Genoeg te doen iigquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef Drive-r het volgende:
Zo, daar zijn we weer. En wat was er nou precies mis met het uitgaansleven in Londen?
Waar ik eigenlijk op doelde was vooral Central London. Ik vind dat erg overated, je betaald veel voor een wat té fancy club. Verder was ik daar in een club geweest waar echt de raarste mensen van de wereld waren, echt nog nooit zo gelachen. Zal wel even opzoeken hoe die club ook weer hetequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef Drive-r het volgende:
Zo, daar zijn we weer. En wat was er nou precies mis met het uitgaansleven in Londen?
Maar je had het al over Leicester Square en dergelijke, daar zit je ook echt niet op de juiste plek. Daar gaan volgens mij echt alleen toeristen heen, enkel waardeloze tenten daar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef aychelle het volgende:
[..]
Waar ik eigenlijk op doelde was vooral Central London. Ik vind dat erg overated, je betaald veel voor een wat té fancy club. Verder was ik daar in een club geweest waar echt de raarste mensen van de wereld waren, echt nog nooit zo gelachen. Zal wel even opzoeken hoe die club ook weer hete
Een van die clubs daar is echter fantastisch. Niet om de prijzen (4 pond voor een flesje bier), maar wel om het personeel wat daar rondliep. Heilige tering zegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maar je had het al over Leicester Square en dergelijke, daar zit je ook echt niet op de juiste plek. Daar gaan volgens mij echt alleen toeristen heen, enkel waardeloze tenten daar.
Doe club waar de bar in een rondje zat om zo te zeggen? En de barmedewerkers in stonden, kan het niet goed omschrijven ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Een van die clubs daar is echter fantastisch. Niet om de prijzen (4 pond voor een flesje bier), maar wel om het personeel wat daar rondliep. Heilige tering zegIk weet niet meer hoe die tent echt heet, maar ik noem het tegenwoordig "tittie heaven" [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maar je had het al over Leicester Square en dergelijke, daar zit je ook echt niet op de juiste plek. Daar gaan volgens mij echt alleen toeristen heen, enkel waardeloze tenten daar.
Maar Leicester Square en Soho/Mayfair is echt als zo'n wereld van verschil. Ik ben meer van Soho/Mayfair of Oldstreet/Hoxton Square/Shoreditch. Soms ook wel in de buurt beetje uit (South Ken), kan prima. Grootste clubs qua omvang zitten juist niet echt in het centrum, dan moet je meer denken aan Ministry of Sound of Fabric.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Leicester square/soho e.d zitten toch wel de grootste clubs etc. Maar ik ga liever naar south-east london. In kingston zat een goede club, echt keiharde r&b & hiphop, maar die hebben ze 2/3 jaar geleden dichtgegooid
Volgens mij niet. Ik had net even een helder moment op de porseleinen troon (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
Doe club waar de bar in een rondje zat om zo te zeggen? En de barmedewerkers in stonden, kan het niet goed omschrijven ...
Qua vrouwen doet Cuckoo het ook altijd wel lekker, daar lopen wat aardige dames rond bij de entree. Maar goed, moet zeggen dat ik mijn clubs niet echt kies op het uiterlijk van de vrouwelijke werknemersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:10 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik had net even een helder moment op de porseleinen troon () en volgens mij heet die club "Manta's". Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Shoreditch!!quote:
South east?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Leicester square/soho e.d zitten toch wel de grootste clubs etc. Maar ik ga liever naar south-east london. In kingston zat een goede club, echt keiharde r&b & hiphop, maar die hebben ze 2/3 jaar geleden dichtgegooid
sorrie foutje,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef pumpkinlondon het volgende:
[..]
South east?
Kingston is south west(ook wel ver buiten London mi). In Brixton zijn goede clubs te vinden, en ook in Hammersmith/Shepherds Bush zijn leuke clubs te vinden.
Argh, waarom is die mexicaan ooit uit de dogstar weggegaan?? Kon je voor heel weining geld erg lekker eten. Daarna geloof ik nooit meer geweest...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef pumpkinlondon het volgende:
Dogstar is leuk. En Brixton academy natuurlijk!!
Wat we gaan merken? We merken het al een paar jaar. De Jubilee line (die naar het olympische gebied gaat) ligt al bijna 2 jaar stil in het weekend! De DLR wordt hard aan gesleuteld en dat betekent dat die ook bijna elk weekend stil ligt. De 'monumenten' en belangrijke toeristenattracties worden opgepoetst en veel wegen liggen open. (meer dan normaal) Oh en mijn council tax gaat elke keer weer omhoog om de gaten van het olympisch budget zo veel mogelijk te dichten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:29 schreef jmac het volgende:
Ben benieuwd wat we de komende jaren gaan merken van de Olympics. Mag hopen dat het niet zo'n bouwput gaat worden all over the city en afgesloten metrolijnen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |