vieze neptieten die nog ongelijk zijn ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jess
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:23 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat is van een aflevering van Oplichters ontmaskerd van Veronica. Met Paul en Jess enzo
sorij ik koop geen gestolen spulequote:Hallo silvan,
Ik heb laatst een perfecte psp gejat en zou deze nu graag kwijt willen, hij is alleen nog niet kapot dus als u nog suggesties heeft om hem zo goed mogelijk te slopen hebben wij een deal. Ik heb het al geprobeerd door hem drie dagen terug in de wasmachine te stoppen maar na 3 dagen deed dat verdomde ding het weer. Ik doe hem weg voor laten we zeggen 25 euro.
Ik hoop snel wat van je te horen
Kees
oke maar ik geef er 10 uero voorquote:Je ziet er niks van, hij heeft nu alleen wat krasjes door de wasmachine, en wie zal het door hebben dat hij gestolen is? Dat is nergens aan te zien, heb zelf het doosje erbij enzo, het enigste probleem is dus dat hij niet kapot is.
Kees
Wat verwacht je dan van iemand die zo typt? "sorij"? "spule"? "uero"? Die zit wss in groep 3 ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Dynd het volgende:
Perfecte psp met alles erbij, wat denkt deze gast.
Groep 7, hij denkt volgens mij in staat te zijn een psp te kunnen reparerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van iemand die zo typt? "sorij"? "spule"? "uero"? Die zit wss in groep 3 ofzo.
wssquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van iemand die zo typt? "sorij"? "spule"? "uero"? Die zit wss in groep 3 ofzo.
Nieuwe reactie!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Dynd het volgende:
Gezocht: GEZOCHT! Breitling heren horloge replica.
Hallo,
Ik zoek een Breitling heren horloge replica.
Het horlege moet wel nieuw zijn of even gedragen en onbeschadigd.
Zie foto's welke ik bedoel.
Maximale prijs 65 inc.verzenden onder rembours internetbankieren is momenteel buiten werking.
Het horloge op foto 1 heeft ook een met zwart leren bandje die mag ook.
Coen
[..]
Hallo,
Kan ik misschien wat foto's zien?
Dan wil ik ze misschien well kopen.
Groet Coen
[..]
Hallo,
Als de vlekjes zo te verwijderen zijn is dat mooi.
Maar de horloges die u hebt is daar 1 van op mijn foto's?
Coen
[..]
Ziet hij het gewoon niet of?
(Oh en tevens TVP)
quote:Is goed! Ben blij dat we tot een overéén stemming zijn gekomen, er is een kans dat de Centrale Recherche van de Koningklijke Marechaussee na 4 a 5 dagen op je deur klopt of dat er een brief van Hoofdofficier van Justitie te Amsterdam op je mat valt, met waarschijnlijk een vraag tot betrokkenheid van de aanwinst van dit product. Als u hier heel simpel zegt er niks mee te maken te hebben doen we het. Dit zal u verder geen problemen opleveren of iets dergelijks.
Groeten,
Kees
g-mail?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:09 schreef Onufriev het volgende:
Heeft iemand een goed idee waar ik een kloon email-adres aan te maken? Hotmail is ook zo onovertuigend als je een 'antiquair' bent ofzo.
En dat jurkje blijft denk ik eeuwig in de kast hangen zeker?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:09 schreef Dynd het volgende:
Dit zal u verder geen problemen opleveren of iets dergelijks.![]()
Wat een baas!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef Dynd het volgende:
Nu met reactie,
defecte psp gezocht
heeft u een kapotte psp mail me wat u er voor wilt hebben en dan komen we wel tot een mooie deal
[..]
sorij ik koop geen gestolen spule
[..]
oke maar ik geef er 10 uero voor
10 euro voor een perfecte psp met alles erbij, wat denkt deze gast.
quote:Hallo Sara,
Op mijn werkplaats kom ik deze nog wel eens tegen en hierdoor heb ik een behoorlijke collectie van sieraden verzameld in de loop der jaren, zo ook twee van dit soort tong piercings, eentje heeft zebra print en een andere luipaard (Of cheetah) geloof ik. Ik moet wel zeggen dat er op de tongpercing met luipaardprint wel een paar vlekjes zitten, maar hopelijk maakt dat niet veel uit, ik doe ze weg voor niet veel.
Ik hoop snel een reactie van je te ontvangen
Met vriendelijke groet,
Kees Anker
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker
is dit een grapje?quote:Ze zijn wel gebruikt ja, ik werk namelijk in het mortuarium en daar verwijderen we de sieraden die nog aan het lichaam vast zitten. Met wat terpentine zijn de vleesetende bacteriën die soms kunnen voorkomen met 100% zekerheid verdwenen, of je gooit ze voor een paar seconden in een pan kokend water, hetzelfde geld voor de bloedvlekken op de tongpiercing met luipaardprint waar ik het over had, ik hoop dat dit niet veel uit maakt.
Kees
als ik dood ga gaan ze mijn oorbellen en tongpiercings en navelpiercing er toch ook niet uithalen?quote:Nee dat is het niet, waarom zou ik hier mijn vrije tijd aan willen besteden anders? U wilt ze toch niet hebben? Het is niet strafbaar ofzo, en wie zal het door hebben dat hij tweede-hands is toch?
Kees
quote:Haha, dat hangt van een aantal factoren af. Het aller belangrijkste is hoeveel mensen er om de persoon geven en hoeveel hem kennen. Als het een redelijk onbekend en eenzaam persoon was dan krijgen we er meestal geen problemen mee. Maar ook belangrijk is de locatie van het mortuarium waar je naar toe gebracht wordt, alle collega's die ik ken (Regio Rotterdam) doen dit zo een beetje wel (En verdienen er goed aan). Echter wat verder zuidelijk in het land is het beleid wat strenger en zul je dit minder aantreffen, in de centrales in het noorden van het land is juist weer compleet het tegenovergestelde.
Sowieso halen we meestal alleen sieraden van behoorlijk verminkte lijken, die hebben namelijk meestal iets heftigs meegemaakt en dan kun je nog zeggen dat het sieraad daarbij verloren is gegaan. Ik weet alleen helaas niet meer vanwaar de twee tongpercings die ik heb vandaan komen.
Maar even ter zake, heeft u nou interesse of niet?
Groeten,
Kees
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Dynd het volgende:
GEZOCHT: tongpiercing met animal print.
ik zoek tongpiercings of balletjes van 1,6 of 1,4 mm met een dieren printje,
ook navelpiercings van 1,6 mm zijn goed.
zebra, cobra, tijger, giraffe, panter, luipaard, cheeta alles
is welkom maakt niet uit welke kleuren !
[..]
hallo,
zijn ze dan wel nieuw ?
of gebruikt?
groetjes.
[..]
is dit een grapje?
[..]
als ik dood ga gaan ze mijn oorbellen en tongpiercings en navelpiercing er toch ook niet uithalen?
[..]
http://www.sylconia.nl/gr(...)CHvZ0CFYyD3godaEZ8kQquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:09 schreef Onufriev het volgende:
Heeft iemand een goed idee waar ik een kloon email-adres aan te maken? Hotmail is ook zo onovertuigend als je een 'antiquair' bent ofzo.
En dat jurkje blijft denk ik eeuwig in de kast hangen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |