quote:Op maandag 1 september 2008 11:36 schreef static het volgende:
[..]
Nou, wish me luck, ga zo onderweg.
En hier weer verderquote:
Moest gaan zitten (geen nummertje trekken ofzo); en ik werd al meteen opgehaald, had mijn kont nog niet neergezet bij wijze van spreken. Anyway, heb nu een tijdelijk nummer, de 'echte' krijg ik over een week of vier.quote:
Oja, daar zou ik ook wat moeite mee hebben!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:52 schreef static het volgende:
Overigens vind ik die kerstreclames op QVC enzo wel wat vroeg hoor.
Yup je moet even stekketje kopen. Ik heb destijds gewoon een stuk of 3 gekocht en zelf normale verlengsnoeren meegenomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:05 schreef Boomlaars het volgende:
De 15e verhuis ik voor mijn masteropleiding voor minimaal een jaar naar Bournemouth in de UK. Ik heb in NL al het nodige aangeschaft qua elektronica en bedacht me net dat de telefoonplugs in Engeland misschien verschillen van die in Nederland, is dat ook zo? In dat geval moet ik mijn net aangeschafte vaste telefoon maar weer terug naar office centre brengen
Achja, hier liggen er ook alweer pepernoten in de super.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:52 schreef static het volgende:
Overigens vind ik die kerstreclames op QVC enzo wel wat vroeg hoor.
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:24 schreef SaskiaR het volgende:
De NHS is de National health service toch? Dus dat geldt dan alleen voor ziektekostenverzekeringen of ook voor die andere dingen die vroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |