zoekt. In Bina Gardens zit Noor Jahan, een van de betere (en nog steeds betaalbare) curry-shops in Londen. Nog steeds geen 'fine dining', maar hele goeie Indiase gerechten. Qua pubs is de Angelsea Arms op Selwood Terrace altijd wel goed, maar meestal zit ik bij vrienden in Notting Hill ofzo. Anders de Duke of Clarence op Old Brompton, die's ook wel gezellig. Oh, en voor een late brunch naar Balans op de hoek van Old Brompton en Earls Court Road (echt om de hoek van je hostel), die serveren brunch tot 5 uur in de middag, heerlijk in het weekendquote:Op zondag 1 november 2009 20:35 schreef Esje-lief het volgende:
ik hoor graag genoeg over lekkere restaurantjes en leuke pubs?
Ben je alleen op reis? Wat is ongeveer je budget, waar ben je naar op zoek qua keuken/sfeer/muziek, etc...quote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Esje-lief het volgende:
thankssss...
ben nu al een beetje aan het kijken voor feesten en lekkere eet tentjes...
andere mensen nog tips?
Tapas! Hele goeie vlakbij op Old Brompton Road, heet Tendido Cero. Wel reserveren, maar past wel binnen het budget. Ik ga je nog wel wat meer tips geven, ben morgen alleen op reis, kom dus later.quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Esje-lief het volgende:
nee, ik vertrek wel alleen, maar een vriendin uit Coventry meet mij in Londen.
Ik neem zo'n 1000 euro mee voor 4 dagen... Dus kan aardig wat leuke dingen doen.
Mijn vriendin is Moslim, dus qua eten moeten we daar op letten. Verder sta ik open voor alles.
Ben dol op japans, italiaans en tapas maar lekker fish en chips gaan er zeker in.
Qua uitgaan ben ik ook wel voor alles in. House, techno, urban maar een gezellige avond in de pub kletsen is ook leuk
Bring it on!!
Tapas: Jamon Jamon op Parkway, NW1 is erg goed, maar er zijn heel wat andere plaatsjes.quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Esje-lief het volgende:
nee, ik vertrek wel alleen, maar een vriendin uit Coventry meet mij in Londen.
Ik neem zo'n 1000 euro mee voor 4 dagen... Dus kan aardig wat leuke dingen doen.
Mijn vriendin is Moslim, dus qua eten moeten we daar op letten. Verder sta ik open voor alles.
Ben dol op japans, italiaans en tapas maar lekker fish en chips gaan er zeker in.
Qua uitgaan ben ik ook wel voor alles in. House, techno, urban maar een gezellige avond in de pub kletsen is ook leuk
Bring it on!!
Voor fish en chips moet je trouwens naar Rock & Sole (of Sole & Rock, maar een van die twee moet de naam ongeveer zijn) in Endell Street bij Covent Garden. Goede verse vis en beslag, niet dat voorverwerkte spul dat meeste pubs serveren.quote:Op maandag 2 november 2009 09:13 schreef Esje-lief het volgende:
i'm totally in love with you guys right now... !!!
Electric Ballroom in Camden town?quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Esje-lief het volgende:
ik heb al die restaurantjes gegoogled en sites bekeken...
Tering ik ga tonnetje rond terug komen..
Maar meer suggesties zijn zeker welkom..
Nog uitgaanstips??
Nee, niet echt. Favella Chique bij Old Street is ook wel leuk, goeie mojito's en vaak lekkere muziek. Op iets meer "posh" en ergens in de Westend uit gaan. Met twee meiden kom je wel binnen bij Cuckoo ofzo, laat je de kerels lekker je drankjes betalenquote:Op maandag 2 november 2009 21:41 schreef Esje-lief het volgende:
hmmmm de zaterdag trekt me niet echt..
kent iemand Plan B brixton road?
Ik keek naar buiten en toen bedacht ik me dat ik geen zin had om nat te wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand nog fotos van Jim gemaakt? Het was overigens tievus druk en beetje zonde dat ze Oxford Circus moesten dichtgooien : (
Inderdaad. Gewoon korte rok, rode lippen, hoge hakken. Vervolgens de rest van de avond gratis drank. Het is een keuze.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:59 schreef Esje-lief het volgende:
zooo dat Cuckoo zit er uit als een herenclub... hahahahaha
ik denk dat ik maar hakken moet gaan kopen
op sneakers kom ik denk ik niej binnen
Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..quote:Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef Niek. het volgende:
Nog iemand naar een bonfire night geweest vanavond? Ik ga Zaterdag met 2 vrienden die uit Nederland langs komen, iemand eerder bij Alexandra Palace of Victoria Park vuurwerk geweest?
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..
Het is inderdaad niet echt indrukwekkend hier in de buurt maar doelde meer op het vuurwerk in oa. Clapham Common en Wimbledon (blijkbaar komen er jaarlijks zo'n 100.000 mensen naar het profesionele vuurwerk in Clapham)quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die tievus vuurwerk die ik hiervan een uurtje of 7 al kan zien vanuit mijn kamer? En nog steeds hoor ik gepruttel van vuurwerk ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |