Link naar advertentie:
http://link.marktplaats.nl/287225649Aangeboden: te koop aangeboden goed uitziende maxi-cosiGeachte ******,
Men zegt altijd dat je niet moet beginnen aan een tweedehands autostoeltje voor kinderen maar deze ziet er zo op de foto goed uit.
Het stoeltje heeft nog geen verkeersongeluk meegemaakt of wel?
Ik heb in ieder geval belangstelling.
Groet,
Arwin
quote:
Hoi Arwin,
We begrijpen je bezorgdheid, maar deze stoel heeft geen verkeersongeval of iets anders meegemaakt. Er is altijd correct met deze stoel omgegaan.
Als je nog belangstelling hebt, laat het dan even weten.
Met vriendelijke groet,
A. Coppejans aan Vincent
details weergeven 20:29 (20 uren geleden)
Hoi Vincent,
Nou, het zit eigenlijk zo dat ik juist een onveilige kinderstoel zoek.
Vandaar dat ik op marktplaats kijk. Is die van u dan tenminste een keer flink gevallen of gestoten?
Groeten,
Arwin
quote:
Hoi Arwin,
Sorry, maar zoals ik al eerder heb gezegd is deze stoel veilig en kan ik je niet verder helpen. Tenzij je de stoel zelf een keer flink laat vallen of stoten.
Met vriendelijke groet,
Hoe zou ik dat het beste kunnen aanpakken?
Het mag nl. niet zichtbaar zijn. Maar ik moet van mijn gezin af ziet u.
quote:
Sorry Arwin, maar wil jij ons verder geen e-mail sturen!!
Wij gaan hier niet verder op in!!
Groet.
Hallo,
Hebben jullie dat stoeltje nog?
Ik begrijp best dat het er wat verkeerd uitkwam.
Maar ziet u, ik ben getrouwd met de verkeerde vrouw en we hebben een baby met downsyndroom.
Zoals jullie zullen begrijpen is dit erg moeilijk en ik heb er gewoon trek in om de rest mijn leven voor dat r*twijf te moeten gaan werken. Ik zie gewoon geen andere uitweg meer.
Graag koop ik het stoeltje van u.
Vriendelijke groeten,
Arwin
quote:
Ik verkoop niks aan jou, en ben genoodzaakt om een melding te maken bij marktplaats en eventueel de politie als u ons nog verder lastig valt met deze mailtjes.
Waarom wilt u het stoeltje niet aan mij verkopen?
Het is toch een prima stoeltje, zegt u?